Ogłoszenie z dnia 2006-11-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW DO OG JW 1560 W 2007 ROKU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 1560, do kontaktów: MAGDALENA BUCZAK, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax 022 6855101, e-mail: jw1560@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jw1560.wp.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW DO OG JW 1560 W 2007 ROKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : JEDNOSTKA WOJSKOWA 1560 UL. RADIOWA 2 00-908 WARSZAWA MAGAZYN ŻYWNOŚCIOWY JW. 1560. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. WOŁOWINA -wołowina ekstra 1900 kg - PN-88/A-82003 2. MIĘSO WOŁOWE - antrykot wołowy 780 Kg - PN-88/A-82003 3. WIEPRZOWINA - łopatka z/k 3300 Kg - PN-86/A-82002 4. WIEPRZOWINA - łopatka b/k 950 Kg- PN-86/A-82002 5. WIEPRZOWINA - karkówka z/k 2750 Kg - PN-86/A-82002 6. WIEPRZOWINA - karkówka b/k 400 Kg - PN-86/A-82002 7. WIEPRZOWINA - schab z/k 2080 Kg- PN-86/A-82002 8. WIEPRZOWINA - schab b/k 350 Kg - PN-86/A-82002 9. WIEPRZOWINA - szynka wieprz.b/k 1380 Kg - PN-86/A-82002 10. WIEPRZOWINA - żeberka 1630 Kg- PN-86/A-82002 11. WIEPRZOWINA - golonka wieprz. 430 Kg - PN-86/A-82002 12. WIEPRZOWINA - boczek surowy 250 Kg - PN-86/A-82002 13. WIEPRZOWINA - słonina 2000 Kg - PN-86/A-82002 14. PODROBY- wątroba 980 Kg - PN-86/A-82004 15. PODROBY - ozory 530 Kg - PN-86/A-82004 16. PROD.WĘDLINIARS. - pasztetowa 560 Kg - PN-A-82007 17. PROD.WĘDLIN. - salceson włoski 340 Kg - PN-A-82007 18. WĘDLINY WIEPRZ.- baleron 1515 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 19. WĘDLINY WIEPRZ. - polędwica 815 Kg -PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 20. WĘDLINY WIEP.-kiełbasa zwyczajna 3570 Kg-PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 21. WĘDLINY WIEP. - kiełbasa szynkowa 1580 kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 22. WĘDLINY WIEP.- kiełbasa śląska 1230 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 23. WĘDLINY WIEP.- kiełbasa żywiecka 1800 Kg - PN-A-82028:2002 24. WĘDLINY WIEP. - kiełbasa rawska 1460 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 25. WĘDLINY WIEP.- kiełbasa krakowska 1720 Kg - PN-A-82025 26. WĘDLINY WIEP.- kiełbasa parówkowa 1020 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 27. WĘDLINY WIEP.- kiełbasa toruńska 1050 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 28. WĘDLINY WIEP. - kiełbasa biała 860 Kg - PN-A-82011:1996 29. WĘDLINY WIEP. -kiełbasa jałowcowa 370 Kg - PN-A-82027:2002 30. WĘDLINY WIEP. - kabanosy 360 Kg - PN-A-82024:2001 31. WĘDLINY WIEP.- parówki 1390 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 32. WĘDLINY WIEP. - mortadela 1820 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 33. WĘDLINY WIEP. - mielonka-luncheon 1810 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 34. KASZANKA I INNE WĘDL.KRW. - kaszanka 940 Kg - PN-A-82007 35. MIĘSO SUSZ.SOL.WĘDZ. MAR. - boczek wędzony b/k 2200 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 36. SZYNKA WĘDZ.- szynka wędzona 1210 Kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 37. PASZTET - pasztet mięsny 290 Kg - PN-A-82007 38. SZYNKA - szynka konserwowa 250 kg - PN-A-82007:1996 zmianaAz1:1998 Wszystkie produkty wg obowiązujących norm dla klasy pierwszej, opakowania VACUM , waga i termin przydatności do spożycia wydrukowany na opakowaniu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - na podstawie: Dla produktu - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające , że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia stwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym - ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna jeden z trzech podanych nw. dokumentów: - Zaświadczenie wydane przez SANEPID. - Certyfikaty Jednostek Certyfikujących (znajdujących się w wykazie tychże jednostek w Ministerstwie Gospodarki www.mgip.gov.pl) - Certyfikaty międzynarodowych Jednostek Certyfikujących ( należy podać adres strony internetowej Jednostki certyfikującej, na której znajdują się informacje o uprawnieniach i akredytacji jednostki do wystawiania certyfikatów) w zakresie HACCP. Dla transportu i magazynowania: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia (transport ,magazynowanie)- ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna jeden z trzech podanych nw. dokumentów: - Zaświadczenie wydane przez SANEPID, - Certyfikaty Jednostek Certyfikujących (znajdujących się w wykazie tychże jednostek w - Ministerstwie Gospodarki www.mgip.gov.pl), - Certyfikaty międzynarodowe Jednostek Certyfikujących ( należy podać adres strony internetowej Jednostki Certyfikującej, na której znajdują się informacje o uprawnieniach i akredytacji jednostki do wystawiania certyfikatów) w zakresie HACCP. