Ogłoszenie z dnia 2006-11-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Legnica: dostawa i montaż suwnic: lejniczej 20/5 t i chwytakowej 5 t Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, do kontaktów: w sprawach technicznych inż. Jacek Orski, w sprawach fromalnych mgr Arkadiusz Szpakowski, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505510, 078 8505508, fax 076 8505501, e-mail: inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.imn.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): nie dotyczy Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: jednostka badawczo 0 rozwojowa; nauka. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż suwnic: lejniczej 20/5 t i chwytakowej 5 t. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Złotoryjska 194, Legnica 59-220. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę suwnicy lejniczej i suwnicy chwytakowej oraz montaż na terenie Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy, przy ulicy Złotoryjskiej 194, łącznie z odbiorem przez UDT. Suwnica lejnicza - 1 szt., - udźwig 20/5 t, - rozpiętość l = 22,4 m, - grupa natężenia pracy: IV, -sterowanie radiowe oraz przestawnie z kabiny operatora. Suwnica chwytakowa - 1 szt., - udźwig 5 t, - rozpiętość l = 16,4 m, - grupa natężenia pracy: IV. - Chwytak czterolinowy poprzeczny, V = 1,6 m3 - 2,0 m3, - sterowanie radiowe oraz przestawnie z kabiny operatora. Zamówienie obejmuje dostawę suwnic nowych, nieużywanych, dopuszczonych przez UDT do użytkowania, z kartą gwarancyjną i certyfikatem kontroli jakości. Wykonawca udzieli gwarancji na suwnice na okres 24 miesięcy od daty dostawy. Transport suwnic oraz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, elementów, narzędzi, itp. odbędzie się przy pomocy środków Wykonawcy i na jego koszt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru: Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Wykaz zrealizowanych dostaw: Załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, które potwierdzi, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Pełnomocnictwo dla jednego z członków konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zezwolenia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. W przypadku wyboru oferty konsorcjum, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę Wykonawców 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.14.21 - Suwnice Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.42.10 - Suwnice 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia poniżej 211 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79 z dnia 10.05.2006 r., poz. 551) tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; a także spełniający warunki niniejszej specyfikacji oraz: 1) w ciągu ostatnich 12 miesięcy wykonali co najmniej jedną dostawę suwnicy lejniczej i jedną - chwytakowej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ; 9. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru: Załącznik nr 2 do SIWZ; 10. Wykaz zrealizowanych dostaw: Załącznik nr 3 do SIWZ; 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 13. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, które potwierdzi, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 14. Pełnomocnictwo dla jednego z członków konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zezwolenia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: d) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, e) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, f) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. W przypadku wyboru oferty konsorcjum, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę Wykonawców
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 10:30, IMN O/Legnica, ul. Złotoryjska 89.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- Legnica - Rewitalizacja zabytkowej Bramy Chojnowskiej w Legnicy (XV w.) - Etap I
- Usługa konserwacji i eksploatacji urządzeń ZSZRiTP , (...) na terenie miasta Legnica w okresie 12 m-cy w ramach zad. pn.: ,,Bieżące Utrzymanie Pasa Drogowego".
- Awaryjna i miejscowa naprawa dachu na budynku Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 8 - POWTÓRKA II
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW
- Kompleksowe usługi utrzymania urządzeń platform dźwigowych dla osób niepełnosprawnych w m. Legnica w ramach zadania "Bieżące Utrzymanie Pasa Drogowego".
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





