eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecZakup materia³ów pomocniczych do zajêæ w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie ¦wierklaniec"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-19



Og³oszenie nr 599329-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Gmina ¦wierklaniec: Zakup materia³ów pomocniczych do zajêæ w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie ¦wierklaniec"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie ¦wierklaniec

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wierklaniec, krajowy numer identyfikacyjny 54000900000000, ul. M³yñska  3 , 42-622  ¦wierklaniec, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 322 844 853, , e-mail lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.bip.swierklaniec.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.swierklaniec.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3, 42-622 ¦wierklaniec


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup materia³ów pomocniczych do zajêæ w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie ¦wierklaniec"
Numer referencyjny: IZ.271.2.19.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
-
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do placówek o¶wiatowych materia³ów pomocniczych do zajêæ w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie ¦wierklaniec", zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Za³±cznik nr 1 stanowi podstawê do wyceny. Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ wszystkie pozycje w nim ujête. 2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia musz± byæ oryginalne, fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, dostarczone bezpo¶rednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak równie¿ od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeñ osób trzecich. 3. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy szczegó³owy cennik zawieraj±cy ceny jednostkowe sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Je¿eli w SIWZ lub pozosta³ej dokumentacji zosta³ wskazany znak towarowy, marka, producent, dostawca, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces charakteryzuj±cy produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego wykonawcê albo nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, b±d¼ te¿ elementy zamówienia zosta³y opisane w jakikolwiek sposób wskazuj±cy na konkretny produkt, producenta lub pochodzenie - w tych przypadkach zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów i rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji - pod warunkiem, ¿e posiadaj± one parametry i cechy nie gorsze od za³o¿onych przez zamawiaj±cego oraz s± zgodne z jego wymaganiami, szczególnie pod wzglêdem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych), 2) charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji), 3) charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów), 4) parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, konstrukcja), 5) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.

II.5) G³ówny kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
39162110-9
37524100-8
22111000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: --
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: --
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - dot. czê¶ci I zamówienia (ZSP w Orzechu): Zamawiaj±cy uzna warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmuj±ce pomoce dydaktyczne lub naukowe - ka¿da dostawa o warto¶ci min. 20.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie dopuszcza tzw. sumowania do¶wiadczenia - ³±czenia wykonanych dostaw o mniejszej warto¶ci w celu wykazania spe³niania warunku. - Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - dot. czê¶ci II zamówienia (SP w Nakle ¦l.): Zamawiaj±cy uzna warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmuj±ce pomoce dydaktyczne lub naukowe - ka¿da dostawa o warto¶ci min. 3.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie dopuszcza tzw. sumowania do¶wiadczenia - ³±czenia wykonanych dostaw o mniejszej warto¶ci w celu wykazania spe³niania warunku. - Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - dot. czê¶ci III zamówienia (SP w ¦wierklañcu): Zamawiaj±cy uzna warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmuj±ce pomoce dydaktyczne lub naukowe - ka¿da dostawa o warto¶ci min. 70.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy nie dopuszcza tzw. sumowania do¶wiadczenia - ³±czenia wykonanych dostaw o mniejszej warto¶ci w celu wykazania spe³niania warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do z³o¿enia (aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zostanie wezwany do przed³o¿enia aktualnego na dzieñ z³o¿enia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SIWZ udostêpnionym wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza. Dla czê¶ci I zamówienia nale¿y przed³o¿yæ wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmuj±cych pomoce dydaktyczne lub naukowe - ka¿da dostawa o warto¶ci min. 20.000 z³ brutto. Dla czê¶ci II zamówienia nale¿y przed³o¿yæ wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmuj±cych pomoce dydaktyczne lub naukowe - ka¿da dostawa o warto¶ci min. 3.000 z³ brutto. Dla czê¶ci III zamówienia nale¿y przed³o¿yæ wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmuj±cych pomoce dydaktyczne lub naukowe - ka¿da dostawa o warto¶ci min. 70.000 z³ brutto.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: ? 500 z³ - dla czê¶ci I zamówienia (Orzech), ? 3000 z³ - dla czê¶ci III zamówienia (¦wierklaniec). ? Zamawiaj±cy nie wymaga zabezpieczenia wadialnego dla czê¶ci II (Nak³o). ? Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w ¦wierklañcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 z dopiskiem: Zakup materia³ów pomocniczych do zajêæ w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie ¦wierklaniec" - czê¶æ ........


