eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StęszewZakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19



Ogłoszenie nr 599390-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Zespół Szkolno - Przedszkolny: Zakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno - Przedszkolny, krajowy numer identyfikacyjny 63453737300000, ul. Pocztowa  12 , 62-060  Stęszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8196 087, , e-mail szkolajeziorki@o2.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.steszew.pl/index.php?id=40


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jeziorkach ul. Pocztowa 12, 62-060 Stęszew


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spozywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach
Numer referencyjny: ZSPJ/341/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów spożywczych na żywienie dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jeziorkach z podziałem na części: Część I: Artykuły spożywcze i przetwory Część II: Owoce i warzywa Część III: Mięso drobiowe. Jajka Część IV: Ziemniaki i cebula Część V: Pieczywo Część VI: Mrożonki Część VII: Mięso i wędliny Wymagania szczegółowe 1. Dostarczone wyroby powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego oraz muszą być zgodne z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z dn. 2019 r., poz.1252 z zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 2. Towary powinny być dostarczane własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, a Wykonawca powinien w sposób elastyczny reagować na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 3. Poszczególne zamówienia cząstkowe będą składane przez Zamawiającego (osoby wskazane w umowie) telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Wykonawcę. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem w dni robocze w godz. 6:30 - 8:00 z wyłączeniem dni świątecznych i ferii szkolnych z możliwością zmiany wielkości zamówienia z 2-godzinnym wyprzedzeniem oraz z możliwością kilkukrotnych dostaw w ciągu dnia w uzgodnionych przez Zamawiającego godzinach. 5. Wykonawca dostarczy towary w zadeklarowanym czasie dostawy, jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobodnego zmniejszenia zadeklarowanych szacunkowych ilości każdej pozycji asortymentu bez konsekwencji prawnych i finansowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie ulegnie zmianie. 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, a Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany na towar wolny od wad w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego 9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne, w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe. 11. Zamawiający dopuszcza towary o parametrach równoważnych nie gorszych niż zawarte w SIWZ i formularzach cenowych. 12. W cenie należy uwzględnić koszty związane z transportem i wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 13. Dostarczane artykuły winny być pierwszego gatunku, posiadać właściwe atesty i certyfikaty oraz ważne terminy przydatności do spożycia i cechy podane w SIWZ. 14. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 15. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03212100-1
03220000-9
15110000-2
15131000-5
15320000-7
15331170-9
15332200-6
15551000-5
15612000-1
15800000-6
15810000-9
15200000-0
15500000-3
15610000-7
15400000-2
15330000-0
15332100-5
15112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-02   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 4 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - załącznik nr 5 do SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) - załącznik nr 6 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy; 2) formularz cenowy; Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 8.3.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8.4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8.4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1. 3) niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia to ma wstępnie potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 8.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w notarialnie potwierdzonej kopii. 