eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › przebudowa ulicy Jana Kasprowicza w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59800

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kołobrzeg: przebudowa ulicy Jana Kasprowicza w Kołobrzegu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, do kontaktów: Ryszard Ławrynowicz Starosta Kołobrzeski, pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547618, fax 094 3547618, e-mail: powiatkolobrzeg@home.pl, www.powiat.kolobrzeg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg Powiatowych, Mirosław Kielnik dyrektor Zarządu Dróg Powwiatowych w Kołobrzegu, Krzysztof Namyślak kierownik sekcji technicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810, e-mail: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Powiatowych, Mirosław Kielnik dyrektor Zarządu Dróg Powwiatowych w Kołobrzegu, Krzysztof Namyślak kierownik sekcji technicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810, e-mail: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Powiatowych, Mirosław Kielnik dyrektor Zarządu Dróg Powwiatowych w Kołobrzegu, Krzysztof Namyślak kierownik sekcji technicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810, e-mail: sekretariat@zdp.kolobrzeg.pl, www.zdp.kolobrzeg.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Jana Kasprowicza w Kołobrzegu 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Jana Kasprowicza w Kołobrzegu - oznakowanie robót (wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas robót), - nawierzchnia asfaltowa: dolna warstwa podbudowy - jezdnia asfaltowa oczyszczona, wzmocniona geosiatką i skropiona emulsją asfaltową, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego o strukturze półścisłej, warstwa ścieralna z masy asfaltobetonowej ścisłej drobnoziarnistej - 6 904,77 m kw. - wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowa zatok autobusowych z kostki betonowej grubości 8cm - 126,5 m kw., - budowa miejsc postojowych z kostki betonowej grubości 8 cm - 753,75 m kw., - budowa chodników z kostki betonowej "Polbruk" grubości 6 cm - 3 369,9 m kw., - wykonanie odwodnienia ulicy - montaż i wykonanie oznakowania i 2 tablic informacyjnych o wymiarach 70x90 dotyczących realizacji projektu w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ZPORR -oraz wykonanie pozostałych czynności i prac zgodnie z Projektem technicznym przebudowy drogi wraz z odwodnieniem opracowanym przez Biuro Projektowe "BELJAN" mgr inż. Janusz Bobrowski, ul. Słoneczna 2, 78-100 Kołobrzeg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kołobrzeg. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane o wartości powyżwj 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł, w jednej z form określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zmówienie posiadają wymagane uprawnienia. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Poniższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 7. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.12.2005, cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.12.2005, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego ZPORR pt.: "Przebudowa ulicy Jana Kasprowicza w Kołobrzegu" nr projektu: Z/2.32/I/1.1.1/243/05. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.