eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa drzew i krzewów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22



Ogłoszenie nr 601014-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.

Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi : Dostawa drzew i krzewów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: ZAMAWIAJĄCY Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 15b ust. 1 pkt 3 i art. 15c ustawy Prawo zamówień publicznych. PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532, Łódź tel.: +48 (42) 638-48-88
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi , krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000, ul. Piotrkowska  104 , 90-926  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 638 48 88, , e-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
[numeracja zgodna z SIWZ] 12.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego. W formularzu oferty Wykonawca jest zobowiązany podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drzew i krzewów
Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.22.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport drzew i krzewów. Transport realizowany jest przez Wykonawcę we własnym zakresie, bez udziału Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia). 3.3. Zamówienie zostało podzielone na części. 3.3.1. Część 1 - Dostawa krzewów 3.3.2. Część 2 - Dostawa drzew 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną część lub części zamówienia. 3.5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji wyłącznie dla części 1 - Dostawa krzewów. 3.6. Szczegółowy sposób udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji został określony w załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (dla części 1 zamówienia). 3.7. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega w ocenie Zmawiającego na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

II.5) Główny kod CPV: 03.45.10.00 - Rośliny
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
7

II.9) Informacje dodatkowe: 4.1. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni od dnia zawarcia umowy (dla obu części zamówienia). Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i może być zmieniony przez Wykonawców.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

