eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › Przebudowa dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach - etap I - CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i Remont drogi gminnej -ulica Staszica w Małomicach - CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-28

Małomice: Przebudowa dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach - etap I - CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i Remont drogi gminnej -ulica Staszica w Małomicach - CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Numer ogłoszenia: 59840 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach - etap I - CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i Remont drogi gminnej -ulica Staszica w Małomicach - CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach - etap I - CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz Remont drogi gminnej -ulica Staszica w Małomicach - CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Przebudowa dróg gminnych- ulice Jana Pawła II, T.Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach- etap I. Lokalizacja dla części I : działki nr: 240, 201/2, 203/2, 204/2, 206/2, 207/5, 208/3, 209/5, 211/1, 340, 215, 197, 531/1, 647, 648 położone w obrębie miasta Małomice. CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Remont drogi gminnej - ulica Staszica w Małomicach. 2.1.1. Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje: Przebudowę dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach- etap I, poprzez dostosowanie jezdni istniejącej do szerokości 6,00 m, z maksymalnym wykorzystaniem istniejących nawierzchni bitumicznych po dostosowaniu ich do potrzeb podbudowy, po uprzednim wyprofilowaniu. W I etapie robót, w szczególności należy wykonać : Roboty przygotowawcze i ziemne, w tym : 1) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg przy terenie równinnym- 0.912km 2) mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni o średnicy 10-15cm 10 sztuk, 16-25cm- 31 szt., 26-35cm-26 szt., 36-45cm-2 szt.,46-55cm- 3 szt. 3) wywożenie dłużnic, gałęzi, 4) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych- 222.000 m2, 5) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm-1177.000 m2, 6) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm-163.000 m2 7) ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru -148.000 m2, 8) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych-99.000 m2, 9) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej-222.000 m2, 10) rozebranie nawierzchni z betonu-35.000 m2, 11) rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych-180.000 m2, 12) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej-260.000 m2 13) rozebranie krawężników betonowych- 560.000 m, krawężników kamiennych o wymiarach 20x35cm- 1157.000 m, ław pod krawężniki z betonu-154.530m3, obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30cm -651.000 m 14) wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi-535.960m3 Ustawianie krawężników i obrzeży, w tym: 1) krawężniki kamienne wtopione o wymiarach 20x35cm (z rozbiórki -własność Inwestora) posadowione na ławie z betonu, na podsypce cementowo-piaskowej - 103.000 m, 2) krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej -1961.000 m 3) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej - 1211.000 m. Wykonanie koryta i podbudowy, w tym: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 710.000 m2 2) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6510.370 m2 3) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15 cm - 1512.750 m2 4) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.25cm - 376.000 m2 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 397.350 t Roboty nawierzchniowe, w tym: nawierzchnie jezdni, zatok postojowych, parkingów i chodników 1) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 5 cm - 6510.370 m2 , 2) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych- 740.000 m2, 3) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm warstwa wiążąca - 740.000 m2, 4) chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kostka typ ROMA, barwy jesieni na zjazdach + plac przy Urzędzie Miasta- 790.250m2 5) chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm typ Granit Lubuski - 441.000 m2 , 6) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm typ Granit Lubuski Biały - 2507.500m2 7) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typ Granit Lubuski - 281.500m2 Roboty uzupełniające, w tym : 1) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 65.000 m3 Odwodnienie drogi, w tym : 1) ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm -443.000 m2 2) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej -443.000 m2 3) wykopy liniowe -580.750 m3 4) kanały rurowe - 132.900 m2 5) rurociągi z PCW o śr. 150mm łączone metodą wciskową- 203.000 m 6) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu- 29.000 kpl. 7) zasypywanie wykopów- 415.630m3 8) podbudowy z gruntu stabilizowanego z cementem- 443.000 m2 9) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20cm- 443.000 m2 10) podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 6cm- 443.000m2 11) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa wiążąca) - 203.000 m2 12) studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1200 mm w gotowym wykopie - 1.000 szt. 13) komory murowane z cegły -19.050 m3 14) studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr.1000 