eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Rewitalizacja placu zabaw w Maryninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22



Ogłoszenie nr 601291-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.

Miasto i Gmina Serock: Rewitalizacja placu zabaw w Maryninie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek  21 , 05-140  Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (URL): www.serock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.serock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.bip.serock.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=680


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21, 05 - 140 Serock, kancelaria


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja placu zabaw w Maryninie
Numer referencyjny: PRI.271.2.34.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie działki nr ew. 257 i 220 obr. Marynino w gminie Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy "ALKBUD" - Usługi Inwestycyjne Leszek Kamiński, Jadwisin, ul. Królewska 10, 05 - 140 Serock, która wskazuje usytuowanie obiektów małej architektury w terenie oraz określa szczegółowe zagospodarowanie terenu. Projektowane elementy zagospodarowania działki stanowić będą spełniać funkcję rekreacyjno-sportową dla dzieci, młodzieży i dorosłych. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wycinkę drzew wraz z karczowaniem karpiny i transportem dłużyc, karpiny i gałęzi oraz plantowaniem terenu; drewno pozyskane z wycinki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 2) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia terenu, 3) rozbiórkę istniejących nawierzchni i urządzeń przeznaczonych do utylizacji, 4) przeniesienie (zmiana lokalizacji) urządzeń zabawowych wskazanych w dokumentacji projektowej, 5) wyrównanie terenu rozbiórek, 6) budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 24,0mx38m z ogrodzeniem piłko-chwytami do gry w piłka nożną/ręczną oraz piłkę koszykową. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej z włókien fibrylowanych zasypywana piaskiem kwarcowym, wodoprzepuszczalna. Uwaga: minimalne parametry techniczne nawierzchni z trawy syntetycznej określone zostały szczegółowo w dokumentacji technicznej. Wymagana ważna aprobata techniczna ITB lub rekomendacja ITB lub inny równorzędny dokument wraz z wynikami badań uprawnionej jednostki. Piłkochwyty panelowe, systemowe, wykonane zgodnie z załączonymi rysunkami wyposażone w lakierowane proszkowo słupy stalowe o wys. 6m, umieszczone w tulejach zabetonowanych w podłoże. Siatki bezwęzłowe, wykonane z polipropylenu montowane na słupach za pomocą haków z tworzywa sztucznego. Boisko do koszykówki i piłki nożnej/ręcznej wyposażone w 1kpl. Bramek stalowych (2 szt.) i 1 kpl koszy do koszykówki (2 szt.)stalowych, ocynkowanych, wykonane zgodnie z załączoną kartą informacyjną. Kolorystyka boiska: Boisko - płyta boiska i pas bezpieczeństwa - kolor zielony, inne linie kolor: biały - piłka nożna/ręczna, żółty - koszykówka. Szerokość linii 5cm. Linie wykonane wg zaleceń producenta nawierzchni. Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu C12/15 (B15) z oporem. Odprowadzenie wody opadowej z płyty boiska powierzchniowo poprzez spływ w kierunku oznaczonym na rysunkach (należy wyprofilować spadek o wartości 1,0%). budowę terenu rekreacyjnego z urządzeniami zabawowymi i nawierzchnią bezpieczną z piasku, trawy, mat gumowych w warstwie trawnikowej a także nawierzchni wykonanej z granulatu EPDM rozłożonego manualnie; projektowane urządzenia: zestaw "Eris3", miniwyspa "Duo", miniwyspa Nutka, zestaw trampolin (3 szt.), karuzela słupowa MONSOON 4, latarnia morska, ścianka wspinaczkowa długa, tunel "Serpentyna", zjazd linowy, superlina huśtawka, linearium "Walec obrotowy", huśtawka "Bocianie gniazdo", Roll Rnner, Zestaw "Kula", Telefon J3410, Koło optyczne z napędem, zegar słoneczny, urządzenia siłowni plenerowej (6 szt) urządzenia streetworkout (3 elementy). Urządzenia istniejące do przeniesienia w inną lokalizację na terenie projektowanego placu zabaw: sprężynowiec (3 szt.), huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa, huśtawka ważka, zestaw Action4Kids MPK"; Kolorystyka urządzeń stanowiących wyposażenie terenu, wskazana w kartach technicznych jest przykładowa. Ostateczną kolorystykę należy ustalić z Zamawiającym. 7) dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia placu zabaw:, stół do szachów, piłkarzyki, leżaki betonowe - 3 szt., hamaki - 2 szt. ławki, kosze na śmieci z funkcją segregacji - 2 kpl., kosze na śmieci metalowe -3szt., stojak na rowery; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji elementów małej architektury w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu. 8) przeniesienie istniejącego złącza kablowo-pomiarowego oraz istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w linię projektowanego ogrodzenia terenu, 9) budowę oświetlenia boiska sportowego: linia kablowa oświetlenia - kabel YAKXS/YKY 4x16mm2, słupy stalowe szt. 4 o wysokości h=8 m, ocynkowane, okrągłe, stożkowe o grubości ścianki min. 3 mm, malowane proszkowo na kolor jasno szary, tabliczki bezpiecznikowe typu TB-1, oprawy LED o mocy max. 44W w ilości 4 szt., oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i spełniać wymogi normy PN-EN 62471 - "Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych", minimalny strumień świetlny oprawy - 5600lm, barwa światła 4000K (+/- 100K), miejsce zasilenia/przyłączenia: projektowana szafka w lokalizacji furtki wejściowej na płytę boiska; zasilenie projektowanej szafki z szafki istniejącej; oświetlenie boiska wielofunkcyjnego załączane ręcznie poprzez przyciski sterownicze włącz/wyłącz zainstalowane na ścianie bocznej szafki; oświetlenie zostanie wyłączone poprzez przekaźnik czasowy po określonym czasie ustawionym przez użytkownika np. po 2 godzinach; możliwe będzie wyłączenie oświetlenia w czasie krótszym niż nastawiony poprzez przekaźnik czasowy; 10) budowę oświetlenia terenu rekreacyjnego: linia kablowa oświetlenia - kabel YAKXS/YKY 4x10mm2, słupy stalowe szt. 6 o wysokości h=6 m, ocynkowane, okrągłe, stożkowe o grubości ścianki min. 3 mm, malowane proszkowo na kolor jasno szary, tabliczki bezpiecznikowe typu TB-1, oprawy uliczne o mocy max. 25W w ilości 6 szt., optyka dostosowana do lokalizacji opraw, oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i spełniać wymogi normy PN-EN 62471 - "Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych", minimalny strumień świetlny oprawy - 3100lm, barwa światła ciepła 3000K (+/- 100K), miejsce zasilenia/przyłączenia: istniejący