eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawa narzędzi chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-27

POZYCJA 59878

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa narzędzi chirurgicznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, do kontaktów: Bożena Dzierżawska, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52)3743208, fax (0-52)3743301, e-mail: dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.co.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.co.bydgoszcz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa narzędzi chirurgicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum Onkologii w Bydgoszczy, ul. dr izabeli Romanowskiej 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Posiadają deklarację zgodności CE lub wpis/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2. Zaoferują przedmiot zamówienia, który jest wykonany ze stali szlachetnej spełniającej wymagania normy PN - EN 10088-1:1998. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa narzędzi chirurgicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. oraz spełniają warunki szczegółowe: 1.Warunek opisany w pkt. 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. każda o podobnym zakresie i charakterze do ujętego w siwz. 2.Warunek opisany w pkt. 3 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 200.000,00 zł. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności. 2.Udzielą 24 miesięcznej gwarancji za zaoferowany sprzęt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona \za zgodność z oryginałem\ wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 7.Kopię wniesionego wadium, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć: 1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1.Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Należy wykazać, co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł., każda zgodnie z załącznikiem Nr 4 do siwz. (ile pozycji w wykazie, tyle dokumentów potwierdzających należyte wykonanie). W przypadku składania oferty wspólnej wykaz składają Ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Podpisany formularz oferty - załącznik Nr 2. 2.Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 3. 3.Podpisany załącznik Nr 5 - podwykonawcy. 4.Deklaracje zgodności CE lub zgłoszenie/wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 5.Oryginalne katalogi producenta w języku polskim lub angielskim. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest wykonany ze stali szlachetnej spełniającej wymagania normy PN - EN 10088-1:1998.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 10:00, sala seminaryjna Centrum Onkologii w Bydgoszczy, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.