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
wyd³u¿enie okresu rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowieñ zawartej umowy mog± nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy zawieraj±cego uzasadnienie faktyczne i prawne zmiany, pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany umowy musz± byæ zgodne z tre¶ci± art. 144 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych. 2. Ka¿da ze stron jest uprawniona do wnioskowania o zmianê sposobu i zakresu wykonywanej umowy w sytuacji rozszerzenia lub zawê¿enia przez Zamawiaj±cego zakresu przedmiotu umowy, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, a niewykonanie których uniemo¿liwia³oby nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy. 3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany umowy z przyczyn, okre¶lonych w ust. 2, Strona ¿±daj±ca zmiany zobowi±zana jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie drugiej Strony i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany wraz z uzasadnieniem dokonania zmiany. 4. Je¿eli zmiana umowy wi±¿e siê ze zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, Strona wnioskuj±ca o zmianê jest zobowi±zana przedstawiæ kalkulacjê tej zmiany. 5. Rezygnacja z okre¶lonego zakresu przedmiotu umowy wi±¿e siê ze zmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z przedstawion± przez Wykonawcê wycen±. 6. Z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany do umowy zostanie sporz±dzony protokó³ podpisany przez obie Strony. 7. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci nie stanowi± podstawy do zmian umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: materia³y do zajêæ dla ZSP w Orzechu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Matematyka. Egzamin ósmoklasisty Ortograffiti. Matematyka bez trudno¶ci. Zeszyty æwiczeñ ró¿ne Percepcja wzrokowa Percepcja s³uchowa - ksi±¿ka i CD Percepcja wzrokowa zestaw do zajêæ terapeutycznych Dyslektyczne ucho ksi±¿ka Dyslektyczne ucho - æwiczenia Tymon rozumie innych Æwiczenia dla uczniów starszych klas szko³y podstawowej z zaburzon± percepcj± wzrokow± Kto s³ucha nie b³±dzi" Zadania doskonal±ce uwagê i pamiêæ s³uchow± Æw. Na koncentracjê i spostrzegawczo¶æ dla uczniów klas VII-VIII Tabliczka mno¿enia gra planszowa.- Pikselki Skoncentruj siê" Wytê¿ wzrok i pamiêæ" Który wyraz jest poprawny?- Gumowe ucho Dyktanda graficzne Uszy do góry Gra Simon Air Pamiêæ d¼wiêkowa - gra "Wszystko s³yszê"æwiczenia Strefa s³uchu + p³yta "Pos³uchaj, poka¿, opowiedz" czê¶æ I Góra uczuæ - Gra Karty - sposoby na z³o¶æ "£amacz lodów" Dzwonki diatoniczne naciskane Badam alternatywne ¼ród³a energii Elektryczno¶æ i magnetyzm-zestaw do¶wiadczalny Baterie AA komplet 4 szt Bry³y wielo¶ciany prawid³owe Komplet magnetycznych przyrz±dów tablicowych z tablic± do zawieszania przyrz±d do demonstrowania powstawania bry³ obrotowych Tablica uk³ad wspó³rzêdnych sucho¶cieralna Zestaw do nauki rachunku prawdopodobieñstwa Plansze interaktywne Cyrkiel na tablicê - na magnesach K±tomierz dwukierunkowy Twierdzenie Pitagorasa - zestaw demonstracyjny Bry³y obrotowe Magnetyczne ko³a u³amkowe Sze¶cian do demonstracji objêto¶ci Tworzymy siatki graniastos³upów i ostros³upów - zestaw demonstracyjny Rozdzielacz gruszkowy Modele chemiczne grafit, diament, fulereny Modele kulkowe Trójnóg metalowy