eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Obsługa geodezyjna Gminy Koscielisko w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Kościelisko: Obsługa geodezyjna Gminy Koscielisko w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 59809 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy Koscielisko w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (wg potrzeb zamawiającego) świadczenie usług z zakresu geodezji i kartografii polegających na obsłudze geodezyjnej Gminy Kościelisko w 2011 roku. Zakres zamówienia: Zadanie nr 1: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:1000 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DWG, DGN) dla: obiektów powierzchniowych z uwzględnieniem: - opracowania pierwszego hektara, przy aktualizacji mapy - opracowania każdego następnego hektara przy aktualizacji mapy - opracowania pierwszego hektara, przy nowym pomiarze - opracowania każdego następnego hektara przy nowym pomiarze obiektów liniowych (pas szerokości 60 metrów), - opracowania pierwszych 100 metrów- przy aktualizacji mapy - opracowania każdych następnych 100 metrów- przy aktualizacji mapy - opracowania pierwszych 100 metrów- przy nowym pomiarze - opracowania każdych następnych 100 metrów- przy nowym pomiarze Zadanie nr 2: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:2000 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DWG, DGN) dla: obiektów powierzchniowych z uwzględnieniem: - opracowania pierwszego hektara, przy aktualizacji mapy - opracowania każdego następnego hektara przy aktualizacji mapy - opracowania pierwszego hektara, przy nowym pomiarze - opracowania każdego następnego hektara przy nowym pomiarze obiektów liniowych (pas szerokości 60 metrów), - opracowania pierwszych 100 metrów- przy aktualizacji mapy - opracowania każdych następnych 100 metrów- przy aktualizacji mapy - opracowania pierwszych 100 metrów- przy nowym pomiarze - opracowania każdych następnych 100 metrów- przy nowym pomiarze Zadanie nr 3: Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DWG, DGN) dla: obiektów powierzchniowych z uwzględnieniem: - opracowania pierwszego hektara, przy aktualizacji mapy - opracowania każdego następnego hektara przy aktualizacji mapy - opracowania pierwszego hektara, przy nowym pomiarze - opracowania każdego następnego hektara przy nowym pomiarze obiektów liniowych (pas szerokości 60 metrów), - opracowania pierwszych 100 metrów- przy aktualizacji mapy - opracowania każdych następnych 100 metrów- przy aktualizacji mapy - opracowania pierwszych 100 metrów- przy nowym pomiarze - opracowania każdych następnych 100 metrów- przy nowym pomiarze Zadanie nr 4: Podział nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów gra-nicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), z uwzględnieniem: podziału na dwie pierwsze nowo wydzielone działki, na kolejne wydzielane działki. Zadanie nr 5: Rozgraniczenie nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe, w szczególnych przypadkach rurki metalowe o średnicy 1? cala i długości 60 cm), z uwzględnieniem: wskazania dwóch pierwszych punktów, oraz kolejnych punktów. Zadanie nr 6: Wznowienie znaków granicznych wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), z uwzględnieniem: za pierwszy znak graniczny, za następny znak graniczny. Zadanie nr 7: Bieżąca obsługa geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury i sporządzaniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500 (opracowanie danych w formie analogowej - 3 egzemplarze, oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN). Bieżąca obsługa inwestycji obejmuje: a) Wytyczenie i zamarkowanie punktu głównego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu b) Wytyczenie i zamarkowanie punktu pośredniego obiektu wraz ze sporządzeniem operatu geodezyjnego: - wytyczenie i zamarkowanie pierwszego punktu, - wytyczenie i zamarkowanie następnego punktu. Inwentaryzacja powykonawcza obejmuje: a) w przypadku kanalizacji sanitarnej i burzowej wykazania studni wraz z przyłączami do budynków, z uwzględnieniem: - wskazania pierwszej studni, - kolejnej dodatkowej studni, b) w przypadku sieci wodociągowych oraz kablowych wraz z przyłączami do budynków, z uwzględnieniem: - pierwszych 100 metrów sieci, - każdych dodatkowych 100 metrów sieci. Rzędne góry studzienek (pokrywy) muszą być określone na podstawie niwelacji technicznej. Zadanie nr 8: Wyznaczenie reperów wysokościowych na wskazanym obiekcie poprzez oznakowanie zgodnie z wytycznymi instrukcji geodezyjnej oraz wykonanie 3 egzemplarzy szkicu lokalizacji wyznaczenia repera oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej PDF, z uwzględnieniem: a) wyznaczenia pierwszego repera na wskazanym obiekcie, b) wyznaczenia kolejnego dodatkowego repera na wskazanym obiekcie, Zadanie nr 9: Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych (opracowanie 3 egzemplarzy w wersji ana-logowej - papier oraz 1 egzemplarza w wersji elektronicznej DGN) dla: a) opracowania jednej działki w ramach jednej parceli z Lwh/Kw (liczba wykazu hipotecznego/księga wieczysta), b) opracowania jednej działki w ramach wielu parcel tworzących tą działkę z uwzględnieniem: - pierwszej parceli z pierwszego Lwh/Kw, - następnej parceli z pierwszego Lwh/Kw - pierwszej parceli z kolejnego Lwh/Kw, - następnej parceli z kolejnego Lwh/Kw.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniajace obejmą śiadczenie usług z zakresu geodezji i kartografii: : Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:1000 Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:2000 Opracowanie mapy dla celów projektowych w skali 1:500 Podział nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji Rozgraniczenie nieruchomości wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe, w szczególnych przypadkach rurki metalowe o średnicy 1? cala i długości 60 cm), Wznowienie znaków granicznych wraz ze sporządzaniem dokumentacji geodezyjnej (opis i mapy) do czynności prawnych oraz stabilizacją punktów granicznych znakami trwałymi (słupki betonowe), Bieżąca obsługa geodezyjna inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej sieci infrastruktury i sporządzaniem dokumentacji do czynności prawnych w postaci mapy w skali 1:500, Wyznaczenie reperów wysokościowych na wskazanym obiekcie poprzez oznakowanie zgodnie z wytycznymi instrukcji geodezyjnej oraz wykonanie 3 egzemplarzy szkicu lokalizacji wyznaczenia repera Opracowanie mapy dla celów prawnych - synchronizacyjny wykaz zmian gruntowych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni wskazany warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni wskazany warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni wskazany warunek jeżeli złoży oświadczenie - wykaz, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia (tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii do wykonywania czynności związanych z zakresem 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe , realizacyjne i inwestycyjne, - oraz z zakresem 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: - W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie - na wniosek Zama-wiającego lub Wykonawcy. - W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. - W przypadku zmiany stawki podatku VAT. - W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. Zmiany umowy nie mogą być dokonywane w stosunku do kryteriów, które były oceniane w postępowaniu przetargowym stano-wiącym podstawę do zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 11).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 7 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.