eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jugów › prace z zakresu pozyskania drewna w Nadlesnictwie Jugów w roku 2006



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59855

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Jugów: prace z zakresu pozyskania drewna w Nadlesnictwie Jugów w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów, do kontaktów: Sławomir Karwowski, ul. Główna 149, 57-430 Jugów, tel. 074 8722452, fax 074 8722279, e-mail: Jugow@pulsar.net.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 77. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace z zakresu pozyskania drewna w Nadlesnictwie Jugów w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Jugów podzielonych na 10 cześci zwanych dalej pakietami : Pakiet Nr 1 - Leśnictwo Świerki Pakiet nr 2 - Leśnictwo Kalenica Pakiet Nr 3 - Leśnictwo Zdrojowisko Pakiet Nr 4 - Leśnictwo Przygórze Pakiet Nr 5 - Leśnictwo Nowa Wieś Pakiet Nr 6 - Leśnictwo Ścinawka Pakiet Nr 7 - Leśnictwo Bożków Pakiet Nr 8 - Leśnictwo Czerwieńczyce Pakiet Nr 9 - Leśnictwo Wojbórz Pakiet Nr 10 - Leśnictwo Słupiec. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Nadleśnictwa Jugów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.01.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla każddej części w PLN : 1)810, 2)1090, 3)770, 4)1080, 5)1040, 6)930, 7)630, 8)730, 9)540, 10)490. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wszelkie rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą bedą prowadzone w PLN, na podstawie faktur częściowych w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury przelewem lub gotówką. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadają niezbedna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i spełniaja przynajmniej jeden z warunków: - w okresie ostatnich 3lat (po roku 2002) wykona w sposób należyty prace leśne na rzecz Nadleśnictwa Jugów lub na rzecz innych podmiotów gospodarczych prowadzących gospodarkę leśną - podmioty gospodarcze, których właściciele posiadają wykształcenie leśne i przepracowali minimum 1 rok w Lasach Państwowych lub w zakładach usług leśnych. 2) Posiadają niezbędny potencjał techniczny lub dysponują potencjałem cudzym (np. własność podwykonawcy) do wykonania zamówienia, tj. dysponują pilarkami spalinowymi i środkami zrywkowymi : - minimum jedną pilarką spalinową na każde 1500 m3 drewna do pozyskania będacego przedmiotem oferty, - minimum jednym koniem lub ciągnikiem na każde 1500 m3 drewna do zrywki będącego przedmiotem oferty. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do prac z zakresu pozyskania drewna dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarką spalinową w zakresie ścinki drzew - 1 pilarz na każde 1500 m3 drewna do pozyskania będącego przedmiotem oferty. 4) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewanijącej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zkresie określonym w art. 24 ust 1 pt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w calości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonaca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześcniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopię uprawnień pilarzy do wykonywania pracy pilarką spalinową w zakresie ścinki drzew. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (po roku 2002) usług z podaniem ich wartości, dat wykonania, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie(np. referencje, kopie protokołów odbioru robót), lub świadectwo ukończenia szkoły leśnej i zaświadczenie o przepracowaniu jednego roku w Lasach Państwowych albo w zakładzie usług leśnych. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pilarek i środków zrywkowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 15/27/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.12.2005, cena - 21 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Nadleśnictwa Jugów. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.12.2005 godzina 09:55. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.12.2005, godzina 10:00, W siedzibie Nadleśnictwa Jugów, ul. Główna 149.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 1 -Leśnictwo Świerki : prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto do 160270 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 2 - Leśnictwo Kalenica : prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 216450 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 3 - Leśnictwo Zdrojowisko : prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 152800 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 4 - Leśnictwo Przygórze : prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 215900 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 5 - Leśnictwo Nowa Wieś : prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 207310PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 6 - Leśnictwo Ścinawka : prace w zakresie pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 185180 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 7 - Leśnictwo Bożków : prace w zakresie pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 124100 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 8 - Leśnictwo Czerwieńczyce : prace w zakresie pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 145090 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 9 - Leśnictwo Wojbórz : prace w zakresie pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość brutto 107270 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet Nr 10 - Leśnictwo Słupiec : prace w zakresie pozyskania i zrywki drewna. 3) Zakres lub wartość: Wartość butto 96270 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.