Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnobrzeg: dostawa sprzętu jednorazowego użytku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, do kontaktów: Maria Matyka-Bandurka, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8123208, fax 015 8123209, e-mail: zamowieniaszpital@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-tarnobrzeg.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital im.Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku ujęta w XXII pakietach: Pakiet I- wkłady jednorazowe,zestawy do drenażu klp,woreczki do laparoskopii Pakiet II - zamknięty system do nawilżania i inhalacji Pakiet III-zestawy do kaniulacji żył centralnych ,zestawów uniwersalnych do pompy infuzyjnej oraz zestawów do wprowadzania cewników donaczyniowych Pakiet IV-igły do punkcji mostka i biopsji Pakiet V-ostrze jednorazowe do mikrotomu Pakiet VI-rurki intubacyjne Pakiet VII- kaniule dotętnicze oraz elektrody Pakiet VIII-drobny sprzęt medyczny Pakiet IX-narzędzia Pakiet X-drobny sprzęt ortopedyczny Pakiet XI-przyrządy do monitora DATEX-OHMEDA i aparatu Aestiwa Pakiet XII-elektrody do defibrylatora Zoll M Series Pakiet XIII-frezy Pakiet XIV-żarówki do lamp i laryngoskopów Pakiet XV-rurki krtaniowe Pakiet XVI-elementy towarzyszące typ Diascope NT Pakiet XVII-ostrza i płytki siatkujące Zimmer Pakiet XVIII-zgłębnik do tamowania krwotoków i tamponad nosa Pakiet XIX-worki i biurety do żywienia pozajelitowego Pakiet XX-złączka i wkłady do strzykawki automatycznej Pakiet XXI-sonda Lintona Pakiet XXII-akcesoria do aparatu typ Dameca 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje od 3 zamawiających - dostawy o zbliżonej wartości i zakresie asortymentowym przedmiotu zamówienia) - Wykonawca jest również zobowiązany przedstawić: a)cenę towaru - należy wypełnić formularz cenowy , b)formularz \Oferty\ według załączonego wzoru : czas realizacji zamówienia (należy podać ilość dni koniecznych do zrealizowania zamówienia od momentu złożenia zapotrzebowania), okres stałości cen na czas trwania umowy warunki dostawy towaru, oświadczenie o warunkach płatności - termin płatności nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia wystawienia faktury przez wykonawcę, c)oświadczenie o przyjęciu warunków umowy d)wpisów do rejestru wyrobów medycznych oraz certyfikatów zgodności z normami Unii Europejskiej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.61.00 - Urządzenia do natleniania Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.61.00 - Urządzenia do natleniania 33.11.71.20 - 33.11.71.20 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Netto 500 000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7.1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości Pakiet I - 1200 PLN Pakiet II-300 PLN Pakiet III- 420 PLN Pakiet IV- 160 PLN Pakiet V - 50 PLN Pakiet VI- 1400 PLN Pakiet VII- 120 PLN Pakiet VIII-4060 PLN Pakiet IX-140 PLN Pakiet X-20 PLN Pakiet X-740 PLN Pakiet XII-10 PLN Pakiet XIII -200 PLN Pakiet XIV-60 PLN Pakiet XV-150 PLN Pakiet XVI-90 PLN Pakiet XVII-98 PLN Pakiet XVIII-98 PLN Pakiet XIX -40 PLN Pakiet XX -444 PLN Pakiet XXI-140 PLN Pakiet XXII-60 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy . 2.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową która pokryje największą dostawę w realizacji przedmiotu zamówienia do którego Wykonawca przystąpił Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie dostarczonych dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w kryteriach 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika zinnych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 1.4Koncesję, zezwolenie, licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.5Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-tarnobrzeg.internetdsl.pl. Opłata: 20,01 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 04.02.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2006, godzina 10:00, Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg pokój nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I. 1) Krótki opis: wkłady jednorazowe,zestawy do drenażu klp,woreczki do laparoskopii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 60 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet II. 1) Krótki opis: zamknięty system do nawilżania i inhalacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.18.61.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet III. 1) Krótki opis: zestawy do kaniulacji żył centralnych ,zestawów uniwersalnych do pompy infuzyjnej oraz zestawów do wprowadzania cewników donaczyniowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 21 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: pakiet IV. 1) Krótki opis: igły do punkcji mostka i biopsji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 8 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pakiet V. 1) Krótki opis: ostrze jednorazowe do mikrotomu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 500 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: pakiet VI. 1) Krótki opis: rurki intubacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.11.71.20. 3) Wielkość lub zakres: 70 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: pakiet VII. 1) Krótki opis: kaniule dotętnicze oraz elektrody. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: pakiet VIII. 1) Krótki opis: drobny sprzęt medyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 203 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: pakiet IX. 1) Krótki opis: narzędzia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.16.90.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: pakiet X. 1) Krótki opis: drobny sprzęt ortopedyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.18.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: pakiet XI. 1) Krótki opis: przyrządy do monitora DATEX-OHMEDA i aparatu Aestiwa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 37 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: pakiet XII. 1) Krótki opis: elektrody do defibrylatora Zoll M Series. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 500 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: pakiet XIII. 1) Krótki opis: frezy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: pakiet XIV. 1) Krótki opis: żarówki do lamp i laryngoskopów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 31.53.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: pakiet XV. 1) Krótki opis: rurki krtaniowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 500 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: pakiet XVI. 1) Krótki opis: elementy towarzyszące typ Diascope NT. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.16.16.20. 3) Wielkość lub zakres: 4 500 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: pakiet XVII. 1) Krótki opis: ostrza i płytki siatkujące Zimmer. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 900 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: pakiet XVIII. 1) Krótki opis: zgłębnik do tamowania krwotoków i tamponad nosa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 900 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: pakiet XIX. 1) Krótki opis: worki i biurety do żywienia pozajelitowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 24.49.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: pakiet XX. 1) Krótki opis: złączka i wkłady do strzykawki automatycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 22 200 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: pakiet XXI. 1) Krótki opis: sonda Lintona. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: pakiet XXII. 1) Krótki opis: akcesoria do aparatu typ Dameca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 3 000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
- Dostawa leków onkologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na podstawie umowy kompleksowej".
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- "Rozbudowa instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Nisku"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





