eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa mebli biurowych i metalowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Kielce: Dostawa mebli biurowych i metalowych
Numer ogłoszenia: 59799 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22765 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i metalowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i metalowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych. 2. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: I Część - meble biurowe: 1. Biurko I - 6 szt. 2. Łącznik - 3 szt. 3. Komoda dwudrzwiowa - 3 szt. 4. Kontener - 3 szt. 5. Szafa aktowa I - 2 szt. 6. Witryna I - 3 szt. 7. Stół I - 3 szt. 8. Stół owalny - 2 szt. 9. Biurko II - 7 szt. 10. Szafka 1-drzwiowa średnia - 2 szt. 11. Szafka 1-drzwiowa niska - 1 szt. 12. Szafka 2-drzwiowa wysoka - 2 szt. 13. Szafka 2-drzwiowa średnia - 13 szt. 14. Szafka nadstawka na nóżkach - 10 szt. 15. Szafa aktowa II - 25 szt. 16. Szafa ubraniowa - 1 szt. 17. Stolik - 3 szt. 18. Regał otwarty wysoki szeroki - 1 szt. 19. Witryna II - 1 szt. 20. Krzesło drewniane - 12 szt. 21. Krzesło - 16 szt. 22. Krzesło w metalowej ramie - 12 szt. 23. Krzesło obrotowe - 43 szt. 24. Fotel gabinetowy - 3 szt. 25. Wieszak na ścianę - 12 szt. 26. Wieszak stojący - 2 szt. II Część - meble metalowe: 1. Szafa metalowa - 6 szt. 2. Regał metalowy - 30 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w I części współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach: 1) Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; 2) projektu pn.: Nowa jakość w zakresie monitorowania polityk publicznych w województwie świętokrzyskim ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 14.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57045,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34679,85

  • Oferta z najniższą ceną: 34679,85 / Oferta z najwyższą ceną: 122902,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli metalowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budmax REGAŁY Sp. z o.o., ul. A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21033,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15793,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44501,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.