słup oświetlenia ulicznego; 11) budowę parkingu z kostki betonowej - 14 miejsc parkingowych oraz zjazdu z drogi powiatowej, 12) wykonanie monitoringu terenu wraz z konfiguracją i podłączeniem zestawu do systemu monitoringu gminnego jakim dysponuje Zamawiający: przewody FTP żelowane kat. 5e układane w ziemi w peszlu ochronnym, 3 kamery IP 2Mpx, montowane na słupach oświetleniowych, szafka hermetyczna RACK 19``9U, listwa zasilająca, doprowadzenie napięcia 230V do szafki hermetycznej, 13) wykonanie ogrodzenia terenu: ogrodzenie z paneli systemowych w kolorze RAL 6005 + ocynk, wys. h=153cm, szer. 250cm wykonanych z drutu fi 5mm z podmurówką systemową h=30 cm, brama o wysokości 1,8 m i szerokości 3,0 m, rama stalowa wypełniona panelem systemowym, na gotowych słupkach z zamknięciem na kłódkę; dwie furtki o wysokości 1,8 m i szerokości 1,1 m, rama stalowa wypełniona panelem systemowym, na gotowych słupkach, wyposażone w klamki i zamki na klucz, 14) wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: elementy komunikacji (chodniki z kostki betonowej, zieleń (trawniki, krzewy i byliny - rodgersja kasztanowcolistna, dereń biały, tawułka Arendsa i liliowiec, budleja Dawida, tawuła szara Grefshreim w ilościach wskazanych z przedmiarze robót - wiek sadzonek min. 3 letni; drzewa - wierzba biała płacząca, brzoza pożyteczna lipa drobnolistna - sadzonki o wysokości min. 3m). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji nasadzeń roślinnych w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu, przy zachowaniu ilości wskazanej w przedmiarze robót. 3.3 Warunki realizacji zadania. Stan istniejący: Przedmiotowa działka stanowi gminny teren rekreacyjny. Jest to teren ogrodzony w dużej części zagospodarowany. Część funkcjonujących tam urządzeń zabawowych jest w dobrym stanie technicznym. Należy je zdemontować i zamontować w ramach zamówienia zgodnie z rysunkiem PZT i wskazaniami Zamawiającego (urządzenia zaznaczone na rysunku PZT jako "istniejące"). Pozostałe wyposażenie, w złym stanie technicznym, przeznaczone jest do utylizacji. Istniejąca wiata przeznaczona jest do pozostawienia w lokalizacji niezmienionej. Materiał z rozbiórki nawierzchni (betonowa kostka brukowa) należy przetransportować na bazę Zamawiającego (MGZGK w Serocku ul. Nasielska 21). Kostka musi być oczyszczona i ułożona na paletach dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający nie zwróci palet.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45100000-8
45342000-6
45233250-6
45000000-7
45112710-5
45233222-1
45233220-7
45316100-6
45316000-5
45310000-3
45317300-5
34971000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 160
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 4 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. 3.4.1 Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję na cały przedmiot zamówienia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego. 3.4.2 Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 3.4.3 W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca. 3.8 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.8.1 Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej. Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 3.8.2 Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa, SIWZ oraz wizja lokalna przeprowadzona we własnym zakresie. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 3.8.3 Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu ofertowego od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu na etapie przed podpisaniem umowy. Sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy musi odzwierciedlać wszystkie roboty, które zdaniem Wykonawcy są niezbędne do wykonania w celu prawidłowego i kompletnego zrealizowania zadania. 3.8.4 Zamawiający przewiduje płatności częściowe za roboty realizowane w oparciu o sporządzony harmonogram rzeczowo - finansowy zatwierdzony przez Zamawiającego - maksymalnie 3 płatności częściowe. 3.8.5 Płatności za przedmiot umowy będą realizowane w okresie dwóch lat, zgodnie z poniższym: 1) w roku 2020, w kwocie nie większej niż wartość zrealizowanych robót i maksymalnie do kwoty 608.000,00 zł brutto. 2) w roku 2021 - pozostała należność za przedmiot umowy. 3.8.6 Zapłata wynagrodzenia za wykonanie robót nastąpi na podstawie faktur sporządzonych w oparciu o protokoły odbioru częściowego (w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający zastrzega, że ostatnia płatność realizowana po dokonaniu bezusterkowego odbioru końcowego będzie wynosiła nie więcej niż 10% wynagrodzenia za cały przedmiot umowy. 3.9 Wymagania dotyczące zatrudnienia osób. 3.9.1 Wykonawca zobowiązuje się zatrudniać na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy osoby wykonujące bezpośrednio roboty przy realizacji przedmiotu zamówienia związane z robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi, ziemnymi, brukarskimi, wykonaniem ogrodzeń oraz pracami porządkowymi, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). 3.9.2 Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 3.9.3 Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa odpowiednio w pkt 3.9.1, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby, wykonywanych czynności oraz wymiaru czasu pracy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 600.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) doświadczenie Wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 600.000,00 zł brutto każda polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji terenu sportowo-rekreacyjnego (m.in. placu zabaw, boiska o nawierzchni sztucznej). 2) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63 poz. 394).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13, 14, 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w powyższym zakresie. c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1) lit. a-d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert), - nie orzeczono wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert). W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiajacy będzie żądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 1) lit. a-d.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których powyżej są: poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Uwaga: W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie robót i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt 1). b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - zał. nr 5 do SIWZ. c) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 600.000,00 zł. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