8.4.3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówień podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1; b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy wzglądem jego podwykonawców; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 18.3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 18.4. Zmiana umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności może mieć miejsce w następujących przypadkach / okolicznościach: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenie umownego 2) zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy Wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym Wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy Wykonawca. Nowy Wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy Wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym Wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany; 3) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 5) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 6) w przypadku niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w wykonaniu dostawy Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych. 7) W skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy. 8) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą. 9) w przypadku wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, w związku ze wzrostem ilości wydawanych posiłków spowodowanych zwiększeniem ilości dzieci, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie wzrostu wartości przedmiotu zamówienia o wartość zwiększonego zapotrzebowania 10) Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę. 11) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Artykuły spożywcze i przetwory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cukier biały 1kg 15831000-2 kg 40 2 Cukier trzcinowy 1kg 15830000-5 kg 350 3 Cukier puder tuba 250g 15831000-2 szt 50 4 Cukier waniliowy 30g 15830000-5 szt 50 5 Mąka pszenna 1kg 15612100-2 kg 200 6 Maka ziemniaczana 1kg 15612300-4 kg 10 7 Sól himalajska różowa 350g 15872400-5 szt 200 8 Sól 1kg jodowana 15872400-5 kg 40 9 Pieprz czarny mielony 15g 15872100-2 szt 150 10 Pieprz czarny ziarnisty 15g 15872100-2 szt 20 11 Papryka słodka mielona 16g 15870000-7 szt 100 12 papryka ostra mielona 16g 15870000-7 szt 100 13 Majeranek 6g 15872300-4 szt 80 14 Ziele angielskie 12g 15872300-4 szt 30 15 Liść Laurowy 5g 15872300-4 szt 30 16 Zioła(np..oregano, bazylia, zioła prowansalskie, -różne) 15872300-4 szt 50 17 Przyprawa do ziemniaków 25g 15871270-7 szt 80 18 Przyprawa do ryb 20g 15871270-7 szt 50 19 Przyprawa do wieprzowiny 20g 15871270-7 szt 40 20 Przyprawa kebab - gyros 30g 15871270-7 szt 40 21 Przyprawa do kurczaka 25g 15871270-7 szt 60 22 Fix do spaghetti 44g 15871270-7 szt 40 23 Vegeta 200g 03212000-0 szt 200 24 Maggi 200g 15871000-4 szt 50 25 Kwasek cytrynowy 20g 15871200-6 szt 80 26 Soda oczyszczona 80g 15800000-6 szt 40 27 Proszek do pieczenia 30g 15899000-6 szt 40 28 Cynamon 15g 15870000-7 szt 10 29 Przyprawa do piernika 20g 15870000-7 szt 10 30 Aromat do ciast 6ml 15800000-6 szt 20 31 Koncentrat pomidorowy 30% 1kg 15331425-2 szt 100 32 Koncentrat pomidorowy 30% 200g 15331425-2 szt 40 33 Ketchup 450g 15871230-5 szt 100 34 Majonez 400ml 15871273-8 szt 30 35 Barszcz czerwony koncentrat 300ml 15331000-7 szt 20 36 Żurek królewski koncentrat 0,5l 15800000-6 szt 40 37 Masło min 82 % tłuszczu 200g 15530000-2 szt 600 38 Masło klarowane kostka 200g 15400000-2 szt 300 39 Olej Rzepakowy rafinowany 100% 1L 15411100-3 szt 120 40 Syrop owocowy różne smaki 400ml 15831500-7 szt 100 41 Syrop owocowy różne smaki 420ml 15831500-7 szt 120 42 Makaron 400/500 g np. spaghetti, świderki, kokardki, muszelki 15851100-9 szt 400 43 Makaron jajeczny 400g 15851110-2 szt 240 44 Makaron literki 250g 15851100-9 szt 20 45 Makaron ryżowy 250g 15851100-9 szt 30 46 Dżem truskawkowy 300g 15332290-3 szt 100 47 Dżem 100% z owoców ekstra gładki różne smaki 235g 15332290-3 szt 30 48 Powidła śliwkowe 290g 15332200-6 szt 60 49 Nutella 350g 15842000-2 szt 60 50 Śmietana UHT 36% 500ml karton 15510000-6 szt 20 51 Śmietana UHT 18% 500ml karton 15510000-6 szt 200 52 Śmietana UHT 12% 500ml karton 15510000-6 szt 100 53 Mleko 2% 1L karton 15511210-8 