Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: dostawa i montaż okien Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Wojewódzki nr 2, do kontaktów: Halina Kruczek, Zygmunt Ciupak, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, fax 017 8664702, e-mail: sekretariat@szpital2.rzeszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital2.rzeszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż okien. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane w wymianą stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV w obiektach Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie. Zakres prac obejmuje: - Demontaż starych okien drewnianych - Dostawę i montaż nowej stolarki PCV - Wykończenie ościeży Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący wymagania konstrukcyjne, techniczne i jakościowe dla okien, zakres robót niezbędnych do wykonania oraz przedmiar - zestawienie ilości wymianianych okien dla poszczególnych etapów zlecenia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne, wymagane prawem dokumenty: - kopię aprobaty technicznej lub certyfikat na znak bezpieczeństwa - deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną dla wyrobów nieobjętych certyfikacją na znak bezpieczeństwa. Powyższe dotyczy wbudowanych wyrobów, okuć, szyb jak i samego wyrobu. - certyfikat ppoż - orzeczenie CNBOP dla profili - atest PZH dla oferowanego wyrobu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługa powyżej 60 000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 270
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 29.000,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2) Oferta musi być złożona w formie pisemnej. 3) Wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wymianie stolarki okiennej (min. 3 obiekty o wartości łącznej min. 300.000,00zł.), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową do kwoty 500.000,00 zł potwierdzoną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Posiadać dodatni wynik ekonomiczny z podstawowej działalności gospodarczej. 7) Posiadać personel z odpowiednimi uprawnieniami i doświadczeniem zawodowym tj. a) za wykonanie stolarki - technolog/kierownik produkcji b) za montaż - kierownik robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym - wyceną ofert szczegółową zawierającą: schemat okna, dane konstrukcyjne (typ okucia, rodzaj szklenia, dodatkowe wyposażenia) cenę jednostkową okna, ilość, wartość, cenę usługi (demontaż, montaż, wykończenie). 3) Wypełniony formularz parametrów technicznych okien. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- -składają podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002 r Nr 197 poz. 1661 ze zm.) 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia warunku 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia warunku. 12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia warunku. 13) Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w celu potwierdzenia warunku. 14) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w celu potwierdzenia warunku. 15) Dowód wpłaty wadium (wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego - pokój Głównego Księgowego do dnia otwarcia ofert do godziny składania ofert. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem ). 16) Harmonogram realizacji robót rzeczowo-finansowy. 17) Wykaz podwykonawców wraz z zakres zamówienia przez nich wykonywanego (w przypadku składania oferty z podwykonawcą). Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt 1. ppkt. 6-9 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika Jeżeli Wykonawca jest Spółką Cywilną składa ofertę tak jak podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie z tym, że: a) zaświadczenie z ZUS należy złożyć na spółkę b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego należy złożyć na każdego wspólnika oraz na spółkę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl/przetargi. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dokumenty nieodpłatne są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.01.2007, godzina 10:15, Szpital Wojewódzki Nr 2 Budynek Zamówień Publicznych, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.12.2006.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- SVA/4620-649/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 1 na terenie JW. w m. Lesko.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lubochni
- Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. Kościuszki
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





