Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Warszawa: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE TORU JEZDNEGO SUWNICY ZE SŁUPAMI I GŁOWICAMI ORAZ DOSTAWA Z MONTAŻEM KOMPLETNEGO URZĄDZENIA O PARAMETRACH Q10 TON, ROZPIĘTOŚCI 7 M I H PODNOSZENIA 4 M.
Sprawa nr BPK-I/02/2009
Numer ogłoszenia: 59967 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931480, faks 022 5931481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE TORU JEZDNEGO SUWNICY ZE SŁUPAMI I GŁOWICAMI ORAZ DOSTAWA Z MONTAŻEM KOMPLETNEGO URZĄDZENIA O PARAMETRACH Q10 TON, ROZPIĘTOŚCI 7 M I H PODNOSZENIA 4 M. Sprawa nr BPK-I/02/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zainstalowanie w budynku Centrum Naukowo-Dydaktycznego Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska Centrum Wodne SGGW w Warszawie Suwnicy stanowiącej element wyposażenia technologicznego obiektu w pracowni wytrzymałości i konstrukcji budowlanych przy ul. Ciszewskiego 8, 02-787 Warszawa 1.1. Aktualny stan przygotowania obiektu do realizacji zamierzenia - wykonane słupy żelbetonowe w ilości 8 szt. pod belki suwnicy o przekroju 40 x 40 cm i wys. od 3,51 - 3,76 m oraz nośności obliczeniowej 70 KN. 1.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: - Projekt podwyższenia słupów do wymaganej wysokości podnoszenia tj. 4mb. - Projekt głowic na słupach pod belki toru jezdnego suwnicy. - Projekt toru jezdnego suwnicy (belki podsuwnicowe). - Projekt zasilania elektrycznego i sterowania urządzeniem. - Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowanymi projektami. - Wykonanie robót instalacyjnych oraz sterowania suwnicy. - Dobór, dostawa i montaż kompletnego urządzenia suwnicowego spełniającego następujące wymagania: Udźwig Q = 10,0 t Wysokość podnoszenia Hp = 4,0 mb Rozpiętość L = 7,0 mb Długość toru jezdnego L = 25,0 mb Zasilanie elektryczne 400V, 50Hz Stopień ochrony JP 55 Sterowanie ręczne z opcją radiową 1.3. Przeprowadzenie niezbędnych badań i prób technicznych oraz uzyskanie wszystkich zezwoleń na dopuszczenie urządzenia do użytkowania łącznie z UDT. 1.4. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 10 000,00 ZŁ (słownie: DZIESIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacje dotyczące spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu: 1. CO NAJMNIEJ JEDNO ZAMÓWIENIE O PODOBNEJ WIELKOŚCI I CHARAKTERZE. Zamawiający, jako zamówienie o podobnej wielkości i charakterze uzna wykonanie: 1) toru jezdnego z dostawą i montażem suwnicy o udźwigu min . 3,0 T ; rozpiętości min. 6,0 m wraz z dokumentacją, przy czym koszt wykonania tych robót wynosi min. 100 tys. zł. 2. WYKAZANIE ZATRUDNIENIA ODPOWIEDNIO WYKWALIFIKOWANYCH OSÓB PRZYNALEŻNYCH DO IZB ZAWODOWYCH, POSIADAJĄCYCH UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO PROJEKTOWANIA I KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI: ELEKTRYCZNEJ I KONSTRUKCYJNEJ 3. POLISA UBEZPIECZENIOWA o minimalnej wartości 200 000 zł wraz z dowodem zapłaty składki z ważnością na okres realizacji zamówienia. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaśw. o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na warunkach określonych w pkt. 3.1 Rozdział VIII SIWZ. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 8) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego : 1) próbek, opisów lub fotografii - DTR URZĄDZENIA SUWNICOWEGO 5. w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wartość polisy szczegółowo określona w pkt. 3.3 Rozdział VIII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szp.sggw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds Inwestycji
Budynek Nr 15, pokój Nr 32 - Zębiec
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa woj. mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza SGGW, budynek Rektoratu SGGW, I piętro ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Indywidualny pn. Centrum Naukowo - Dydaktyczne Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska - Centrum Wodne SGGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet XIII Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego, Działanie 13.1 Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Dostawa i montaż hali obrony ludności w m. Dobrzyca
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Budowa magazynów nr 6, 9A, 9B i 10A
- "Budowa garażu na działce nr ewid. 76 w Wężykach" - postępowanie III
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z przeznaczeniem na żłobek gminny
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