Szczypce metalowe Statyw Zestaw kolb sto¿kowych z lejkiem Zestaw porcelanowych parownic Zestaw butelek z wkraplaczam Palnik alkoholowy Zlewki-zestaw Krystalizator S±czki Sublimacja jodu Model atomu Papierki wska¿nikowe Zestaw p³ytek ceramicznych do eksperymentów kroplowych Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnych Przyrz±d do obserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklês³ym zwierciad³o kuliste wklês³e i wypuk³e kompas w obudowie metalowej zestaw do do¶wiadczeñ z elektrostatyki Kamertony Wahad³o matematyczne Powstawanie obrazów w zwierciadle p³askim Zasilacz bateryjny 6 V miniaturowe ig³y magnetyczne na podstawkach elektromagnes zestaw do do¶wiadczeñ z optyki geometrycznej Zestaw wady wzroku elektroskop dwulistkowy elektrometr Brauna zestaw sprê¿yn o ró¿nym wspó³czynniku sprê¿ysto¶ci, ze wskazówk± maszyna elektrostatyczna Wimshursta wizualizacja linii pola magnetycznego magnes podkowiasty soczewki dwuwypuk³a i dwuwklês³a pojemnik pró¿niowy z pompk± zielony wska¼nik laserowy ¯arówki przewody ¿arówki na podstawkach i wy³±cznik opornik drutowy 10W oprawki do ¿arówek na wspólnej oprawce zasilacz bateryjny opornica suwakowa 0 - 20W miliamperomierz woltomierz Gotowy przyrz±d do badania tarcia Rura Newtona z gotow± pro¿ni± Wózek do do¶wiadczeñ z mechaniki zestaw bloczków ze statywami zestaw 10 obci±¿ników 50g z dwustronnymi haczykami trzy sze¶ciany o jednakowej masie przewodnictwo cieplne metali-wersja demonstracyjna pojazd odrzutowy z napêdem elektrycznym model technicznej prasy hydraulicznej si³omierz demonstracyjny przewodnictwo cieplne metali waga elektroniczna 2000g/1g uniwersalny statyw o regulowanej wysoko¶ci kula Pascala metalowy haczyk na podstawie magnetycznej lewituj±ce magnesy na drewnianej podstawce zestaw do demonstracji zjawiska konwekcji pó³kule magdeburskie naczynia po³±czone termometr alkoholowy dziesiêæ sze¶cianów do wyznaczania gêsto¶ci ró¿nych materia³ów Zestaw do badania prawa Archimedesa przyrz±d do demonstracji przemiany pracy w energie wewnêtrzn± Ko³o Maxwella fartuch Bry³y u³amkowe magnetyczne Bry³y geometryczne wielo¶ciany nieregularne, uko¶ne Zamawiaj±cy dopuszcza produkty równowa¿ne wzglêdem tych, które zosta³y opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markê, producenta, dostawcê, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces charakteryzuj±cy produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego wykonawcê albo nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
wyd³u¿enie okresu rêkojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: materia³y do zajêæ dla SP w Nakle ¦l.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zamawiaj±cy dopuszcza produkty równowa¿ne wzglêdem tych, które zosta³y opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markê, producenta, dostawcê, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces charakteryzuj±cy produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego wykonawcê albo nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ. zestaw plansz do j.niemieckiego z wska¿nikiem Lekcjoteka Matematyka dla klas 4-8 program edukacyjny do matematyki zastaw modeli bry³ rozk³adanych z siatkami kalkulator przyrz±d do demonstrowania powstawania bry³ obrotowych plansze dydaktyczne klocki Dienesa Percepcja wzrokowa. M.Korendo Szeregi i relacje