eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kwidzyn w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-24

POZYCJA 59770

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kwidzyn: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kwidzyn w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Kwidzyn, do kontaktów: Waldemar Zając Ryszard Gregorczyk, ul. Braterstwa Narodów 67, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2616972, fax 055 2793929, e-mail: kwidzyn@lasypanstwowe.gdansk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kwidzyn.gdansk.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nieposiadająca osobowości prawnej; Inne:Gospodarka Leśne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kwidzyn w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictwa Kwidzyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2007 roku na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Kwidzyn usług z zakresu gospodarki leśnej, tj. pozyskanie i zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż., łowiectwo, turystyka, szkółkarstwo i nasiennictwo. Zamówienie z podziałem na 10 części. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na maksymalnie 4 części zamówienia. Zakres szczegółowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 i 24 ustawy - wypełniony zał. nr 4 do SIWZ, 2)oświadczenie wykonawcy o zgodności - wypełniony zał. nr 8 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Dz. U. Nr 197, poz 1661 z późn. zm.), 8)dowód wniesienia wadium: a)potwierdzenie dokonania przelewu lub b)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu. 9)wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dla każdej części zamówienia, na wykonanie której wykonawca składa ofertę wypełniony odpowiednio zał. nr 5/1 do 5/5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje (referencje muszą określać szczegółowy wykaz dotyczący zakresu prac zgodny z zakresem obejmującym poszczególne działy dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę). 10)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełniony zał. nr 6 do SIWZ, 11)wykaz narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wypełniony zał. nr 7 do SIWZ, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: pozyskanie i zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż., turystyka, łowiectwo, szkółkarstwo leśne i nasiennictwo, prace na plantacji nasiennej - w zakresie określonym w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) dla części nr 1 - 23 750 zł. 2) dla części nr 2 - 33 420 zł. 3) dla części nr 3 - 21 485 zł. 4) dla części nr 4 - 43 265 zł. 5) dla części nr 5 - 44 290 zł. 6) dla części nr 6 - 36 465 zł. 7) dla części nr 7 - 4 285 zł. 8) dla części nr 8 - 7 050 zł. 9) dla części nr 9 - 1 395 zł. 10) dla części nr 10 - 9 615 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia na wykonanie części od nr 1 do nr 6 może ubiegać się wykonawca, który: 1) prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym postępowaniem przetargowym; 2) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę z każdego działu objętego przedmiotem danej części zamówienia tzn. pozyskania drewna, zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony p.poż, melioracji wodnych, turystyki, utrzymania dróg leśnych oraz pozostałych prac związanych z gospodarką leśną, o wartości brutto nie mniejszej niż 80% wartości każdego działu dla danej części zamówienia, na wykonanie której składa ofertę; 3) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 1 osobą nadzorującą, z co najmniej średnim wykształceniem leśnym, b) w zakresie pozyskania drewna - 5 osobami z kwalifikacjami drwala-motorniczego uprawnionego do pracy pi-larką spalinową, posiadającymi aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy, c) w zakresie stosowania środków chemicznych - 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych, 4) posiada sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, tj. na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 5 pilarek spalinowych, b) co najmniej jeden ciągnik zrywkowy z żurawiem hydraulicznym lub przyczepę do zrywki nasiębiernej z żurawiem hydraulicznym do zrywki drewna stosowego, c) co najmniej jeden ciągnik do zrywki półpodwieszonej lub nasiębiernej do zrywki drewna wielkowymiarowego, d) ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 60 KM e) 1 z niżej wymienionych urządzeń specjalistycznych do przygotowania gleby pod odnowienia i zalesienia: - pług aktywny zagregowany z ciągnikiem, o którym mowa w ppkt. d), - frez aktywny zagregowany z ciągnikiem, o którym mowa w ppkt. d), f) opryskiwacze do wykonania zabiegu chemicznego zwalczania szkodliwych organizmów: - plecakowy - ciągnikowy g) urządzenie do mineralizacji pasów p-poż pozwalające na oczyszczenie gleby do warstwy mineralnej na bruździe o szerokości 2 m i spulchnienie gleby na głębokość nie mniejszą niż 5 cm, 5) zakupią i zastosują: a) środki ochrony roślin zgodne z aktualnymi zaleceniami Instytutu Badawczego Leśnictwa bez możliwości stosowania generyków, w wymaganych terminach agrotechnicznych, do każdej zastosowanej partii wymagany jest Certyfikat Jakości, b) nawozy sztuczne zgodne z Polskimi Normami, w wymaganych terminach agrotechnicznych, do każdej zastosowanej partii wymagany jest Certyfikat Jakości, c) gwoździe do grodzenia upraw leśnych i wszelkich remontów zgodne z Katalogiem Norm Czasu Dla Prac Leśnych, d) skoble 3 x 30 cynkowane galwanicznie do grodzenia i remontów upraw leśnych zgodne z Katalogiem Norm Czasu Dla Prac Leśnych, e) farby, impregnaty i lepiki asfaltowe stosowane na zimno zgodne z Polskimi Normami, f) worki na śmieci, które będą wymieniane dwukrotnie w ciągu tygodnia we wszystkich koszach na śmieci znajdujących się na obiektach turystycznych w leśnictwach objętych danym pakietem, 6) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 2. O udzielenie zamówienia na wykonanie części od nr 7 do nr 8 może ubiegać się wykonawca, który: 1) prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym postępowaniem przetargowym; 2) wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę z zakresu objętego przedmiotem danej części zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 80% wartości zadania, na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, 3) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 1 osobą nadzorującą, z co najmniej średnim wykształceniem leśnym lub rolnym, b) w zakresie stosowania środków chemicznych - 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych, 4) posiada co najmniej następujący sprzęt niezbędny do prac: a) rozrzutnik obornika, b) ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 60 KM, c) opielacz 5) zakupią i zastosują: a) środki ochrony roślin zgodne z aktualnymi zaleceniami Instytutu Badawczego