To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Ciechanów: Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Modernizacja istniejącego obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei na potrzeby rehabilitacji.
Numer ogłoszenia: 600 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307669 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6730543, 6723127, faks 023 6730274, 6722764.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Modernizacja istniejącego obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei na potrzeby rehabilitacji..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej na zadanie pn. Modernizacja obiektu Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Okrzei. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) i będzie obejmował w szczególności nadzór inwestorski w zakresie specjalności: a. architektonicznej; b. konstrukcyjno-budowlanej; c. instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d. instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Wykonawca osobę Inspektora nadzoru branży ogólnobudowlanej wyznaczy na koordynatora całego nadzoru inwestorskiego. 4. W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest do: a. dokonywania sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień; a. sprawdzania poprawności kalkulacji sporządzanych przez Wykonawców robót w zakresie obmiarów, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z harmonogramów rzeczowo - finansowych; b. współpracy z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót; c. kontrolowania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych zastosowanych do wykonania zadania i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d. kontrolowania zgodności wykonywanych robót z umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; e. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy; f. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji inwestycji, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo finansowego; g. udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania, placu budowy; h. udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych; i. wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę w okresie rękojmi na wezwanie Zamawiającego. j. w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót z obowiązującymi normami i dokumentacją, wad w wykonaniu, użycia niewłaściwych materiałów, dokonuje stosownych wpisów w dzienniku budowy; k. żądania od wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac; l. rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót; m. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie; n. informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Wykonawcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji, przewodów kominowych itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez wykonawcę robót; o. sprawdzanie wykonania robót zanikających; p. uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń; q. sprawdzenia i wyegzekwowania od wykonawcy robót kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru częściowego (I etap) i końcowego (II etap) łącznie z dokumentacją powykonawczą; r. kompletowania dokumentacji związanych z odbiorem końcowym. s. potwierdzania gotowości do odbioru robót lub obiektu. t. uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku. u. uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. v. umożliwić przedstawicielom Województwa (kontrolerom i wizytatorom) przeprowadzenia kontroli lub wizytacji, przedmiotu niniejszej umowy, w każdym stadium jego realizacji. 5. Ponadto przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy i sztuki technicznej, warunkami ustalonymi przez właściwe władze w wydanych decyzjach i pozwoleniach, a w szczególności zgodnie z: a. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) b. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2006 Nr 213 poz. 1568 z późn. zm.) d. Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2006 Nr 80 poz. 563). e. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 Nr 75 poz. 690 z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działania 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106021,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58560,00
Oferta z najniższą ceną: 58560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 303780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Remonty w placówkach oświatowych 2024 r. - II
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnic Podłęża i Niepołomic w nowym przebiegu DW 964 (stanowiących połączenie Niepołomickiej Stefy Inwestycyjnej z siecią dróg międzynarodowych) (...)
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Brody
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.