Akademia umys³u Uczeñ Edu Zestaw kreatywny na start-wyprawka Wk³ad z papieru rysunk. A4 Wk³ad z kolor.papieru rys.A4 Papier wycinankowy 100 kartek Brystol A3 Brystol 10 kolorów A4. Klej czarodz.500 ml Plastelina mix - 2,8 kg Farby temperowe Krepina mix. 15 kolorów Kredki zestaw stolikowy Komplet no¿yczek 10 szt Zestaw pêdzli 25 szt. Brystol bia³y A4 Brystol A3 bia³y Brystol A3 kolorowy Papier wycinankowy nab³yszczany 200 kartek Kredki zestaw stolikowy Farby temperowe Klej czarodz.500 ml Brokat zestaw pude³ko Pastele suche Wiszer - rozcieracz do pasteli Fiksatywa Wêgiel rysunkowy Plastelina kwadratowa Modelina zestaw Glina bia³a samoutwardzalna Masa do modeli Papier ¶cierny komplet narzêdzia do modelowania farba do ceramiki farba do ceramiki farba do ceramiki farba do ceramiki farba do ceramiki farba do ceramiki Zestaw do quillingu na ca³y rok Akwarele farby zestaw Blok do akwareli A3 Farby akrylowe Farby plakatowe Farby akwarelowe brokatowe Zestaw tuszy wodnych Kredki akwarelowe Tektura Zestaw do origami Klej do folii Filcowe arkusze zestaw Ig³y do filcowania Pistolet do klejenia na gor±co i klej relief do witrazy Zestaw w³óczek do filcowania Zestaw bloków technicznych Karton Zestaw pêdzli Podrêcznik zawieraj±cy zadania i æwiczenia przygotowuj±ce do miêdzynarodowego certyfikatu z jêzyka niemieckiego FIT IN DEUTSCH na poziomie A1 1). Mit Erfolg zu Fit in Deutsch A1 UT LEKTORKLETT. Pakiet testów i æwiczeñ dla dzieci i m³odzie¿y przygotowuj±cych siê do egzaminu Goethe-Institut Fit in Deutsch 1.Oferuje:trening czterech sprawno¶ci na poziomi A17 u³o¿onych tematycznie rozdzia³ów uwzglêdniajacych tematy wymagane do egzaminu.Dodatkowy komponent to podrêcznik dla nauczyciela zawieraj±cy wyjasnienia zasad egzaminu i formularz odpowiedzi, rozwi±zania i komentazre, transkrypcje nagrañ, materia³y do kopiowania, wskazówki do gier oraz jednojêzyczny s³owniczek. P£YTA CD x1 Mit Erfolg Zu Fit in Deutsch 1 CD 3). Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat A2: Fit in Deutsch to idealne przygotowanie dla dzieci i m³odzie¿y do egzaminu Goethe-Zertifikat A2. Zeszyt æwiczeñ i testów zawiera: 4 jednostki tematyczne z æwiczeniami i testami, wszystkie typy zadañ do ka¿dej czê¶ci egzaminu: czytanie, s³uchanie, pisanie i mówienie, liczne æwiczenia ukierunkowane na praktykê, powtarzanie i pog³êbianie wszystkich umiejêtno¶ci, interesuj±ce tematy z codziennego ¶wiata dzieci i m³odzie¿y. Lub równowa¿na metoda przygotowuj±ca do miêdzynarodowego certyfikatu z jêzyka niemieckiego A1 Gry jêzykowe z jêzyka niemieckiego, multimedialne, interaktywne lub planszowe, zakres programowy szko³a podstawowa. 1. Gra jêzykowa Das Tagesablauf-Domino - opis dnia 2. Wer ist das? - utrwalenie s³ownictwa dot. wygl±du zewnêtrznego 3. Gra jêzykowa EliKit Deutsch - Essen(jedzenie) 4. Lasst uns einkaufen! - gra jêzykowa z polsk± instrukcj± i suplementem (zakupy) 5. Schnitzeljagd Deutsch to gra jêzykowa o tematyce cywilizacyjno-kulturowej, w której gracze poznaj± charakterystyczne miejsca, zabytki, postaci, wytwory kultury i specjalno¶ci kulinarne Niemiec i krajów niemieckojêzycznych 6. Kalenderuhr - nauka czasu zegarowego i daty 7. Das Zahlespiel -gra do nauki liczebników niemieckich od 1 do 100 8.Bis Deutsch - 66 podstawowych s³ów jêzyka niemieckiego 9. Wir packen unseren Koffer -do nauki niemieckich nazw