To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60085 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Przysucha: Przebudowa drogi gminnej w ul. 11 Listopada i Dembińskich w Przysusze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24317-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Przysucha, krajowy numer identyfikacyjny
67022337900000, ul.
Plac Kolberga
11,
26400
Przysucha, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 6752823, faks
48 6752106, e-mail
inwestycje@gminaprzysucha.pl; pstefanczyk@gminaprzysucha.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaprzysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w ul. 11 Listopada i Dembińskich w Przysusze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Nazwa zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w ul. 11 Listopada i Dembińskich w Przysusze 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej w ulicach 11 Listopada i Dembińskich w Przysusze. Podstawowe parametry geometryczno-konstrukcyjne drogi: długość 415,6 m, szerokość od km 0+010,00 do km 0+115,8 jezdnia szerokości 5,0 m, od km 0+125,19 do km 0+415,46 jezdnia szerokości 6,0 m, na pozostałych odcinkach szerokość zmienna. Warstwy konstrukcyjne drogi: warstwa wyrównawcza na całości jezdni o średniej grubości 2 cm wykonana z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grubości 4 cm wykonana z betonu asfaltowego. Chodniki i dojścia do furtek. Szerokość chodnika 2 m, szerokość dojść 1,5 m. Konstrukcja: podbudowa o grubości 10 cm z mieszanki CBGM, podsypka cementowa o grubości 3 cm, kostka betonowa o grubości 6 cm. Zatoki postojowe. Zatoka postojowa od km 0+039,81 do km 0+052,31(str. lewa): parkowanie 5 samochodów, szerokość 5 m, długość 12,5 m, parkowanie prostopadłe. Zatoka od km 0+217,65 do km 0+235 (strona prawa): parkowanie równoległe 3 samochody, szerokość 2,5 m. Konstrukcja: warstwa odsączająca o grubości 10 cm - pospółka, podbudowa o grubości 15 cm - kruszywo łamane, podsypka o grubości 3 cm - mieszanka cementowo piaskowa, nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm. Zatoka postojowa od km 0+070 do km 0+120 (strona prawa): wymiana krawężników, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grubości 4 cm z betonu asfaltowego. Zjazdy. Zjazdy "nowe"; w miejscach istniejących, szerokość zmienna od 3,3 do 13,0 m (zjazd zbiorowy), podbudowa o grubości 15 cm - kruszywo łamane, podsypka piaskowo-cementowa o grubości 3 cm, nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm. Zjazdy istniejące: wyregulować wysokościowo do rzędnej przebudowywanej ulicy, kostkę w niezbędnym zakresie rozebrać, oczyścić i ponownie ułożyć na warstwie wyrównawczej. Zakres robót objętych zamówieniem w szczególności obejmuje: 3.2.1. roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe elementów ulic i dróg (nawierzchnie bitumiczne, krawężniki, obrzeża, kostkę brukową, płyty chodnikowe, itp.; 3.2.2. roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni obejmujące; wykonanie podbudowy pod zatoki postojowe, chodniki, zjazdy i dojścia do furtek, wykonanie warstwy wyrównawczej i nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej; 3.2.3. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; 3.2.4. wykonanie robot dodatkowych polegających na regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych oraz studzienek dla zaworów wodociągowych; 3.2.5. roboty wykończeniowe i porządkowe. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają poniższe załączniki do niniejszej SIWZ: 3.3.1. Projekt budowlany. 3.3.2. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: Materiały użyte do przebudowy drogi muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty z Polskimi Normami lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga 3: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 4: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. Uwaga 5: - Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi typu destrukt asfaltowy, ziemia nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do celów przebudowy drogi stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. - Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3.4. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego wykończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.4.1. Opracowanie i uwzględnienie tymczasowej organizacji ruchu. 3.4.2. Organizacja i zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.4.3. Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia terenu (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieć wodociągowa, kanalizacyjna). 3.4.4. Wykonanie określonych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób. 3.4.5. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.4.6. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3.4.7. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 3.5. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 45 10 00 00-8 Dodatkowe przedmioty (CPV) - 45 23 30 00-9 3.6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: droga gminna zlokalizowana w Przysusze, działki o numerach ewidencyjnych 513, 511/1; 408/1; 473; 412, obręb Przysucha, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha. 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 30.06.2017 r. 3.7.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy a maksymalnie 72 miesiące (zgodnie z ofertą Wykonawcy). 3.9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót budowlanych realizowanych w ramach niniejszego zamówienia, to jest czynności o których mowa w punkcie 3.2 niniejszej SIWZ (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy j.t. Dz.U. 2016 poz. 1666) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.9.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT246108.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 276 184,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3331W Dębiny - Plec - Brudnów od km 1+300 do km 4+170
- Zakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań z zakresu ochrony ludności i ochrony cywilnej dla JST
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