mm w gotowym wykopie -15.000 szt. 15) rurociągi z rur PCV kielichowych śr.200 mm - 33.000 m 16) rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - rury kielichowe z PVC o śr. nom. 400mm - 280.00 m, Oświetlenie uliczne, w tym: 1) montaż latarń oświetleniowych z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego- 34.000 kpl 2) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 34.000 szt. Zieleń, w tym: 1) sadzenie drzew liściastych form naturalnych - 53.000 szt. 2) sadzenie drzew i krzewów iglastych - 20.000 szt. 3) sadzenie krzewów liściastych form naturalnych - 68.000 szt. 4) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie - 2450.000 m2 5) sadzenie krzewów liściastych form naturalnych - 350.000 szt. 6) ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych - podbory żelbetowe - 20.000 m Organizacja Ruchu, w tym: 1) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową- linie segregacyjne i krawędzie ciągłe malowane ręcznie - 148.650m2 2) pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych - 44.000 szt. 3) pionowe znaki drogowe- 48.000 szt. 2.1.2. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie części 1 przedmiotu zamówienia koszt oraz wykonanie: 1) obsługi geodezyjnej (w tym koszt i wykonanie map oraz obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), 2) badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy- w miejscach gdzie podbudowa będzie wykonana. 2.1.3. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje : Wykonanie roboty budowlanej pn (Remont drogi gminnej - ulica Staszica w Małomicach). W części 2 przedmiotu zamówienia, w szczególności należy wykonać : Roboty przygotowawcze i ziemne, w tym : 1) rozebranie krawężników kamiennych o wymiarach 20x35 cm - 310.000m 2) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 725.000m2 3) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm - 44.400 m2 4) ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru -185.450m2 5) rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20cm - 30.000 m 6) roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi-359.070m3 Odwodnienie, w tym: 1) wykopy oraz przekopy na odkład wykonane koparkami podsiębiernymi -196.800m3 2) demontaż rurociągu kamionkowego kanalizacyjnego kielichowego o śr 200mm w wykopie- 72.000 m 3) demontaż osadnika deszczowego żeliwnego - 7.000 szt. 4) kanały rurowe -43.750m2 5) kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 200 mm-120.000m 6) kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 55.000m 7) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie- 3.000 szt. 8) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu- 9.000 kpl 9) zasypywanie wykopów - 21.590 m3 10) ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm - 320.000 m Ustawianie krawężników i obrzeży, w tym: 1) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej -290.000 m Wykonanie podbudowy, w tym: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1188.100 m2 2) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem -1188.100 m2 3) podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm -1188.100 m2 Roboty nawierzchniowe, w tym: 1) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 615.250m2 2) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej - 485.350 m2. Organizacja Ruchu, w tym: 1) pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych - 4.000 szt. 2) pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne- 4.000 szt. 3) odnawianie farbą prefabrykowanych znaków drogowych, malowanie farbą żółtą i czarną wszystkich urządzeń pozostających w pasie drogowym - 8.000 szt. 2.1.4. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie części 2 przedmiotu zamówienia koszt oraz wykonanie: 1) obsługi geodezyjnej (w tym koszt i wykonanie map oraz obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), 2) badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy. 2.2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać - dla CZĘŚCI 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zgodnie z projektem technicznym pn. Przebudowa dróg gminnych -ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach, sporządzonym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Marek Kuśmierczyk ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko, a dla CZĘŚCI 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zgodnie z projektem technicznym pn. (Remont drogi gminnej - ulica Staszica w Małomicach) sporządzonym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Marek Kuśmierczyk ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie CZĘŚCI 1 przedmiotu zamówienia, temu samemu Wykonawcy Części 1 zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium. 1.2. Wadium - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - w wysokości 54347 zł, słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące trzysta czterdzieści siedem złotych, dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia- w wysokości 6962,00 zł. słownie : sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote i 00/100 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 69965700070010010037950005 i przechowuje się na tym rachunku. 1.5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 1.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 1.7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 1.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 1.