jak określono w punkcie III.7)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
jak określono w punkcie III.7)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.1. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.3. WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.4. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 7.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
18. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 I 14 RODO 18.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że: 18.1.1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 18.1.2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łodzi jest Pani Agnieszka Kozłowska, tel. +48 (42) 638-59-50, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 18.1.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.4. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia. 18.1.5. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). 18.1.6. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 18.1.7. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). 18.1.8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: 18.1.9. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; 18.1.10. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia. 18.1.11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 18.1.12. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 18.1.13. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 18.2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). 19. INFORMACJE KOŃCOWE 19.1. Zamawiający nie przewiduje: 19.1.1. zawarcia umowy ramowej, 19.1.2. składania ofert wariantowych, 19.1.3. zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i pkt 7 ustawy Pzp, 19.1.4. rozliczania w walutach obcych, 19.1.5. aukcji elektronicznej, 19.1.6. dynamicznego systemu zakupów, 19.1.7. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 19.1.8. wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 19.2. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 19.3. Zakres i warunki zmian zawartej umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia). 20. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ Lp. Oznaczenie załącznika Nazwa załącznika 1 Załącznik Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 2 Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy 3 Załącznik Nr 2.1 Formularz cenowy 4 Załącznik Nr 3 Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania 5 Załącznik Nr 4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej 6 Załącznik Nr 5 Wzór umowy 7 Załącznik Nr 6 Identyfikator postępowania 8 Załącznik Nr 7 Klucz publiczny Wskazane powyżej załączniki Wykonawca wypełnia stosownie do treści pkt 11 SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa krzewów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i transport krzewów. 2.1. Krzewy muszą być dostarczone w pojemnikach z prawidłowo przerośniętą bryłą korzeniową, 2.1.1. Liczba sztuk, gatunek krzewu, wielkość pojemnika: 2.1.1.1. 20 szt. Berberys Thunberga `Atropurpurea´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.2. 24 szt. Bez czarny `Gerda´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.3. 19 szt. Bez czarny `Lanciniata´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.4. 90 szt. Brunera wielkolistna `Jack Frost´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 30cm; 2.1.1.5. 30 szt. Ciemiernik wschodni - pojemnik P9, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.6. 25 szt. Cis pośredni `Hicksii´ - pojemnik min. C3, wysokość powyżej 45 cm; 2.1.1.7. 136 szt. Cis pośredni `Hillii´ - pojemnik min. C3, wysokość powyżej 45 cm; 2.1.1.8. 15 szt. Funkia `Aureomarginata´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.9. 35 szt. Hortensja bukietowa `Magical Candle´ - pojemnik C5, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.10. 12 szt. Jeżówka ogrodowa biała, różowa - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.11. 24 szt. Kocimiętka wysoka - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.12. 50 szt. Krzewuszka cudowna `Red Prince´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 40 cm; 2.1.1.13. 5 szt. Milin amerykański - pojemnik C2, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.14. 2 szt. Ognik szkarłatny `Red Column´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.15. 4 szt. Ognik szkarłatny `Solei d´Or´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 50 cm; 2.1.1.16. 30 szt. Orlik pospolity `Plena´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.17. 24 szt. Ostnica wąskolistna - pojemnik P11, wysokość powyżej 35 cm; 2.1.1.18. 360 szt. Perowskia łobodolistna - pojemnik min. C2, wysokość powyżej 40 cm; 2.1.1.19. 130 szt. Pęcherznica kalinolistna `Nugget´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 40 cm; 2.1.1.20. 120 szt. Róża `Heidetraum´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.21. 150 szt. Róża `Short Track´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.22. 40 szt. Serduszka okazałe - pojemnik C2, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.23. 20 szt. Serduszka okazałe `Alba - pojemnik C2, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.24. 3 szt. Sosna kosodrzewina - pojemnik min. C3, wysokość powyżej 40 cm; 2.1.1.25. 16 szt. Szałwia omszona - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 20 cm; 2.1.1.26. 20 szt. Tawuła japońska `Goldflame´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 25 cm; 2.1.1.27. 70 szt. Tawułka chińska `Pumila´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.28. 5 szt. Turzyca `Graya´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.29. 25 szt. Turzyca ozimska Everest `Fiwhite´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 2.1.1.30. 9 szt. Trzcinnik ostrokwiatowy - pojemnik C2, wysokość powyżej 40 cm; 2.1.1.31. 10 szt. Winobluszcz pięciolistkowy - pojemnik C2, wysokość powyżej 60 cm; 2.1.1.32. 10 szt. Winobluszcz trójklapowy - pojemnik C2, wysokość powyżej 60 cm; 2.1.1.33. 5 szt. Żylistek wysmukły `Nikko´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 35 cm. 2.1.2. Wykonawca ma obowiązek przedstawić cały materiał roślinny przed dostawą w celu akceptacji przez Zamawiającego (np. poprzez dokumentację fotograficzną przesłaną na adres mailowy). W przypadku braku akceptacji Wykonawca wymieni wadliwy materiał i ponownie przedstawi go Zamawiającemu. 2.1.3. Wymagania jakie musi spełniać materiał roślinny: 2.1.3.1. materiał roślinny przynajmniej 2-krotnie szkółkowany, 2.1.3.2. materiał roślinny z co najmniej 5 dobrze wykształconymi pędami głównymi typowymi dla odmiany oraz prawidłowo rozwiniętym systemem korzeniowym, 2.1.3.3. materiał roślinny musi być w dobrej kondycji zdrowotnej, bez oznak chorób i żerowania szkodników, 2.1.3.4. materiał roślinny w ramach gatunku i odmiany musi być wyrównany, jednolity w całej partii oraz musi posiadać parametry charakterystyczne dla danego gatunku lub odmiany (dot. wysokości, kształtu i rozkrzewienia sadzonek), 2.1.3.5. materiał roślinny musi być opatrzony etykietą z nazwą łacińską. 2.1.4. Wady niedopuszczalne: 2.1.4.1. silne uszkodzenia mechaniczne roślin, 2.1.4.2. ślady żerowania szkodników, 2.1.4.3. oznaki chorobowe, 2.1.4.4. martwice i pęknięcia kory pędów, 2.1.4.5. uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej. 2.1.5. Transport realizowany jest przez Wykonawcę we własnym zakresie, bez udziału Zarządu Zieleni Miejskiej. Polega na załadunku, odpowiednim zabezpieczeniu materiału roślinnego na czas transportu, dostawie z miejsca załadunku na miejsca sadzenia, rozładunku. Transport musi odbyć się w sposób nie powodujący uszkodzenia roślin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03451000-6, 03451300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Prawo opcji 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji. 1.1. Krzewy muszą być dostarczone w pojemnikach z prawidłowo przerośniętą bryłą korzeniową, 1.1.1. Liczba sztuk, gatunek krzewu, wielkość pojemnika: 1.1.1.1. 40 szt. Berberys Thunberga `Atropurpurea´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 50 cm; 1.1.1.2. 10 szt. Cis pośredni `Hicksii´ - pojemnik min. C3, wysokość powyżej 45 cm; 1.1.1.3. 80 szt. Cis pośredni `Hillii´ - pojemnik min. C3, wysokość powyżej 45 cm; 1.1.1.4. 15 szt. Funkia `Aureomarginata´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 30 cm; 1.1.1.5. 40 szt. Hortensja bukietowa `Magical Candle´ - pojemnik C5, wysokość powyżej 50 cm; 1.1.1.6. 4 szt. Jeżówka ogrodowa biała, różowa - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 1.1.1.7. 4 szt. Kocimiętka wysoka - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 1.1.1.8. 20 szt. Krzewuszka cudowna `Red Prince´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 40 cm; 1.1.1.9. 10 szt. Milin amerykański - pojemnik C2, wysokość powyżej 50 cm; 1.1.1.10. 40 szt. Ognik szkarłatny `Red Column´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 50 cm; 1.1.1.11. 30 szt. Ognik szkarłatny `Solei d´Or´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 50 cm; 1.1.1.12. 4 szt. Ostnica wąskolistna - pojemnik P11, wysokość powyżej 35 cm; 1.1.1.13. 140 szt. Pęcherznica kalinolistna `Nugget´ - pojemnik C3, wysokość powyżej 40 cm; 1.1.1.14. 70 szt. Róża `Heidetraum´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 1.1.1.15. 250 szt. Róża `Short Track´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 1.1.1.16. 25 szt. Sosna kosodrzewina - pojemnik min. C3, wysokość powyżej 40 cm; 1.1.1.17. 4 szt. Szałwia omszona - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 20 cm; 1.1.1.18. 30 szt. Tawuła japońska `Goldflame´ - pojemnik C2, wysokość powyżej 25 cm; 1.1.1.19. 5 szt. Turzyca `Graya´ - pojemnik C1,5, wysokość powyżej 30 cm; 1.1.1.20. 4 szt. Trzcinnik ostrokwiatowy - pojemnik C2, wysokość powyżej 40 cm; 1.1.1.21. 10 szt. Winobluszcz pięciolistkowy - pojemnik C2, wysokość powyżej 60 cm; 1.1.1.22. 10 szt. Winobluszcz trójklapowy - pojemnik C2, wysokość powyżej 60 cm. 1.2. Zakres prac tożsamy jak opisany w pkt 2.1.2 - 2.1.5. zamówienia podstawowego.


