Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: termomodernizacja budynku pawilonu dla przewlekle chorych - 200 łóżkowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im.dr Jana Biziela w Bydgoszczy, do kontaktów: Przemysław Ściesiński, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655495, fax 052 3655752, e-mail: przetargi@biziel.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.biziel.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku pawilonu dla przewlekle chorych - 200 łóżkowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im dr J. Biziela w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Ujejskiego 75. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem metodą lekką mokrą budynku pawilonu dla przewlekle chorych, 2. Docieplenie stropodachu, 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4. Modernizaca instalacji CO i WU, 5. Modernizacja instalacji odgromowej po dociepleniu ścian i stropodachu. Budynek o kubaturze 23 872 m szesc., elewacje 2 453 m kw., okna 1 213 m kw. i powierzchni dachu 2 143 m kw. liczba kondygnacji z piwnicą - 4. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 319 500 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 21 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. przetargu skutecznie mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz ponosi związane z tym ryzyko. 4. Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni. 5. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen przez okres trwania umowy. 6. Wykonawca zagwarantuje minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. 7. Wykonawca przystąpi do wykonywania prac budowlanych w ciągu 5 dni licząc od daty zawarcia umowy. 8. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca przedstawi i załączy do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych stanowiących przedmiotem zamówienia. 10. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składające się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje wymienione w rozdziale II pkt. 2 oraz rozdziale III pkt. 1. dla każdego partnera konsorcjum; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum; f) po zawarciu umowy z zamawiającym należy w ciągu 5 dni roboczych przedłożyć umowę konsorcjum. 11. Inne Warunki wymagane od Wykonawców: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki kwalifikujące: a) osiągnąć w pracach budowlanych w ciągu 5 lat obrót równy co najmniej kwocie 6 000 000 zł. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność w krótszym okresie to za ten okres, b) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku. 12. Oraz pozostałe wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według zasady spełnia/nie spełnia wymóg-warunek określony w SIWZ, Oferta, która nie spełnia wymogu-warunku SIWZ zostanie odrzucona zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają, wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż w terminie 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości( dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),4) aktualne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie od 1-4, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania(dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej jak określono to w punktach od 1-4), 7. sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku podmiotów, które są zobowiązane do sporządzenia sprawozdania finansowego zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Bilans, 2) Rachunek zysków i strat 3/ Opinia biegłego rewidenta( wymienione dokumenty muszą być kompletne), 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie).Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie muszą być załączone dla wszystkich robót, które będą podane w wykazie wykonanych robót. 9. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10. informacja o personelu wykonawcy przewidzianego do zatrudnienia w ramach wykonania umowy w tym personelu kierowniczego proponowanego do zatrudnienia na budowie, 11. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 12. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości nie większej niż 50% ceny ofertowej, 13. kosztorys ofertowy opracowany według przedmiaru Zamawiającego, 14. Wymagane oświadczenia: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz inne dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiajacego przy ul. Ujejskiego 75 lok nr 40 po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie lub za pobraniem pocztowym/ plus koszty przesyłki/ Sposób zapłaty - gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, w sali narad - niski parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nr sprawy NZZ/49/P60/06 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.11.2006.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Okresowe usługi konserwacji i naprawy dynamicznego zasilacza UPS UBDT+ z silnikiem diesla w RCI Bydgoszcz w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne ryb i śledzi
- Dostawa macierzy dyskowych do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
- Dostawa podzespołów elektrycznych i elektronicznych w ramach realizacji projektu "Nowoczesny inżynier dla branż kluczowych"
- Dostawa głośników do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