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 1.13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 7.8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 1.15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA OBU CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA 1 CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą CZĘŚCI 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA polegającą na przebudowie lub budowie drogi w technologii asfaltowej o powierzchni nie mniejszej jak 3000 m2 wraz z chodnikami ; 2) DLA 2 CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą CZĘŚCI 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA polegającą na budowie przebudowie drogi w technologii z kostki brukowej betonowej o powierzchni nie mniejszej jak 400m2 DLA OBU CZEŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w podpunktach 2 Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekskcji III.4.1 pozycja pierwsza ogłoszenia (wykaz), z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty w nim wymienione zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DOTYCZY OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA : w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej : - jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności; - jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1. pozycja druga ogłoszenia /wykaz/. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w sekcji III.4.1 pozycja trzecia ogloszenia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1. pozycja czwarta ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie; DLA CZĘŚCI 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1. pozycja czwarta ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Pełnomocnictwo do reprezentacji - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

( DLA OBU CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych - na podstawie art.67 ust.5 Prawa zamówień publicznych - na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; 2) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmin Małomice, Urząd Miejski w Małomicach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miejski w Małomicach, 67-320 Małomice, Plac Konstytucji 3 Maja 1, pok. nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowę dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach- etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska w Małomicach- etap I, poprzez dostosowanie jezdni istniejącej do szerokości 6,00 m, z maksymalnym wykorzystaniem istniejących nawierzchni bitumicznych po dostosowaniu ich do potrzeb podbudowy, po uprzednim wyprofilowaniu. W I etapie robót, w szczególności należy wykonać : Roboty przygotowawcze i ziemne, w tym : 1) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg przy terenie równinnym- 0.912 km 2) mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni o średnicy 10-15cm 10 sztuk, 16-25cm- 31 szt., 26-35cm-26 szt., 36-45cm-2 szt.,46-55cm- 3 szt. 3) wywożenie dłużnic, gałęzi, 4) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych- 222.000 m2, 5) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm-1177.000 m2 , 6) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm-163.000 m2 7) ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru -148.000 m2, 8) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych-99.000 m2, 9) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej-222.000 m2, 10) rozebranie nawierzchni z betonu-35.000 m2, 11) rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych-180.000 m2, 12) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej-260.000 m2 13) rozebranie krawężników betonowych- 560.000 m, krawężników kamiennych o wymiarach 20x35cm- 1157.000 m, ław pod krawężniki z betonu-154.530m3, obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30cm -651.000 m 14) wykonanie robót ziemnych koparkami podsiębiernymi-535.960m3 Ustawianie krawężników i obrzeży, w tym: 1) krawężniki kamienne wtopione o wymiarach 20x35cm (z rozbiórki -własność Inwestora) posadowione na ławie z betonu, na podsypce cementowo- piaskowej - 103.000 m, 2) krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej -1961.000 m 3) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej - 1211.000 m. Wykonanie koryta i podbudowy, w tym: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 710.000 m2 2) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6510.370 m2 3) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15 cm - 1512.750 m2 4) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.25cm - 376.000 m2 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 397.350 t Roboty nawierzchniowe, w tym: nawierzchnie jezdni, zatok postojowych, parkingów i chodników 1) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 5 cm - 6510.370 m2 , 2) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych- 740.000 m2, 3) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm- warstwa wiążąca - 740.000 m2, 4) chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kostka typ ROMA, barwy jesieni na zjazdach + plac przy Urzędzie Miasta- 790.250m2 5) chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm typ Granit Lubuski - 441.000 m2 , 6) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm typ Granit Lubuski Biały - 2507.500m2 7) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm typ Granit Lubuski - 281.500m2 Roboty uzupełniające, w tym : 1) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 65.000 m3 