Ogłoszenie z dnia 2005-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: adaptacja - Jagiellońska
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Olsztyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Martyna Tartas, ul. Grunwaldzka 21a, 10-123 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 535 99 59, fax (089) 527 59 70, e-mail: otbs@otbs.olsztyn.pl, http://www.otbs.olsztyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja - Jagiellońska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Adaptacja zabytkowego (wpisanego do gminnej ewidencji zabytków miasta Olsztyna) budynku pokoszarowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Jagiellońskiej w Olsztynie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: u Wykonawcy, dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Opracowanie wielobranżowych projektów wykonawczych dla adaptacji budynku pokoszarowego na cele mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami. Opracowanie ekspertyzy aktualnego stanu technicznego budynku. Opracowanie projektu rozbiórki budynku garażowego. Dokonanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji, w tym uzgodnień z właściwym konserwatorem zabytków, w celu uzyskania Decyzji nr II - pozwolenia na budowę. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 100;
III.1) Wymagane wadium: 2000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Posiadają potencjał kadrowy pracowników lub podwykonawców mających odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do projektowania w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, a także rzeczoznawcy majątkowego w zakresie wyceny dla celów kredytu hipotecznego. 4. Mają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem zamówień o podobnej funkcji (budownictwo mieszkaniowe) w latach od listopada 2002 roku do października 2005 roku na poziomie nie mniejszym niż 500 mieszkań ( w tym minimum 30 mieszkań powstałych w wyniku adaptacji/modernizacji) i udokumentują je referencjami potwierdzającymi, że zamówienia te wykonano z należytą starannością. 5. Legitymują się sprzedażą za 2004 r. w wysokości nie niższej jak 800 000 zł. 6. Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 11 poz. 2472 z 18.01.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena realizacji zamówienia - 95% cena realizacji nadzoru autorskiego - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.11.2005, cena - 100 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 16.12.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.11.2005, godzina 10:15, sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





