Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Płock: BUDOWA PARKINGU WRAZ Z OGRODZENIEM TERENU NA DZIAŁCE NR 171/40 W PŁOCKU UL.OTOLIŃSKA
Numer ogłoszenia: 59967 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Otolińska 25, 09-407 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2628460, fax 024 2675380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU WRAZ Z OGRODZENIEM TERENU NA DZIAŁCE NR 171/40 W PŁOCKU UL.OTOLIŃSKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA PARKINGU WRAZ Z OGRODZENIEM TERENU NA DZIAŁCE NR 171/40 W PŁOCKU UL.OTOLIŃSKA
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych). 2. Wadium można wnieść w : 2.1. pieniądzu 2.2. gwarancjach bankowych, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed terminem składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego - WORD Płock - Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Płocku Nr 63 1540 1290 2001 5970 0203 0001. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeżeli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 4. Potwierdzeniem wniesienia wadium jest kserokopia przelewu środków załączona do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 5. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:. 2.1 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 robotę porównywalną co do rodzaju i wartości z robotą stanowiącą przedmiot zamówienia. 2.2 Dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Osoba w.w musi również być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art.24 ust. 2 pkt. 1 -4. Ocena spełnienia warunków określonych powyżej nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i 4 . Warunki określone w ust. 2 i 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty porównywalnej co do rodzaju i wartości z robotą stanowiącą przedmiot zamówienia. Do wykazu muszą być załączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty budowlane wyszczególnione w wykazach zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Osoby w/w wymienione muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 5) Podwykonawcy - zakres robót - Zał Nr 5 do SIWZ 6) W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera, do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2), winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 2. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) dowód wniesienia wadium 3) tabele elementów scalonych dotyczącą robót budowlanych 4) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wordplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul.Otolińska 25, 09-407 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul.Otolińska 25, 09-407 Płock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego w 5 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, w podziale na 3 części.
- Remont wieży obserwacyjnej w m. Żardyny
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- Modernizacja budynku przy ul. Owsianej 4-6 - utworzenie centrum przeciwdziałania przemocy domowej - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.