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru; - albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia - na podstawie: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3) Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na podstawie: - oświadczenia; 5) Warunek nr 5 - Wykonawca zabezpieczy ofertę wadium - na podstawie: - dowodu wniesienia wadium w odpowiednim: czasie, formie i wysokości określonej przez zamawiającego w niniejszej SIWZ; 6) Warunek nr 6 - Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom okreslonym przez zamawiającego - na podstawie: Dla produktu - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające , że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia stwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym - ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna jeden z trzech podanych nw. dokumentów: - Zaświadczenie wydane przez SANEPID. - Certyfikaty Jednostek Certyfikujących (znajdujących się w wykazie tychże jednostek w Ministerstwie Gospodarki www.mgip.gov.pl) - Certyfikaty międzynarodowych Jednostek Certyfikujących ( należy podać adres strony internetowej Jednostki certyfikującej, na której znajdują się informacje o uprawnieniach i akredytacji jednostki do wystawiania certyfikatów) w zakresie HACCP. Dla transportu i magazynowania: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia (transport ,magazynowanie)- ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna jeden z trzech podanych nw. dokumentów: - Zaświadczenie wydane przez SANEPID, - Certyfikaty Jednostek Certyfikujących (znajdujących się w wykazie tychże jednostek w Ministerstwie Gospodarki www.mgip.gov.pl), - Certyfikaty międzynarodowe Jednostek Certyfikujących ( należy podać adres strony internetowej Jednostki Certyfikującej, na której znajdują się informacje o uprawnieniach i akredytacji jednostki do wystawiania certyfikatów) w zakresie HACCP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawia ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi/ om składającemu/ ym ofertę do niniejszego postępowania, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisany przez osoby do tego uprawnione; Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty ww. wykaz min 3 dostaw, odpowiadających wartością zaoferowanej w przedmiotowym postępowaniu cenie. Zamawiający uznaje, że odpowiadające wartością będą dostawy o wartości do minus 10% zaoferowanej ceny oraz do plus 50% zaoferowanej ceny. Wszystkie wymienione dostawy muszą posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Zamawiający uzna, że dokumentem takim może być dokument dowolnie zatytułowany, zawierający informację o wykonawcy, terminie i wartości realizowanej dostawy, posiadający potwierdzenie należytego wykonania, podpisany przez osobę uprawnioną do zawierania umów w imieniu odbiorcy. Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców którzy załączą do oferty ww. dokument opatrzony odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu instytucje, będą wydane podmiotowi/ om składającemu/ ym ofertę do niniejszego przetargu, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisany przez osoby do tego uprawnione. Dokument musi być ważny w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Warunek nr 5 zostanie spełniony: przez Wykonawców którzy wylegitymują się w ofercie dokumentem wniesienia wadium, w formie poświadczonej kserokopii oraz informacji z finansów JW 1560 o wpływie odpowiednio wniesionego wadium na konto zamawiajacego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, beneficjentem musi być zamawiający, termin zabezpieczenia wadium musi być równy z terminem związania ofertą. Warunek nr 6 zostanie spełniony: przez Wykonawców którzy dołączą do swojej ofery odpowiedni dokument, zaświadczenie bądz certyfikat o wdrożaniu lub rozpoczętym wdrażaniu HACCP dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz w zakresie transportu i magazynowania - ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg. formuły: spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 6. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177z późniejszymi zmianami)- druk dołączony do SIWZ 7. Dowód wniesienia wadium 8. Zaświadczenie wydane przez SANEPID lub Certyfikat Jednostek Certyfikujących lub Certyfikat międzynarodowych Jednostek Certyfikujących potwierdzające, że u Wykonawcy stosowany jest HACCP lub rozpoczęte jest wdrażanie systemu HACCP dla zaoferowanych produktów, usług transportu i magazynowania (jeżeli dotyczy). 9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia. 10.Dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw uwzględnionych w wykazie o którym mowa powyżej, z należytą starannością. 11. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1560.wp.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.12.2006, godzina 10:00, JEDNOSTKA WOJSKOWA 1560, UL. Radiowa 2 , 00-908 WARSZAWA BUDYNEK BIURA PRZEPUSTEK NR 29 pok. 8 - \SALA ODWIEDZIN\.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.11.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





