eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczkausługi załadunku i przeładunku soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-29

POZYCJA 60245

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wieliczka: usługi załadunku i przeładunku soli Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kopalnia Soli "Wieliczka" Przedsiębiorstwo Państwowe, do kontaktów: mgr Marzena Siewruk, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2787132, fax 012 2787110, e-mail: sekretariat@Kopalnia-pp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kopalnia-pp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Państwowe; Górnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi załadunku i przeładunku soli. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 20. Główne miejsce świadczenia usług: Kopalnia Soli "Wieliczka". 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi załadunku i przeładunku soli 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się oświadczeń i dokumentów określonych w paragrafie 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezsa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.10.00.00 - Usługi przeładunku i składowania towarów Kod CPV wg słownika 2008: 63.10.00.00 - Usługi przeładunku i składowania towarów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługi obejmują odbiór, zasyp, składowanie i załadunek soli w maksymalnej ilości 43 000 ton. W ramach maksymalnej wielkości zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia usług obejmujących odbiór, zasyp, składowanie i załadunek 22 000 ton soli. Zlecenia pozostałej części usług, w obejmujących odbiór, zasyp, składowanie i załadunek 21 000 ton soli, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W wysokości: 20 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: a/ spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b/ nie podleganie wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c/ posiadanie wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; d/ udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na załadunku i przeładunku towarów sypkich, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł netto (bez podatku VAT) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 2 do Specyfikacji, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ wykaz stwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na załadunku i przeładunku towarów sypkich o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł netto (bez podatku VAT) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalnia-pp.pl/zamowienia.php. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 1. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający w terminie 5 dni, przekaże SIWZ za zaliczeniem pocztowym. 2. Wykonawca może odebrać osobiście formularz SIWZ w siedzibie Zamawiającego. Budynek A I piętro - Kierownik Działu Zamówień Publicznych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 12:00, Kopalnia Soli "Wieliczka" Przedsiębiorstwo Państwowe, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sala szkoleniowa budynek B.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.