Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kościerzyna: świadczenie usług opiekuńczych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kościerzynie, do kontaktów: Demut Helena, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 686 60 66, fax 058 686 60 66, e-mail: mops@koscierzyna.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.koscierzyna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 25. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Kościerzyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie przez wykonawcę - usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi świadczonych w domach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać wymagania wymienione przez zamawiającego w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Świadczenie usług opiekuńczych dla ok. 60 osób w tym ok. 10 osób z zaburzeniami psychicznymi w wymiarze ok. 3 300 godzin miesięcznie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - w postepowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadajacemu przedmiotowi zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi odpowiednie przeszkolenie i umiejetności pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi oraz osobami z zaburzeniami psychicznymi w ilości zapewniajacej prawidłową realizacje zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu naqstąpi w oparciu o dostarczone dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ramach potwierdzenia, ze posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP., dostarcza następujące dokumenty: 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu skąłdania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionj nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Wykonawca w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajacego warunku posiadania niezbednej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia odpowiadającym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu; 2. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników; 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształecnia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4. potwierdzenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dot. specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi posiadają wymagane uprawnienia jakie nakłada Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r. z późniejszymi zmianami w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. przygotowanie zawodowe 25 3. doświadczenie 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 12:00, MOPS 83-400 Kościerzyna ul. Brzechwy 5, pokój nr 18.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przedmiotem prowadzonego postępowania o udzielenie ZP są usługi socjalne, zamawiajacy skorzystał z prawa do niestosowania przepisów dotyczących terminów składanych ofert 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.11.2006.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Kowal w 2026 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sicienku w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2026 ROKU - W PAKIETACH
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2026
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Skulsk w roku 2026
- Świadczenie usług specjalistycznych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2026 roku -2 edycja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