próbki, wzory oraz inne podobne materiały dotyczące parametrów oferowanych dostaw (nawierzchni z trawy syntetycznej, urządzeń zabawowych, wyposażenia boiska: bramki do piłki nożnej, kpl. do koszykówki, opraw oświetleniowych), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę, w szczególności w postaci: a) dla trawy syntetycznej: ? wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające wszystkie parametry oferowanej nawierzchni,, ? certyfikat lub deklaracja zgodności lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub inny dokument potwierdzający zgodność nawierzchni z normą PN-EN 15330-1:2014, ? karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, ? atest PZH dla oferowanej nawierzchni syntetycznej , ? autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, ? próbkę trawy syntetycznej z etykietą producenta o wym. min. 10x10cm. b) dla opraw oświetleniowych: ? karty techniczne (katalogowe) oferowanych opraw oświetleniowych (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcę), ? deklaracje zgodności CE lub UE lub WE, ? certyfikat potwierdzający wykonanie opraw zgodnie z Normami Europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, np. certyfikat ENEC lub równoważny. c) dla urządzeń placu zabaw, siłowni, wyposażenia boiska i małej architektury: ? karty techniczne (katalogowe) oferowanych urządzeń i materiałów (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcę), ? certyfikaty lub deklaracje zgodności z obowiązującymi normami (PN-EN 1176), ? atesty PZH (o ile są wydawane).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp każdy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej) informacji "z otwarcia ofert" (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to oświadczenie każdy z jej uczestników. Uwaga - oświadczenie/wypełniony załącznik nr 6 nie należy składać do oferty. Aby złożenie oświadczenia było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga złożenia takiego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej (e-mail, ePUAP) - dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega, że dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.