eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawybór wykonawcy na



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59973

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Warszawa: wybór wykonawcy na: I część - przygotowanie do druku 2 numerów, od nru 10/2005 do 11/2005 i II część - przygotowanie do druku i druk 33 numerów, od nr 12/2005 do 8/2008 miesięcznika "Normalizacja" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polski Komitet Normalizacyjny, do kontaktów: Kazimiera Piechocińska, ul. Świętokrzyska 14B, 00-050 Warszawa, tel. 022 5567600, fax 022 5567780, e-mail: prezsekr@pkn.pl, www.pkn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 78.31.00.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy na: I część - przygotowanie do druku 2 numerów, od nru 10/2005 do 11/2005 i II część - przygotowanie do druku i druk 33 numerów, od nr 12/2005 do 8/2008 miesięcznika "Normalizacja". 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego przygotowania do druku i druku poszczególnych numerów miesięcznika "Normalizacja", w formacie A4, zawierającego strony jednobarwne, wielobarwne jak i okładkę. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 789 720,00 zł netto tj. 195 146,78 euro

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 Edit sp. z o. o., do kontaktów: Kazimiera Piechocińska, ul. Inwalidów Wojennych 14, 05-400 Otwock, tel. 022 8729508, fax 022 8729016, e-mail: stankiew@edit.net.pl, www.edit.net.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 519879,04 Oferta z najniższą ceną: 519879,04 / oferta z najwyższą ceną: 519879,04 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WWN-2121-02/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 26.09.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 7 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: Nie. 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.