eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniadostawa systemu monitoringu



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59623

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: dostawa systemu monitoringu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, do kontaktów: ALICJA WICZLIŃSKA, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, fax 058 6224871, e-mail: dzp@acmmit.gdynia.pl, www.acmmit.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu monitoringu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu monitorowania dla Oddziału Intensywnej Terapii Kliniki Medycyny Hiprbarycznej i Ratownictwa Morskiego ACMMiT SPSK AMG, obejmującego Stację Centralnego Monitorowania, 5 stanowisk monitorowania przyłóżkowego z modułami pomiarowymi, 1 stanowisko transportowe z opcją bezprzewodowej transmisji danych oraz modułami pomiarowymi, system zdalnego dostępu do danych z poziomu komputerów osobistych, palmtopów oraz telefonów komórkowych: 1. Stacja Centralnego Monitorowania - obsługa wszystkich zainstalowanych stanowisk monitorowania przyłóżkowego oraz transportowego - możliwość drukowania danych z pojedynczych stanowisk lub z monitorów centrali - zasilanie awaryjne (UPS) 2. Stanowiska monitorowania przyłóżkowego z możliwością podłączania modułów pomiarowych - 5 sztuk 3. Moduły pomiarowe: a) podstawowe (obejmujące RESTN) - 4 sztuki b) rozszerzone (obejmujące PRESTN) - 2 sztuki c) ciśnienia inwazyjnego - 2 sztuki d) rzutu serca z pomiarem SvO2 - 1 sztuka e) spirometrii wymiany gazowej - 1 sztuka f) kapnometria - 1 sztuka g) tonometria - 2 sztuki 4. Transportowe stanowisko monitorowania z możliwością podłączania modułów pomiarowych - 1 sztuka - bezprzewodowa transmisja danych do Stacji Centralnego Monitorowania - zasilanie bateryjne - możliwość łatwego demontażu i użycia transportowego 5. Oprogramowanie umożliwiające dostęp do systemu danych: - przy pomocy posiadanych komputerów osobistych PC- licencja na 6 stanowisk; - przy pomocy palmtopów - licencja na 6 stanowisk; - przy pomocy telefonów komórkowych - licencja na 6 użytkowników Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest także: 1. Transport zamawianego sprzętu do miejsca wskazanego w siedzibie zamawiającego. 2. Montaż instalacji do ostatecznego uruchomienia systemu przez Wykonawcę (zamocowanie na uchwytach ściennych, stacji centralnego monitorowania). 3. Przeszkolenie personelu. 4. Dostarczenie dokumentacji systemu (w języku polskim). 5. Gwarancyjna i pogwarancyjna obsługa serwisowa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Klinika Medycyny Hiperbarycznej i Ratownictwa Morskiego Akademickiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej SPSK AMG, ul. Powstania Styczniowego 9B, 81-519 Gdynia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.19.52.00 - Centralna jednostka monitorująca Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.52.00 - Centralna jednostka monitorująca Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie stanowi jedną część z zamówienia realizowanego w 2005r. Łącznie wartość wszystkich części - powyżej 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 17.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający zażąda wadium w wysokości 15 140,0 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizację zamówienia zostanie zrealizowana zgodnie z umową dotyczącą dotacji przyznanej zamawiającemu na zakup przedmiotu zamówienia, zawartą z Ministerstwem Zdrowia. (Umowa do wglądu) w terminie siedmiu dni od daty wpłynięcia środków pieniężnych na konto bankowe zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z przepisami ustawy z 29 stycznia 2005r. Prawo zamówień publicznych.(Dz.U.z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, prowadzonym o zamówienie publiczne nr 059/AW/05( wzór nr 1 - do pobrania na stronie www.acmmit.gdynia.pl.) i w wyniku oceny spełniania warunków zostaną zaproszeni do złożenia ofert. Wraz ze złożeniem wniosku, wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub oświadczenia, złożenie go w niewłaściwej formie (np. kserokopie nie podpisane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) nie podpisanie dokumentu lub oświadczenia oraz zmiana treści wzorów oświadczeń (wzory do pobrania na stronie www.acmmit.gdynia.pl) spowoduje wykluczenie (nie zaproszenie do złożenia oferty) z postępowania wykonawcy. O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy. (w przypadku składania oferty przez pełnomocnika lub kilku wykonawców wspólnie),. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisa ubezpieczeniowa, potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawiona na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,0zł. wraz z potwierdzeniem zapłaty składki. Stopień spełniania warunku będzie oceniany następująco: - Zawarta polisa ubezpieczeniowa na sumę ubezpieczenia 200 000.0 zł. - 250 000,0zł. +1 pkt., - Zawarta polisa ubezpieczeniowa na sumę ubezpieczenia większą niż 250 000.0 zł. +2 pkt. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej 2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (opinia upoważnionego do reprezentacji na zewnątrz, przedstawiciela odbiorcy dostawy), że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór nr 2 do pobrania ze strony www.acmmit.gdynia.pl. Stopień spełniania warunku będzie oceniany następująco: Za każde wykonane w okresie ostatnich 3 lat zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (co najmniej na 100 000.0 zł. brutto) zamówieniu przedmiotowemu, do którego załączono dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością + 1 pkt. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wzór nr 3 do pobrania ze strony www.acmmit.gdynia.pl. Stopień spełniania warunku będzie oceniany następująco: Za każde odbyte szkolenie w zakresie obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia organizowane przez producenta, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem wystawionym na osobę uczestniczącą w realizacji przedmiotowego zamówienia po stronie wykonawcy (co najmniej 1 szkolenie) +1pkt. III.2.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust.1, pkt.1-10, ust.2, pkt.1-4 Ustawy z 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału określone przepisem art. 2, ust.1, pkt.1-4 Ustawy z 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych: 1) Oświadczenie nr 1. ( do pobrania ze strony www.acmmit.gdynia.pl. ), 2) Oświadczenie nr 2. ( do pobrania ze strony www.acmmit.gdynia.pl. ), III.2.1.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów lub informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt.4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.1.6. Dokumenty wymagane od wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do przetargu o zamówienie publiczne nr 059/AW/05 wspólnie: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalno-prawne) muszą być przedstawione oddzielnie przez każdego wspólnika/partnera. (art. 23 ust.3, Ustawy z 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określających zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być przedstawione łącznie /sumarycznie, przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o dopuszczenie do przetargu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA a także dla warunków określonych w pkt.II.2.1.2. oraz w pkt. II.2.1.3. ilości przyznanych przez zamawiającego punktów. Im więcej punktów tym wyższa klasyfikacja wykonawcy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. Zastosowanie zwykłych terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogłoby prowadzić do powstania nieodwracalnych, ujemnych skutków finansowych dla zamawiającego. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA: 70% WARUNKI TECHNICZNE: 15% WARUNKI GWARANCYJNE: 10% WARUNKI POGWARANCYJNE: 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 059/AW/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: wniosek do pobrania na stronie: www.acmmit.gdynia.pl. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 22.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.12.2005, godzina 10:00, Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej SPSK AMG 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b,.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek wraz z dokumentami należy złożyć w Akademickim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. Nr 30 - sekretariat. 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.