eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRozbiórka obiektów przy al. Niepodległości 53 w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Poznań: Rozbiórka obiektów przy al. Niepodległości 53 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 60262 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka obiektów przy al. Niepodległości 53 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka obiektów przy al. Niepodległości 53 w Poznaniu. Budynki i obiekty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: - Budynek nr 1, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 14, - Obiekt nr 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 35, 36, 37 I. Zakres robót obejmuje: 1. W zakres robót budowlanych w budynkach i obiektach : Budynek nr 1 - portiernia nr 1, Budynek nr 3 - portiernia nr 3, Budynek nr 8 - warsztatowy, kotłownia, Budynek nr 9 - warsztat konserw., Budynek nr 10 - biurowy, Budynek nr 11 - warsztat magazyn, Budynek nr 12 - warsztat magazyn, Budynek nr 14 - warsztat magazyn, Obiekt nr 15 - garaż, Obiekt nr 16 - garaż, Obiekt nr 17 - garaż, Obiekt nr 18 - zbiornik p - poż, Obiekt nr 19 - budynek pomocniczy, Obiekt nr 20 - garaż, Obiekt nr 21 - garaże, Obiekt nr 23 - wiata, Obiekt nr 24 - wiata, Obiekt nr 25 - wiata, Obiekt nr 26 - rampa wjazdowa, Obiekt nr 27 - ogrodzenie, Obiekt nr 28 - najazd rewizyjny, Obiekt nr 29 - ogrodzenie, Obiekt nr 30 - rampa wjazdowa, Obiekt nr 31 - ogrodzenie, Obiekt nr 32 - ogrodzenie, Obiekt nr 35 - ogrodzenie, Obiekt nr 36 - ogrodzenie, Obiekt nr 37 - ogrodzenie: wchodzi: a)rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych b)rozebranie pokryć dachowych w asortymencie zgodnym z dokumentacją projektową c)wykucie z muru okien, drzwi, krat stalowych, balustrad d)rozebranie izolacji cieplnych dachów i posadzek e)rozebranie posadzek w asortymencie zgodnym z dokumentacją projektową f)rozebranie ścian nośnych, ścianek działowych i kominów z cegły w pełnym zakresie g)rozebranie elementów betonowych i żelbetowych h)burzenie ścian fundamentowych i fundamentów i)wykucie z muru bram stalowych j)rozebranie drewnianych konstrukcji dachu k)rozebranie konstrukcji szkieletowych stalowych l)burzenie stropów, daszków z wieńcami m)rozebranie ścian, dachu, drzwi z płyt Pw-8 n)rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych o)wywiezienie materiałów z demontażu na wysypisko z kosztami wysypiska i utylizacji p)odkopanie ścian fundamentowych wraz z ich usunięciem na składowisko r)zasypanie wykopów z ubiciem warstwami ( mechaniczne i ręczne) - grunt i piasek s)odprowadzenie wód z wykopów 2. W zakres rozbiórki instalacji sanitarnych w budynkach : Budynek nr 1 - portiernia nr 1, Budynek nr 3 - portiernia nr 3, Budynek nr 8 - warsztatowy, kotłownia, Budynek nr 9 - warsztat konserw., Budynek nr 10 - biurowy, Budynek nr 11 - warsztat magazyn, Budynek nr 12 - warsztat magazyn: wchodzi: a)demontaż instalacji wodociągowej w pełnym kompletnym zakresie b)demontaż instalacji kanalizacyjnej w pełnym kompletnym zakresie c)demontaż instalacji wentylacyjnej w pełnym kompletnym zakresie d)demontaż instalacji gazowej w pełnym kompletnym zakresie e)demontaż instalacji centralnego ogrzewania w pełnym kompletnym zakresie f)wywiezienie materiałów z demontażu na wysypisko z kosztami wysypiska i utylizacji 3. W zakres rozbiórki instalacji elektrycznych w budynkach: Budynek nr 1 - portiernia nr 1, Budynek nr 3 - portiernia nr 3, Budynek nr 8 - warsztatowy, kotłownia, Budynek nr 9 - warsztat konserw., Budynek nr 10 - biurowy, Budynek nr 11 - warsztat magazyn, Budynek nr 12 - warsztat magazyn, Budynek nr 14 - warsztat magazyn, Obiekt nr 15 - garaż, Obiekt nr 16 - garaż, Obiekt nr 17 - garaż, Obiekt nr 19 - budynek pomocniczy, Obiekt nr 20 - garaż, Obiekt nr 21 - garaże, Obiekt nr 23 - wiata, Obiekt nr 25 - wiata, wchodzi : a)odłączenie zasilania obiektów przed przystąpieniem do demontażu instalacji b)demontaż kabli i przewodów kabelkowych c)demontaż puszek elektrycznych, łączników, opraw świetlówkowych i żarowych d)demontaż szafek elektrycznych rozdzielczych i rozdzielnic e)demontaż wysięgników rurowych f)demontaż instalacji odgromowej g)wywiezienie materiałów z demontażu na wysypisko z kosztami wysypiska i utylizacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000.00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2008-04-28 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczeń należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM (pok. 302) a kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 robotę ogólnobudowlaną polegającą na wykonaniu prac rozbiórkowych budynków lub obiektów, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz udokumentują, że wymienione roboty wykonali należycie B. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą że: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - wycenią przedmiotowe zamówienie - złożą ofertę cenową - zaakceptują termin wykonania zamówienia - zaakceptują termin związania ofertą - zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy - wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - formularz ofertowy, - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wykaz wykonanych robót, - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - kosztorysy ofertowe - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.