Odwodnienie drogi, w tym : 1) ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm -443.000 m2 2) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej -443.000 m2 3) wykopy liniowe -580.750 m3 4) kanały rurowe - 132.900 m2 5) rurociągi z PCW o śr. 150mm łączone metodą wciskową- 203.000 m 6) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu- 29.000 kpl. 7) zasypywanie wykopów- 415.630m3 8) podbudowy z gruntu stabilizowanego z cementem- 443.000 m2 9) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20cm- 443.000 m2 10) podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 6cm- 443.000m2 11) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa wiążąca) - 203.000 m2 12) studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1200 mm w gotowym wykopie - 1.000 szt. 13) komory murowane z cegły -19.050 m3 14) studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr.1000 mm w gotowym wykopie -15.000 szt. 15) rurociągi z rur PCV kielichowych śr.200 mm - 33.000 m 16) rurociągi kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - rury kielichowe z PVC o śr. nom. 400mm - 280.00 m, Oświetlenie uliczne, w tym: 1) montaż latarń oświetleniowych z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego- 34.000 kpl 2) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - 34.000 szt. Zieleń, w tym: 1) sadzenie drzew liściastych form naturalnych - 53.000 szt. 2) sadzenie drzew i krzewów iglastych - 20.000 szt. 3) sadzenie krzewów liściastych form naturalnych - 68.000 szt. 4) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie - 2450.000 m2 5) sadzenie krzewów liściastych form naturalnych - 350.000 szt. 6) ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych - podbory żelbetowe - 20.000 m Organizacja Ruchu, w tym: 1) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową- linie segregacyjne i krawędzie ciągłe malowane ręcznie - 148.650m2 2) pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych - 44.000 szt. 3) pionowe znaki drogowe- 48.000 szt. 2.1.2. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie części 1 przedmiotu zamówienia koszt oraz wykonanie: 1) obsługi geodezyjnej (w tym koszt i wykonanie map oraz obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), 2) badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy- w miejscach gdzie podbudowa będzie wykonana. 2.2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać - zgodnie z projektem technicznym pn. (Przedbudowa dróg gminnych - ulice Jana Pawła II, T. Kościuszki, Fabryczna i Piastowska- etap I ) sporządzonym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Marek Kuśmierczyk ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej - ulica Staszica w Małomicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie roboty budowlanej pn Remont drogi gminnej - ulica Staszica w Małomicach. W części 2 przedmiotu zamówienia, w szczególności należy wykonać : Roboty przygotowawcze i ziemne, w tym : 1) rozebranie krawężników kamiennych o wymiarach 20x35 cm - 310.000m 2) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 725.000m2 3) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm - 44.400 m2 4) ręczne rozebranie nawierzchni z klinkieru -185.450m2 5) rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20cm - 30.000 m 6) roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi-359.070m3 Odwodnienie, w tym: 1) wykopy oraz przekopy na odkład wykonane koparkami podsiębiernymi -196.800m3 2) demontaż rurociągu kamionkowego kanalizacyjnego kielichowego o śr 200mm w wykopie- 72.000 m 3) demontaż osadnika deszczowego żeliwnego - 7.000 szt. 4) kanały rurowe -43.750m2 5) kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 200 mm-120.000m 6) kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 55.000m 7) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie- 3.000 szt. 8) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu- 9.000 kpl 9) zasypywanie wykopów - 21.590 m3 10) ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm - 320.000 m Ustawianie krawężników i obrzeży, w tym: 1) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej -290.000 m Wykonanie podbudowy, w tym: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1188.100 m2 2) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem -1188.100 m2 3) podbudowy z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm -1188.100 m2 Roboty nawierzchniowe, w tym: 1) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 615.250m2 2) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - 485.350 m2. Organizacja Ruchu, w tym: 1) pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych - 4.000 szt. 2) pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne- 4.000 szt. 3) odnawianie farbą prefabrykowanych znaków drogowych, malowanie farbą żółtą i czarną wszystkich urządzeń pozostających w pasie drogowym - 8.000 szt. 2.1.4. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie części 2 przedmiotu zamówienia koszt oraz wykonanie: 1) obsługi geodezyjnej (w tym koszt i wykonanie map oraz obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), 2) badań dotyczących stopnia zagęszczenia podbudowy. 2.2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać - zgodnie z projektem technicznym pn. (Remont drogi gminnej - ulica Staszica w Małomicach) sporządzonym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Marek Kuśmierczyk ul. Budowlanych 4, 68-300 Lubsko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.