czê¶ci garderoby, przedmiotów, rzeczy osobistych 10. Wie geht's - uczy niemieckiego s³ownictwa i wyra¿eñ zwi±zanych z kondycj± fizyczn±, samopoczuciem, zdrowiem i podstawow± anatomi± cz³owieka, a tak¿e popularnymi dolegliwo¶ciami. Lub równowa¿ne gry o tej samej tematyce dla odbiorców w wieku szko³y podstawowej. Pakiet minimum 14 zeszytów æwiczeñ do terapii czytania, pisania, rozumienia, ekspresji i s³uchu fonemowego u dzieci. Lub równowa¿ny zestaw minimum 12 zeszytów æwiczeñ do realizacji zadañ korekcyjno-kompensacyjnych w terapii afazji. Gra strategiczna do wykorzystania na zajêciach korekcyjno kompensacyjnych, mo¿e byæ multimedialna, planszowa lub karciana. Æwicz±ca logiczne i kreatywne my¶lenie u dzieci w wieku szko³y podstawowej. Tres - gra strategiczna. Gra wymaga skupienia i koncentracji. Pozwala æwiczyæ spostrzegawczo¶æ, my¶lenie logiczne i strategiczne. Zawarto¶æ: *drewniana podstawa *24 kr±¿ki w dwóch kolorach: 12 ¿ó³tych + 12 czerwonych *instrukcja *drewniane pude³ko o wymiarach: 145 x 145 x 90 mm. Lub równowa¿na gra o tym samym przeznaczeniu. Gra planszowa dla dzieci od lat minimum 8, walor edukacyjno-terapeutyczno-wychowawczy. Lub równowa¿na gra planszowa o powy¿szych walorach. Podrêcznik do prowadzenia zajêæ (jêzyk niemiecki) -zadania przygotowuj±ce do egzaminu na poziomie A1/A2 Instytutu Goethego. Fit in Deutsch A1: Podrêcznik skierowany do osób ucz±cych siê jêzyka niemieckiego na poziomie podstawowym, których celem jest przygotowanie siê do egzaminu Fit in Deutsch (A1) lub do takich osób, które szukaj± wskazówek i æwiczeñ jak kszta³ciæ cztery sprawno¶ci jêzykowe na poziomie podstawowym. Po obja¶nieniu zasad egzaminu i zadañ testowych w ksi±¿ce znajduj± siê porady i gotowe æwiczenia. Do ksi±¿ki do³±czona jest CD zawieraj±ca æwiczenia rozumienia ze s³uchu. Lub równowa¿na pozycja o tym samym przeznaczeniu. Podrêcznik do prowadzenia zajêæ (jêzyk niemiecki) -zadania przygotowuj±ce do egzaminu na poziomie A1 Instytutu Goethego. "Mit Erfolg zu Fit in Deutsch 1 podrêcznik dla nauczyciela" wydawnictwa Klett. Podrêcznik nauczyciela do ksi±¿ki Mit Erfolg zu Fit in Deutsch 1 æwiczenia i testy. Podrêcznik nauczyciela zawiera: wyja¶nienia zasad egzaminu i formularz odpowiedzi, rozwi±zania i komentarze, transkrypcje nagrañ, materia³y do kopiowania, wskazówki do gier, jednojêzyczny s³owniczek. Lub równowa¿na pozycja o tym samym przeznaczeniu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
wyd³u¿enie okresu rêkojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: materia³y do zajêæ dla SP w ¦wierklañcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zamawiaj±cy dopuszcza produkty równowa¿ne wzglêdem tych, które zosta³y opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markê, producenta, dostawcê, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces charakteryzuj±cy produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego wykonawcê albo nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ. Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej cz.1 drut miedziany elektroskop generator Van de Graaffa izolowane przewody lusterka wklês³o- wypuk³e magnesy neodymowe naczynia po³±czone pryzmat przewodniki z zakoñczeniem krokodylek zestaw do æwiczeñ z optyki geometrycznej teleskop zestaw magnesów bloki metali 6 ró¿nych kr±¿ek barw Newtona z wirownic± Lustra p³askie zestaw do demonstracji energii s³onecznej demonstracja do¶w. Energia model energia odnawialna zestaw energia ze s³onej wody model energia termalna turbina wiatrowa zestaw ró¿nych przyrz±dów do mierzenia przyrzad do demonstracji fal poprzecznych i pod³ u¿nych okulary ochronne klosz pró¼niowy z pomp± rêczn± zestaw 6 sprê¿yn z zawieszkami miernik natê¿enia d¼wiêku zesta w do demonstracji prawa Archimedesa Zakup pomocy do pracowni fizycznej cz.2 prasa hydrauliczna termometr Galileusza odwa¿niki szczelinowe kule magdeburskie lupa szklana z r±czk± równia pochy³a z wa³kiem zestaw do demonstracji kolizji potrójne wahad³o ró¿ne pod³o¿a do badania tarcia waga elektroniczna zestaw ska³ i minera³ów palnik alkoholowy z knotem stojak pod palnik alkoholowy 450 figur transparentnych- tangram Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznej globus konturowy zestaw ska³ wiatromierz model uk³adu s³onecznego z planetami termometr zaokienny stojak do przechowywania map stacja pogodowa Polska- mapa fizyczna ochrona przyrody w Polsce mapa energia odnawialna wody, wiatru i S³oñca magnetyzm kuli ziemskiej kompas Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej zestaw czê¶æ 1 bry³y geometryczne bry³y magnetyczne bry³y nieregularne bry³y szkieletowe bry³y nieregularne kalkulator prosty dla uczniów komplet elementów do budowy szkieletów bry³ komplet magnetycznych przyrz±dów tablicowych magnetyczne bry³y - u³amki zestaw 20-elementowy modele bry³ obrotowych piramida matematycz przyrz±d do demonstracji powstawania bry³ obrotowych siatki bry³ i figur geometrycznych zestaw bry³ "2 w 1" rozk³adanych z siatkami zestaw do mierzenia d³ugo¶ci zestaw do nauki prawdopodobieñstwa zestaw matematycznych gier dydaktycznych zestaw konstrukcyjny 1000 elementów Bingo matem Klocki Domino matem. Zestaw 60 gier dla uczniów szko³y podstawowej Kieszonkowiec matematyczny Matematyka - BrainBox Matematyczne gry i zabawy Supermatematyk YINSH K - dron (czerwono-bia³y) Kalaha. Mancala (Wari) gra logiczna Othello Blokus tangram klocki Dienesa domino168 p³ytek liczmany i patyczki zestaw woreczków z cyferkami d¿d¿ownice miarowe zestaw litr do porównania objêto¶ci pieni±¿ki edukacyjne zegar ¶rednica 27 cm zakup pomocy Dydaktycznych do pracowni matematycznej zestaw cz 2 magnetyczne u³amki jab³ka waga dydaktyczna z odwa¿nikami domino- zegary magnetyczne u³amki pizza domino Qwirkle Happy Cube (sze¶ciopak) Kamienny tangram - kwadrat Kolorowy kod - Colour Code Samotnik (w metalowej puszce) Sze¶cian z labiryntem DOMI dope³nianie do 30 Piramida matematyczna Story Cubes MAX Triominos De Luxe. Trójk±tne domino karty Grabowskiego tabliczka mno¿enia karty Grabowskiego dodawanie i odejmowanie dzia³ania matematyczne zabawa edukacyjna dla dzieci pomoce montessori zestaw ko¶ci gra planszowa bingo Schubitrix Squla- matematyczne wyzwania geometria wokó³ nas- zestaw bry³ geometrycznych z szablonami z przedmiotami domowego u¿ytku matematyczny twister gry korytarzowe-dzia³ania matematyczne gry korytarzowe- ¿ó³w matematyczny gry korytarzowe- potrójna gra w klasy gry korytarzowe- tarcza gry na ¶cianê- liczby gra na ¶cianê - figury gra na ¶cianê- gasienica g³owa, labirynt, waga, zegar gra na ¶cianê- tetris gra na ¶cianê- 4 w linii Zakupy do zajêæ z j.angielskiego Gra ubieramy koty Gra domino zwierzêta Let"s eat in