eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawkaPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Lubawka: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami
Numer ogłoszenia: 60099 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93172 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka usług komunalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów, odbioru i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w Środkowosudeckim Regionie Gospodarki Odpadami. Usługa obejmować będzie m.in. wykonywanie: 1) czynności przy sprawdzeniu i ocenie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę robót budowlanych tj. projektu budowlanego, projektów wykonawczych, i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na etapie realizacji Umowy na roboty budowlane dla robót realizowanych w trybie zaprojektuj-wybuduj; 2) czynności przy sprawdzeniu i ocenie dokumentacji projektowej i technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego; 3) czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań przetargowych na roboty budowlane oraz na dostawy; 4) czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zamówień i konkursów których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro; 5) organizacji, nadzoru i koordynacji całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych w ramach Umowy na roboty budowlane; 6) obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy PB; 7) opracowanie odpowiednich raportów; 8) rozliczenia finansowe Projektu; 9) wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 10) kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami wiedzy inżynierskiej, 11) kontroli zgodności wykonywanych dostaw.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.54.00.00 - 74.54.00.00 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany będzie przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) Działanie 4.1 Gospodarka odpadami..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMPLET INWEST s.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska-Nieboj, Al. 11-go Listopada 91 K, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 244770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288804,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.