eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyDostawa leków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Głuchołazy: Dostawa leków.
Numer ogłoszenia: 59970 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach , ul. Parkowa 9, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391847, faks 077 4391743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego s.p.z.o.z. w Głuchołazach w asortymencie i ilościach określonych rocznym zapotrzebowaniem Zakładu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnia chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert); c)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącej zakresu określonego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP , (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) e) Zezwolenie - koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Za aktualny odpis lub zaświadczenia należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych, co najmniej 2 porównywalnych lub większych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - (potwierdzeniem mogą być referencje) 4.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,zamawiający żąda: a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Wymagana przez Zamawiającego wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa -200.000 zł.Informacja banku musi jednoznacznie określać, że Wykonawca dysponuje środkami lub zdolnościami kredytowymi co najmniej w wymaganej kwocie. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: a) dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych odrębnymi przepisami aktualnych świadectw w zakresie przedmiotu zamówienia (np. świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Instytut Leków, świadectwo rejestracji wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub inny dokument potwierdzający wpis wyrobu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 126, poz .1380 z późn. zm.). Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie w miejsce w/w dokumentów stosownego oświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego; 6.Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XI SIWZ (o ile dotyczy). 7.Do oferty należy również dołączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 c) Certyfikaty CE 8. Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą - za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę - osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 9.W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10.Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w części VIII ust. 2 dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM 1.Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3.Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: a)określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (Lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacja umowy, b)stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, c)oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości; d)określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, e)wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji, f)określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, g)stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 4.Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. 5.Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w części VIII SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w cz. VIII pkt 1 i 2 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 6.Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w specyfikacji w cz. VII będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 7.Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. PODWYKONAWCY 1.W przypadku kiedy podmiot występuje samodzielnie i zamierza zatrudnić podwykonawców musi ich w ofercie wykazać, podać nazwę i adres podwykonawcy, zakres i wartość prac przewidywanych im do przekazania (część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom). 2.Dokumenty uwiarygodniające od podwykonawców nie będą wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol-gl.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -osobiście w siedzibie Zamawiającego,; za zaliczeniem pocztowym przesyłając wniosek faksem ,mailem lub pisemnie. Koszt specyfikacji - 48,80 zł brutto. -pobrać ze strony www.zol-gl.biuletyn.info.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować: Zakład Opiekuńczo - Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach 48-340 Głuchołazy ul. Parkowa 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.