szt 1000 54 Maślanka 1L 15551500-0 szt 20 55 Kefir 1kg 15551000-5 szt 20 56 Serek kanapkowy różne rodzaje 130g 15500000-3 szt 20 57 Puszysty serek twarogowy rózne rodzaje 150g typu Almette 15500000-3 szt 80 58 Twaróg sernikowy wiaderko 1kg 15542100-0 szt 60 59 Ser twarogowy śmietankowy mielony kosta 250g, tł. 15,5% 15542100-0 szt 50 60 Twaróg półtłusty kosta 200g 15542100-0 szt 50 61 Jogurt naturalny typ grecki 400g 15551300-8 szt 80 62 Jogurt naturalny 370 g 15551300-8 szt 300 63 Serek waniliowy wiaderko 1kg 15500000-3 szt 20 64 Serek homogenizowany różne smaki 140g typu Danio 15800000-6 szt 300 65 Serek owocowy 125g, różne smaki 15800000-6 szt 200 66 Deser o smaku truskawkowym 115g typu gratka 15551320-4 szt 600 67 Jogurt owocowy bez konserwantów zaw owoców min 9% 15551320-4 szt 300 70 Mus owocowy 120g 15332100-5 szt 300 71 Ser żółty typu Gouda 15543000-6 kg 30 72 Ryż 1kg 15614100-6 kg 100 73 Ryż w kartoniku 4x100g 15614100-6 szt 30 74 Ryż brązowy 1kg kg 20 75 Kasza jęczmienna pęczak 1kg 15613000-8 kg 20 76 Kasza gryczana biała niepalona 350g 15613000-8 szt 20 77 Kasza jęczmeinna perłowa 1kg 15613000-8 kg 80 78 Kasza jaglana 350g 15613000-8 szt 20 79 Kasza kus kus 250g 15613000-8 szt 20 80 Kasza manna 1kg 15613300-1 kg 10 81 Sok Kubuś 900ml 15321000-4 szt 100 82 Sok owocowy różne smaki karton 2L 15321000-4 szt 720 83 Sok 100% 200ml 15321000-4 szt 100 84 Woda niegazowana 6l 41110000-3 szt 200 85 Woda gazowana 1,5l 41110000-3 szt 10 86 Napój herbaciany instatnt z wit.C różne smaki 300g 15860000-4 szt 120 87 Herbata czarna granulowana 90g 15863000-5 szt 120 88 Kakao 80 g 15841000-5 szt 80 89 Kawa zbożowa rozpuszczalna 150g typu inka 15860000-4 szt 10 90 Kisiel różne smaki 38g 15600000-4 szt 300 91 Budyń różne smaki 60-63g 15600000-4 szt 300 92 Galaretka różne smaki 75g 15600000-4 szt 80 93 Płatki kukurydziane 250g 15613311-1 szt 100 94 Płatki czekoladowe 250g 15613310-4 szt 100 95 Biszkopty petitki 120g 15812100-4 szt 120 96 Wafelki smakowe 15812100-4 kg 40 97 Ciastka z cukrem 15812100-4 kg 30 99 Czekolada gorzka 100g 15842100-3 szt 20 100 Herbatniki be be 16g 15820000-2 szt 1000 101 Chrupki kukurydziane 60g 15800000-6 szt 50 102 Chrupki kukurydziane smakowe - różne smaki 70g 15800000-6 szt 100 103 Podpłomyki 72g 15800000-6 szt 100 106 Denarki z żurawina 100g 15800000-6 szt 100 109 Krakersy 180g 15800000-6 szt 100 110 Żurawina suszona 200g 03222315-4 szt 10 111 Rodzynki 100g 03222115-2 szt 10 112 Orzechy włoskie 100g 03200000-3 szt 10 113 Płatki migdałów 150g 15870000-7 szt 10 114 Ananas plastry puszka 580ml 03222112-1 szt 10 115 Brzoskwinie połówki puszka 850ml 03222332-9 szt 10 116 Drożdże piekarskie kostka 100g 15898000-9 szt 40 117 Kukurydza konserwowa puszka 400g 15331460-9 szt 10 118 Fasola czerwona konserwowa 400g 15331000-7 szt 15 119 Groszek konserwowy puszka 400g 15331000-7 szt 15 120 Papryka konserwowa 650g 15331136-9 szt 10 121 Ogórki konserwowe 900g 15331500-2 szt 15 122 Pomidory krojone w puszce 400g 15331000-7 szt 15 123 Musztarda sarepska 185g 15871250-1 szt 10 124 Chrzan tarty 160g 15331000-7 szt 10 125 Ocet 500ml 15871100-5 szt 10 126 Miód naturalny 400g 15831600-8 szt 10 127 Serek waniliowy 500g wiaderko 15500000-3 szt 60 129 Fasola biała konserwowa 400g 15331000-7 szt 10 130 Fasola piękny Jaś 400g 03221210-1 opak 40 131 Groch łuskany połówki 03221220-4 kg 40 132 Czosnek granulowany 20g 15870000-7 szt 20 133 Napój kakaowy z witaminami 300g 15841400-9 szt 50 135 monte max 100g 15551320-4 szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15320000-7, 15332200-6, 15551000-5, 15612000-1, 15400000-2, 15800000-6, 15500000-3, 15610000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Marchew 03221112-4 kg 250 2 Por 03221110-0 szt 220 3 Seler 03221110-0 kg 80 4 Pietruszka 03221110-0 kg 80 5 Kapusta młoda 03100000-2 szt 30 6 Kapusta biała 03221410-3 kg 60 7 Kapusta kwaszona 15331142-4 kg 100 8 Kapusta modra 03221410-3 kg 25 9 Winogrono 03222340-8 kg 10 10 Pieczarki 15331135-2 kg 50 11 Śliwki 03222330-5 kg 20 12 Nektarynki 03222330-5 kg 50 13 Gruszki 03222322-6 kg 130 14 Natka Pietruszki 15300000-0 szt 120 15 Rzodkiewka 15300000-1 pęcz 70 16 Czosnek 03221120-3 szt 100 17 Banany 03222111-4 kg 400 