Leśnictwa bez możliwości stosowania generyków, w wymaganych terminach agrotechnicznych, do każdej zastosowanej partii wymagany jest Certyfikat Jakości, b) nawozy sztuczne zgodne z Polskimi Normami, w wymaganych terminach agrotechnicznych, do każdej zastosowanej partii wymagany jest Certyfikat Jakości, c) gwoździe do grodzenia upraw leśnych i wszelkich remontów zgodne z Katalogiem Norm Czasu Dla Prac Leśnych, d) skoble 3 x 30 cynkowane galwanicznie do grodzenia i remontów upraw leśnych zgodne z Katalogiem Norm Czasu Dla Prac Leśnych, e) farby, impregnaty i lepiki asfaltowe stosowane na zimno zgodne z Polskimi Normami, 6) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 3. O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 9 może ubiegać się wykonawca, który: 1) prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym postępowaniem przetargowym; 2) wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę z zakresu objętego przedmiotem danej części zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 80% wartości zadania, na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, 3) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 1 osobą nadzorującą, z co najmniej średnim wykształceniem leśnym lub rolnym, 4) posiada co najmniej następujący sprzęt niezbędny do prac: a) kosiarka samojezdna, b) kosiarka żyłkowa, c) ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 60 KM, 5) zakupią i zastosują: a) środki ochrony roślin zgodne z aktualnymi zaleceniami Instytutu Badawczego Leśnictwa bez możliwości stosowania generyków, w wymaganych terminach agrotechnicznych, do każdej zastosowanej partii wymagany jest Certyfikat Jakości, b) nawozy sztuczne zgodne z Polskimi Normami, w wymaganych terminach agrotechnicznych, do każdej zastosowanej partii wymagany jest Certyfikat Jakości, 6) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 4. O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 10 może ubiegać się wykonawca, który: 1) prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym postępowaniem przetargowym; 2) wykonał w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę z zakresu objętego przedmiotem danej części zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 80% wartości zadania, na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, 3) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. na każdą część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 1 osobą nadzorującą, z co najmniej średnim wykształceniem leśnym, 4) posiada co najmniej następujący sprzęt niezbędny do prac: a) maszynę wielooperacyjną typu \harwester\ do prac trzebieżowych, b) ciągnik do zrywki nasiębiernej typu \forwarder\ (zestaw samobieżny), 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie odpowiednich dokumentów, o których mowa w pkt 9.0 SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - wypełniony zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy dla każdej części zamówienia, na wykonanie której wykonawca składa ofertę - wypełniony odpowiednio zał. nr 3/1 do 3/10 do SIWZ, 3) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 i 24 ustawy - wypełniony zał. nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenie wykonawcy o zgodności - wypełniony zał. nr 8 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Dz. U. Nr 197, poz 1661 z późn. zm.), 10) wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dla każdej części zamówienia, na wykonanie której wykonawca składa ofertę wypełniony odpowiednio zał. nr 5/1 do 5/5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje (referencje muszą określać szczegółowy wykaz dotyczący zakresu prac zgodny z zakresem obejmującym poszczególne działy dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę). 11) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełniony zał. nr 6 do SIWZ, 12) wykaz narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wypełniony zał. nr 7 do SIWZ, 13) dowód wniesienia wadium: a) potwierdzenie dokonania przelewu lub b) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwidzyn.gdansk.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego ul. Braterstwa Narodów 67 82-500 Kwidzyn, świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Wilki i Benowo. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Wilki i Benowo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p.poż, turystyka oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Sarnowo, Lisewo i Biały Dwór. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Sarnowo, Lisewo i Biały Dwór. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p.poż, turystyka oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Waplewo i Mikołajki. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Waplewo i Mikołajki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p.poż, turystyka oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Ośno, Gonty i Morawy. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Ośno, Gonty i Morawy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p.poż, turystyka oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Trzciano, Miłosna i Sadlinki. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Trzciano, Miłosna i Sadlinki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p.poż, turystyka oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Otłów, Jeziorki i Polno. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Otłów, Jeziorki i Polno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p.poż, turystyka oraz pozostałe prace związane z gospodarką leśną,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Usługi z zakresu łowiectwa w leśnictwie Wydry. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu łowiectwa w leśnictwie Wydry. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zagospodarowanie łowieckie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Usługi z zakresu szkółkarstwa w leśnictwie Brachlewo. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu szkółkarstwa w leśnictwie Brachlewo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: prace szkólkarskie oraz zbiór nasion. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Usługi z zakresu nasiennictwa w leśnictwie Otława. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu nasiennictwa w leśnictwie Otława. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: usługi związane z pracami na plantacji w Otławie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Usługi z zakresu ścinki drewna harwesterem trzebieżowym i zrywki forwarderem. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu ścinki drewna harwesterem trzebieżowym i zrywki forwarderem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ścinka i zrywka drewna sprzętem specjalistycznym. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.