eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › 5/Ż/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Lublin: 5/Ż/2011
Numer ogłoszenia: 60059 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 5/Ż/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część/lp. Nazwa artykułu/ Nomenklatura CPV j.m. ilość I - - - 1 Chrzan tarty PN/R - 75520, gat. I CPV 15331000-7 kg 2500 2 Koncentrat pomidorowy -30% PN-A-77606, gat. I CPV 15331427-6 kg 5000 II - - - 3 Cukier biały PN-A74850 kl. II, gat. I CPV 15831200-4 w opakowaniach papierowych max 25 kg netto kg 10000 III - - - 4 Fasola średnia PN-75/R 65031, gat. I CPV03221210-1 w opakowaniach papierowych max 25 kg netto kg 4000 5 Groch łuskany PN-81/R 86951, gat. I CPV 03221220-4 w opakowaniach papierowych max 25 kg netto kg 2500 IV - - - 6 Jaja kurze kl. M CPV 03142500-3 szt. 115200 V - - - 7 Płaty śledziowe solone ala matias CPV 15241200-1 kg 4500 VI - - - 8 Ogórek kiszony gat. I CPV 15331000-7 kg 18000 VII - - - 9 Cebula biała gat. I CPV 03221113-1 kg 15000 VIII - - - 10 Pieczarki gat. I CPV 03221260-6 kg 3000.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4, 03.22.11.13-1, 03.22.12.60-6, 15.33.10.00-7, 15.33.14.27-6, 15.83.12.00-4, 03.14.25.00-3, 15.24.12.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustalania kwoty wadium od Wykonawców na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podpisane oświadczenie stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi, Zał. Nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Południowa 5, 20-482 Lublin (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chrzan tarty PN/R - 75520, gat. I CPV 15331000-7 kg 2500 2 Koncentrat pomidorowy -30% PN-A-77606, gat. I CPV 15331427-6 kg 5000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.14.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 5/ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier biały PN-A74850 kl. II, gat. I CPV 15831200-4 w opakowaniach papierowych max 25 kg netto kg 10000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fasola średnia PN-75/R 65031, gat. I CPV03221210-1 w opakowaniach papierowych max 25 kg netto kg 4000 Groch łuskany PN-81/R 86951, gat. I CPV 03221220-4 w opakowaniach papierowych max 25 kg netto kg 2500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze kl. M CPV 03142500-3 szt. 115200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płaty śledziowe solone a la matias CPV 15241200-1 kg 4500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórek kiszony gat. I CPV 15331000-7 kg 18000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cebula biała gat. I CPV 03221113-1 kg 15000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.13-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 5/Ż/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki gat. I CPV 03221260-6 kg 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.60-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.