18 Jabłka 03222321-9 kg 400 19 Ogórki kiszone 15331000-7 kg 70 20 Ogórki kiszone słoik 15331000-7 szt 100 21 Pomidor 03221240-0 kg 70 22 Buraki 03221100-7 kg 200 23 Papryka kolorowa 03221230-7 kg 60 24 Ogórek zielony 03221270-9 kg 100 25 Koperek 03221300-9 pęczek 100 26 Sałata 03221310-2 szt 50 27 Mandarynki 03222240-7 kg 40 28 Szczypiorek 03221300-9 pęcz 40 29 Mango 03222113-8 szt 20 30 Arbuz 15332180-9 kg 120 31 Kiwi 03222118-3 szt 100 32 Dynia 03221200-8 kg 50 33 Kapusta pekińska 03221410-3 szt 30 34 Kalafior 03221420-6 szt 50 35 Cytryny 03222210-8 kg 70 36 Borówki 250g 03222310-9 opak 10 37 Fasolka szparagowa 03221210-1 kg 20 38 Brokuł 03221400-0 szt 30 39 Maliny 250g 03222310-9 opak 40 40 Brzoskwinia 03222330-5 kg 50 41 Morele 03222330-5 kg 20 42 Truskawki 03222313-0 kg 30 43 Surówka z kapusty czerwonej 5kg wiaderko 15331000-7 szt 10 44 Pomarańcze 03222220-1 kg 20 45 Makrela wędzona 15234000-7 kg 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Mięso drobiowe. Jajka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet z kurczaka 15112000-6 kg 360 2 Udo drobiowe 15112000-6 kg 350 3 Udo trybowane 15112000-6 kg 200 4 Skrzydełka z kurczaka 15112000-6 kg 60 5 Jajka 03142500-3 szt 3000 6 Pałki z kurczaka 15112000-6 kg 120 7 Wątróbka drobiowa 15112000-6 kg 60 8 Kurczak 15112000-6 kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Ziemniaki i cebula
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ziemniaki 03212100-1 kg 1800 2 Ziemniaki młode 03212100-1 kg 400 3 Cebula 03221113-1 kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 03221113-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb zwykły 15811100-7 szt 500 2 Chleb wieloziarnisty 15811100-7 szt 80 3 Bułka pszenna 15821000-9 szt 3000 4 Bułka z ziarnem 15821000-9 szt 200 5 Bułka mleczna 15821000-9 szt 900 6 Kawiorek 15821000-9 szt 460 7 Bułka tarta 0,5kg 15821000-9 szt 150 8 Pączki 15810000-9 szt 350 9 drożdżówka różne rodzaje 15810000-9 szt 350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Fasolka żółta 15331100-8 kg 50 2 Kalafior róża 15331100-8 kg 50 3 Brokuł 15331100-8 kg 30 4 Marchewka z groszkiem 15331100-8 kg 60 5 Marchewka mini 15331100-8 kg 30 6 Brukselka 15331100-8 kg 20 7 Szpinak liście 15331100-8 kg 20 8 Maliny 15896000-5 kg 30 9 Truskawki 15896000-5 kg 30 10 Jagody 15896000-5 kg 15 11 Wiśnie bez pestek 15896000-5 kg 5 12 Pierogi z serem i owocami 15894300-4 kg 40 13 Pierogi z serem 15894300-4 kg 40 14 Pierogi z owocami 15894300-4 kg 40 15 Sola filet do 5% glazury 15220000-6 kg 30 16 Mintaj filet do 5%glazury 15220000-6 kg 80 17 Dorsz filet b/s do 5% glazury 15220000-6 kg 40 18 Paluszki rybne 15220000-6 kg 120 19 Mintaj kostka 15220000-6 kg 60 20 Mieszanka warzyw 7 składnikowa 15331100-8 kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0, 15331170-9, 15332100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Mięso i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Schab b/k 15113000-3 kg 130 2 Mięso mielone wieprzowe 15119000-5 kg 260 3 Żeberka długie 15113000-3 kg 200 4 Karkówk b/k 15113000-3 kg 180 5 Łopatka b/k 15113000-3 kg 50 6 Żeberka wędzone 15113000-3 kg 20 7 Kości świeże 15113000-3 kg 30 8 Parówka cienka 15131130-5 kg 80 9 Parówki dziecięce 15131130-5 kg 40 10 Kiełbaski szwajcarskie 15131130-5 kg 20 11 Kiełbasa śląska 15131130-5 kg 130 12 Kiełbasa zwyczajna 15131130-5 kg 80 13 Kiełbasa biała 15131130-5 kg 30 14 Szynka gotowana 15131130-5 kg 20 15 Kiełbasa krakowska parzona 15131130-5 kg 10 16 Salami firmowe 15131230-6 kg 5 17 Kiełbasa szynkowa 15131130-5 kg 10 18 Szynka smyka 15131130-5 kg 10 19 Schab smyka 15131130-5 kg 10 20 Polędwica z kurczaka 15131135-0 kg 15 21 Szynka drobiowa 15131135-0 kg 15 22 Indyk maślany 15131135-0 kg 15 23 Mielonka 15131130-5 kg 10 24 Pasztet wędzony 15131300-8 kg 10 25 Pasztet zapiekany 15131300-8 kg 10 26 Boczek wędzony kg 10 27 Smalec ze skwarkami 15131700-2 kg 15 28 Smalec czysty 15131700-2 kg 10 29 Kości wędzone 15113000-3 kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2, 15131000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-02
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Czas dostawy od momentu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.