eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkRemont sanitariatów w budynku Publicznego Przedszkola nr 8 w Kluczborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Kluczbork: Remont sanitariatów w budynku Publicznego Przedszkola nr 8 w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 60071 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Oświaty w Kluczborku , ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4181191, faks 077 4182381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ao.kluczbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w budynku Publicznego Przedszkola nr 8 w Kluczborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy remont sanitariatów dla dzieci na parterze i piętrze. Planowane roboty to wykonania to m. in.: - wyburzenie istniejących kabin ustępowych i montaż nowych kabin systemowych - typ przedszkolny - wymiana drzwi wejściowych na 90-tki - modernizacja instalacji WOD-KAN, CO - wymiana instalacji elektrycznej - wykonanie nowych posadzek i glazury ściennej oraz malowanie pozostałych tynków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) dysponują co najmniej jedną osobą będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo lądowe. c) udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat licząc od dnia odbioru tych robót..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz (wg wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę, którą dysponuje Wykonawca wraz z danymi określającymi posiadanie przez tę osobę uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: budownictwo drogowe oraz posiadanie wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi oświadczenie na druku oferty (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonywane roboty budowlane na okres min. 5 lat licząc od dnia odbioru tych robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ao.kluczbork.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracji Oświaty w Kluczborku ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracji Oświaty w Kluczborku ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.