English Irregular verbs puzzle What will happen if... How are you? Gra memo skojarzenia Gra memo przeciwieñstwa Zabawa-dopasowywanie zdañ Gra domino "przeczytaj i dopasuj" Gra "znajd¼ rym" Domino "znajd¼ i dopasuj Zakupy do zajêæ z j.niemieckiego czê¶æ 1 Gra jêzykowa do nauki konstruowania pytañ Gra jêzykowa do nauki podstawowych s³ówek i wyra¿eñ w j.niemieckim Gra jêzykowa do nauki podstawowych rzeczowników Gra planszowa do nauki zawodów j.niemiecki Gra planszowa zwi±zana z ¿yciem w mie¶cie, infrastruktur±, transportem Gra jêzykowa s³u¿±c± do nauki nazw zwierz±t Gra jêzykowa s³ownictwa i wyra¿eñ zwi±zanych z kondycj± fizyczn±, Gra jêzykowa s³u¿aca poznaniu charakterystycznych miejsc, zabytków, postaci Gra jêzykowa do nauki niemieckich nazw czê¶ci garderoby, przedmiotów, rzeczy osobistych - Gra jêzykowa do nauki s³ownictwa Gra jêzykowa Bis Deutsch Gra jêzykowa do nauki liczebników 1 - 100 Gra domino do nauki godzin Gra jêzykowa do nauki niemieckich czasowników Gra jêzykowa w tematyce piratów, przygód i skarbów gra jêzykowa s³u¿±ca do nauki nazw artyku³ów spo¿ywczych Gra jêzykowa z s³ownictwem cech fizycznych Gra jêzykowa do opanowania 40 najwa¿niejszych nazw zawodów Gra jêzykowa Fragen und Antworten Zakupy do zajêæ z jêzyka niemieckiego cz.2 Domino s³ownictwo czynno¶ci codzienne Planszowa gra jêzykowa Gra jêzykowa do nauki czasowników niemieckich Gra zespo³owo-dru¿ynowa ukierunowana na rozwój umiejêtno¶ci komunikacyjnych Gra jêzykowa do nauki s³ownictwa zwi±zanego z jedzeniem Gra jêzykowa do nauki podstawowego s³ownictwa, oraz tworzenia prostych zdañ Gra jêzykowa do nauki s³ownictwa zwi±zanego z ubiorem Zestaw dwudziestu kolorowych posterów do nauki jêzyka niemieckiego z rysunkam Zegar i Kalendarz niemiecki dla dzieci do nauki czasu Program edukacyjny s³u¿±cy do przeæwiczenia i sprawdzenia wiadomo¶ci,- multimedialna gra jêzykowa do nauki s³owek, gramatyki i wymowy multimedialna gra jêzykowa do nauki najwa¿niejszych s³ówek i zwrotów niemieckich. Scrabble Original-wersja niemiecka Jêzyk niemiecki czê¶æ I s³ownictwo Jêzyk niemiecki czê¶æ II gramatyka Lotto niemieckie zwierzêta Lotto niemieckie ¿ywno¶æ zestaw do nauki czasowników zestaw do nauki rzeczowników sk³adanki zachêcaj±ce dzieci do czytania ze zrozumieniem uk³adanki do nauki podstawowych s³ów uk³adanka o ró¿nych zagadnieniach jêzykowych - uk³adanka o ró¿nych zagadnieniach jêzykowych - zestaw 16 kolorowych masek zakup pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej atlas owadów atlas minera³ów atlas pogoda i klimat atlas przyrodniczy atlas zwierz±t atlas grzybów atlas ptaków bezkrêgowe organizmy zestaw budowa uk³ organy i tkanki zest komórki i tkanki zwierzêce zestaw mikroskop do komp mikroskopy optyczne model komórki roslinnej model komórki zwierzecej model kwiatu model oka model serca model skóry cz³owieka model szkieletu cz³owieka model ucha model budowy anatomicznej cz³owieka modele szkieletów plansza budowa kwiatu plansza rozwoju cz³owieka plansza grzybów truj±cych plansza obiegu wody w przyrodzie plansza zmys³y cz³owieka plansza profili glebowych plansza chmur plansza dziobów, pazurów i tropów plansza ro¶lin truj±cych plansza wska¼ników biologicznych plansze-warstwy lasów
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
wyd³u¿enie okresu rêkojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.