Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-04
Namysłów: Zaprojektowanie i budowa Automatycznej Kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siedlice Gmina Pokój
Numer ogłoszenia: 60012 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych "EKOWOD" Spółka z o.o. , ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4105222, faks 077 4101482.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ekowod.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa Automatycznej Kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Siedlice Gmina Pokój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa Automatycznej Kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody (AKSUW) w miejscowości Siedlice gmina Pokój dla Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Spółka z o.o. w Namysłowie. Uwaga!!! W/w przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Na wyżej wymienione roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące. Wielkość zamowienia o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11, ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przez Wykonawcę minimum dwóch automatycznych kontenerowych stacji uzdatniania wody odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 800.000,00 zł brutto (słownie złotych: osiemset tysięcy)(należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje, podpisany protokół odbioru).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: - uprawnienia projektowe w odpowiedniej specjalności; - uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: * konstrukcyjno-budowlanej, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Osoby wyżej wymienione muszą posiadać opłacone (ważne) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającego przynależność do tej izby.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 2.000.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, dokument wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy nić 60 dni kalendarzowych, z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenie prac, a w szczególności brakiem możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowanym remontami, przebudowami dróg dojazdowych; 2.Zmiany osobowe: a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane; b)zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; c)rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy; d)wprowadzenie podwykonawcy; e)zmiany osób do nadzorowania robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekowod.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiUK EKOWOD Sp. z o.o., ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: ZWiUK EKOWOD Sp. z o.o., ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- 1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Ziemiełowicach. 2. Rozbudowa oświetlenia na boisku sportowym w Smarchowicach Śląskich.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Oławskiej w Namysłowie.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym.
- 1. Modernizacja budynku gminnego w Jastrzębiu - etap II, 2. Utwardzenie poboczy przy drodze gminnej w Kamiennej, 3. Odbudowa rowów przy drogach gminnych w Minkowskiem
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Budowa studni głębinowych wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Rejowiec Fabryczny. Postępowanie prowadzone w podziale na trzy części.
- "Przebudowa ujęcia wody "Jeziorko" na potoku Kamieńczyk w Międzylesiu" w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja ujęć wody w Długopolu Górnym, Goworowie i Międzylesiu"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.