Część nr: 2Nazwa: Dostawa drzew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i transport 22 szt. drzew Klon zwyczajny `Crimson Sentry´. 2.1. Warunki, jakie musi spełnić materiał roślinny: 2.1.1. obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 1,3 m 12-14 cm; 2.1.2. drzewa muszą być przynajmniej 3-krotnie szkółkowane (w przypadku drzew w pojemnikach, w tym z tkaniny polipropylenowej); 2.1.3. wyprodukowane w gruncie i dostarczone z bryłą korzeniową zabezpieczoną siatką jutową i drucianym koszem (w przypadku balotów); 2.1.4. muszą być zgodne z odmianą, wskazaną przez Zamawiającego; 2.1.5. materiał z danego gatunku i grupy powinien być wyrównany pod względem wysokości, kształtów koron i obwodów pni; 2.1.6. muszą być w dobrej kondycji zdrowotnej, bez ubytków i otarć kory, z zabliźnionymi ranami po formowaniu korony, bez oznak chorób grzybowych i szkodników; 2.1.7. przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; 2.1.8. pędy powinny być liczne i rozłożone równomiernie symetrycznie w typowy dla odmiany sposób; 2.1.9. system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, a na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie włośnikowe; 2.1.10. przewodnik powinien być prosty; 2.1.11. blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte; 2.1.12. materiał musi być jednolity w całej partii, zdrowy i niezwiędnięty; 2.1.13. dostarczony materiał roślinny powinien być zgodny z "Zaleceniami jakościowymi 2.1.14. dla ozdobnego materiału szkółkarskiego" - opracowanie Związku Szkółkarzy Polskich, jak również musi być właściwie oznaczony, tzn. drzewa muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska. 2.2. Wady niedopuszczalne - drzewa nie mogą być dotknięte ani jedną z tych wad: 2.2.1. silne uszkodzenia mechaniczne roślin, 2.2.2. odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, 2.2.3. ślady żerowania szkodników, 2.2.4. oznaki chorobowe, 2.2.5. zwiędnięcie i pomarszczenie kory, martwice i pęknięcia kory, 2.2.6. uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, 2.2.7. dwupędowe korony drzew form piennych, 2.2.8. drzewa o źle wykształconej koronie, zbyt wyrośnięte, zbyt wyciągnięte w górę w stosunku do prawidłowego pokroju charakterystycznego dla danej odmiany, 2.2.9. złe zrośnięcie korony z podkładką, 2.2.10. jednostronne ułożenie pędów korony drzew. 2.3. Wykonawca ma obowiązek przedstawić cały materiał roślinny przed dostawą w celu akceptacji przez Zamawiającego (np. poprzez dokumentację fotograficzną przesłaną na adres mailowy). W przypadku braku akceptacji Wykonawca wymieni wadliwy materiał i ponownie przedstawi go Zamawiającemu. Transport realizowany jest przez Wykonawcę we własnym zakresie, bez udziału Zarządu Zieleni Miejskiej. Polega na załadunku drzew, odpowiednim zabezpieczeniu materiału roślinnego na czas transportu, dostawie z miejsca załadunku na miejsca sadzenia, rozładunku. Transport musi odbyć się w sposób nie powodujący uszkodzenia drzew.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03451000-6, 03452000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.