Ogłoszenie z dnia 2005-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Grudziądz: udzielanie kredytów, gwarancji bankowych do wysokości 50 000 000 PLN, udzielanie poręczeń oraz prowadzenie rachunku bankowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "OPEC Grudziądz" Spółka z o.o., do kontaktów: Małgorzata Kosinska; Marek Kuliński telefon 056 4506100, ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506140, 4506183, 4506153, fax 056 4621629, e-mail: m.pietras@opec.grudziadz.pl, www.opec.grudziadz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielanie kredytów, gwarancji bankowych do wysokości 50 000 000 PLN, udzielanie poręczeń oraz prowadzenie rachunku bankowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielanie pomocy finansowej na bieżącą działalność oraz na realizację zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych finansowanych zarówno ze środków własnych, kredytów i pożyczek z funduszy europejskich. Pomoc finansowa rozumiana jako udzielanie kredytów, gwarancji bankowych, poręczeń, prowadzenia rachunku bankowego, identyfikacji płatności masowych itp. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego. Kod NUTS: PL612. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 81131-81139. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: nie dotyczy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: nie dotyczy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę opisane powyżej warunki ogólne musi spełniać każdy. B. Warunki szczegółowe: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy. a) średnioroczny obrót w wysokości co najmniej 50 000 000 zł w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych, b) wskaźnik rentowności sprzedaży (WR) w wysokości nie mniejszej niż 3%, a wynikającej z poniższego wzoru: WR = ZN : SN x 100% - nie mniejszy niż 3% Gdzie: ZN- zysk netto, SN - sprzedaż netto Potencjał ekonomiczno finansowy dla wykonawców składających wspólną ofertę.- Warunki określone w pkt 1 warunków szczegółowych muszą być spełnione przez wszystkie podmioty łącznie składające wspólną ofertę. 2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać terminal bankowy umożliwiający pracę za pomocą stałego łącza internetowego (aplikacja oparta o serwer www). Potencjał techniczny wykonawców składających wspólna ofertę - warunki określone w pkt 2 warunków szczegółowych muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot składający wspólną ofertę. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca składający ofertę powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby z wykształceniem w zakresie informatyki, bankowości ekonomii, posiadające minimum 5 letni staż pracy w bankach. Potencjał kadrowy wykonawców składających ofertę wspólną - warunki określone w pkt 3 warunków szczegółowych muszą być spełnione przez wszystkie podmioty łącznie składające wspólną ofertę. 4. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że udzielił w okresie ostatnich trzech lat kredytów podmiotom zajmującym się produkcja energii elektrycznej lub produkcją energii cieplnej w łącznej wysokości co najmniej 30 000 000 zł, a w tym przynajmniej jeden kredyt inwestycyjny w wysokości co najmniej 5 000 000 zł. Doświadczenie zawodowe wykonawców składających wspólną ofertę. - warunki określone w pkt 4 warunków szczegółowych mogą być spełnione łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A. W celu spełnienia warunków ogólnych określonych przez zamawiającego, wykonawca załączy do wniosku następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.- dla banków spółdzielczych i działających w formie spółek akcyjnych. 2. Kserokopię zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W celu spełnienia warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólna ofertę, dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w pkt od 1 do 6 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. B. W celu spełnienia warunków szczegółowych określonych przez zamawiającego, wykonawca załączy do wniosku następujące dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach III.2.1.2 i III.2.1.3. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe. W celu spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców składających wspólna ofertę, sprawozdania finansowe winy być złożone przez każdego wykonawcę. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu określonych w pkt 2 i 3 warunków szczegółowych wraz z wykazem osób z podaniem ich wykształcenia, pełnionych funkcji, zajmowanego aktualnie stanowiska i wyszczególnieniu zakresu kompetencji i odpowiedzialności, kserokopię dyplomów ukończenia szkół. W celu spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców składających wspólna ofertę, dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej winny być przedłożone przynajmniej przez jednego wykonawcę. 2. Oświadczenie o spełnieniu określonych w pkt 4 warunków szczegółowych wraz z wykazem udzielonych w ostatnich trzech latach kredytów dla podmiotów zajmujących się produkcją energii elektrycznej lub cieplnej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. W celu spełnienia warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólna ofertę, dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej winien przedłożyć w imieniu wszystkich wyznaczony i upełnomocniony wykonawca. 2.1.4) Inne informacje: Do negocjacji zaproszonych zostanie 5 najlepszych wykonawców lub grup wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełnią wymagania określone w punktach III.2.1 oraz przedstawią wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt od III.2.1.1 do III.2.1.3. Kryteria oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt IV.2 w celu wyłonienia najlepszych przeliczane będą na punkty w następujący sposób: kryterium nr 1 - WRb:WRn x 100pkt x 30%= gdzie WRb - wskaźnik rentowności wniosku badanego, WRn - wskaźnik rentowności wniosku najlepszego, kryterium nr 2 - NOb : NOn x 100pkt x 30%= gdzie NPb - średnioroczny obrót wniosku badanego, NOn - najwyższy średnioroczny obrót wśród złożonych wniosków, kryterium nr 3 - KUb : KUn x 100pkt x 40%= gdzie KUb - liczba kredytów udzielonych z badanego wniosku, KUn - największa liczba udzielonych kredytów wśród złożonych wniosków. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: najwyższy wskaźnik rentowności (WR) powyżej minimalnego 3% - 30% najwyższy średnioroczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych - 30% najwięcej udzielonych kredytów powyżej 5 milionów PLN podmiotom zajmującym się produkcją energii elektrycznej lub cieplnej - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NZO/11/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 12.12.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 14:15, Siedziba zamawiającego: biurowiec przy ul. Budowlanych 7, salka narad I piętro przy sekretariacie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynków II i III przy kompleksie Willi Victoriusa w ramach (...) "Adaptacja Willi Victoriusa przy ul. Armii Krajowej21-25 w Grudziądzu na potrzeby (...)"
- Dostawa maszyn, urządzeń, przyrządów, narzędzi i pomocy dydaktycznych stanowiących wyposażenie "Pracowni instalacji, maszyn i napędów elektrycznych"
- Wywóz odpadów komunalnych (odpady BIO) - znak sprawy Z/62/PN/25
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039 - znak sprawy: Z/56/PN/25
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piaskach
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem - budynek nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie- sprawa nr 55/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 2 500 000,00 PLN
- Kredyt do kwoty 2 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2025 roku
- "Udzielenie Gminie Gaworzyce kredytu długoterminowego w kwocie 783 439,81 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy"
- ,,Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r."
- Kredyt długoterminowy w wysokości 1.700.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie przejściowego deficytu w 2025 roku
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.