Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Katowice: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ilości i asortymencie wyszczególnionym w specyfikacjach asortymentowo - cenowych , stanowiących załączniki od nr 2.1 do 2.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 4 pakiety :
Pakiet 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych ,
Pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych ,
Pakiet 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych ,
Pakiet 4 - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 60251 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, fax 032 6091618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ilości i asortymencie wyszczególnionym w specyfikacjach asortymentowo - cenowych , stanowiących załączniki od nr 2.1 do 2.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 4 pakiety : Pakiet 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych , Pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych , Pakiet 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych , Pakiet 4 - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 133 000 euro . Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ilości i asortymencie wyszczególnionym w specyfikacjach asortymentowo - cenowych , stanowiących załączniki od nr 2.1 do 2.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 4 pakiety : Pakiet 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych , Pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych , Pakiet 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych , Pakiet 4 - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych , oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 , Zamawiający żąda przedstawienia wymienionych niżej dokumentów, które mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną. A) Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, Zamawiający żąda przedstawienia wymienionych niżej dokumentów, które mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną I. Zawartość oferty: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo-cenowe dla każdego zaoferowanego przez Wykonawcę Pakietu, stanowiące załącznik nr 2.1 - 2.4 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Podpisane przez Wykonawcę oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w punkcie G SIWZ 6) W przypadku złożenia ofert równoważnych - Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu w stosunku do produktu oryginalnego. B) I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I SIWZ pkt.I A w: 1) pktt. 3) i 4) - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokumenty o których mowa w punkcie I SIWZ część B pkt 1 pkkt.1) lit.a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. c powinny być wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie I. B. 1. a-c SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: a.wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) b.Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj :wg formuły spełnia/ nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach ul. Brynowska 25 a 40-585 Katowice lok. nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach ul. Brynowska 25 a 40-585 Katowice kancelaria - lok. nr 50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3 - materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





