Ogłoszenie z dnia 2005-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ruda Śląska: selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Ruda Śląska Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Małgorzata Kowalska, Agnieszka Jaskóła, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 2488281, fax 32 2487348, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Ruda Śląska. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Selektywna zbiórka odpadów w centralnych punktach miasta i na osiedlach mieszkaniowych II. Selektywna zbiórka odpadów na osiedlach domów jedno i dwurodzinnych "U źródła" III. Nieodpłatne prowadzenie selektywnej zbiórki plastiku w centralcnych punktach miasta i na osiedlach mieszkaniowych - co najmniej 50 punktów zbiórki IV. Nieodpłatne prowadzenie zbiórki baterii w placówkach oświatowych - przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach średnich i Urzędzie Miasta V. Prowadzenie selektywnej zbiórki przeterminowanych leków w przychodniach zdrowia - maksymalnie 16 punktów VI. Prowadzenie selektywnej zbiórki zużytych tonerów i tuszów drukarskich maksymalnie 75 punktów tj. w administracjach budynków - 25 punktów oraz w szkołach - 50 punktów VII. Prowadzenie selektywnej zbiórki zużytych świetlówek kompaktowych w administracji budynków - maksymalnie 25 punktów zbiórki VII. Prowadzenie nieodpłatnie w roku szkolnym edukacji ekologicznej w zakresie selektywnej zbiórki odpadów ze szczególnych uwzględnieniem placówek oświatowych - co najmniej dla dwóch placówek w miesiącu z wyłączeniem lipca i sierpnia (np. prelekcja, film edukacyjny, konkurs ekologiczny) IX. Przygotowanie miesięcznych raportów z selektywnej zbiórki odpadów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Ruda Śląska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 9 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - oświadczenie z art. 22. ust. 1 ustawy; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach: 20 01 01 papier i tektura i/lub 15 01 01 opakowania z papieru i tektury, 20 01 02 szkło i/lub 15 01 07 opakowania ze szkła, 20 01 39 tworzywa sztuczne i/lub 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji i/lub 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, 20 01 33* baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie i/lub 20 01 34 baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33, 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 31, 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, 20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami); - aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodach: 20 01 01 papier i tektura i/lub 19 12 01 papier i tektura i/lub 15 01 01 opakowania z papieru i tektury, 20 01 02 szkło i/lub 19 12 05 szkło i/lub 15 01 07 opakowania ze szkła, 20 01 08 odpady kuchenne ulegające biodegradacji i/lub 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, 20 01 39 tworzywa sztuczne i/lub 19 12 04 tworzywa sztuczne i guma i/lub 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) lub umowę z wyspecjalizowanym przedsiębiorcą na odzysk odpadów z grupy odpadów komunalnych i innych o kodach j.w. , który posiada stosowne zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarowania takimi odpadami wydane na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami); - aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów z grupy odpadów komunalnych o kodach: 20 01 33* baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie i/lub 20 01 34 baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33, 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 31, 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, 20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz. DU z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) lub umowę z wyspecjalizowanym przedsiębiorcą na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów z grupy odpadów komunalnych o kodach j.w., który posiada stosowne zezwolenie właściwego organu w zakresie gospodarowania takimi odpadami wydane na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami); - aktualne informacje z krajowego rejestru karnego, - zaświadczenia: z właściwego urzędu skarbowego i właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych, - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - oświadczenie z art. 22. ust. 1 ustawy - dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych zamówień, poparty dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi zrealizowanie w ostatnich 3 latach (tj. od paździer. 2002 do paździer. 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - potwierdzające wykonanie minimum 3 usług polegających na selektywnej zbiórce odpadów komunalnych na łączną kwotę 1.100.000,00 zł (brutto); - wykaz osób z danymi na temat kwalifikaci - stwierdzający dysponowanie przynajmniej 10 osobami do wykonania niniejszego zamówienia; - wykaz sprzętu - stwierdzający, iż wykonawca posiada przynajmniej: - sprzęt specjalistyczny z żurawikiem (mechanizm dźwigowy HDS) 2 szt.; - samochód bezpylny z hydraulicznym urządzeniem załadowczym 2 szt.; - samochód ciężarowy o dopuszczalnej ładowności powyżej 3,5 t 2 szt; - stosowną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami bądź przedłożoną informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami (dot. wytwarzania odpadów na sortowni surowców wtórnych) wydaną lub przyjętą na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) - potwierdzającą posiadanie na terenie miasta Ruda Śląska lub w miastach ościennych zakład prowadzący sortownię surowców wtórnych (np. papieru, plastiku itp.) wydajność instalacji do segregacji odpadów ok. 1000 ton/rok gwarantującej wykonanie przedmiotu zamówienia, który posiada wymagane pozwolenie właściwego organu wydane na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami), lub oświadczenie wykonawcy, w którym zobowiązuje się on do podpisania stosownej umowy na czas realizacji zamówienia z innym podmiotem posiadającym zakład prowadzący sortownię surowców wtórnych (np. papieru, plastiku itp.) wydajność instalacji do segregacji odpadów komunalnych ok. 1000 ton/rok- gwarantującej wykonanie przedmiotu zamówienia, który posiada wymagane pozwolenie właściwego organu wydane na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) oraz że zakład prowadzący sortownię surowców wtórnych jest legalny w świetle ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) - dot. tylko przypadku gdy wykonawca nie posiada zakładu prowadzącego sortownię surowców wtórnych - potwierdzające że wykonawca podpisze stosowną umowę na czas realizacji zamówienia z innym podmiotem posiadającym zakład prowadzący sortownię surowców wtórnych (np. papieru, plastiku itp.) wydajność instalacji do segregacji odpadów ok. 1000 ton/rok gwarantującej wykonanie przedmiotu zamówienia, który posiada wymagane pozwolenie właściwego organu wydane na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. 2001 r. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami). - oświadczenie - potwierdzające, że zakład prowadzący sortownię surowców wtórnych jest legalny w świetle ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami), dotyczy tylko przypadku gdy wykonawca posiada zakład prowadzący sortownię surowców wtórnych ;. - oświadczenie - potwierdzające, że wykonawca będzie dysponował miejscem do magazynowania (docelowo ok. 50 szt.) pojemników będących w posiadaniu zamawiającego, które są przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów w centralnych punktach miasta i na osiedlach mieszkaniowych na czas realizacji zamówienia; - oświadczenie wykonawcy, - w którym zobowiązuje się, że na czas realizacji umowy będzie dysponował pojemnikami do selektywnej zbiórki plastiku (wykonane z tworzywa sztucznego typu dzwon o pojemności 1,5 m3 lub pojemniki siatkowe ocynkowane o pojemności 2,5 m3) w ilości co najmniej 50 sztuk, pojemnikami do gromadzenia baterii w ilości 70 sztuk, pojemnikami do gromadzenia przeterminowanych leków w ilości 16 sztuk, pojemnikami do gromadzenia zużytych tonerów i tuszów drukarskich w ilości 75 sztuk, pojemnikami do gromadzenia zużytych świetlówek kompaktowych w ilości 25 sztuk. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PZ.341-115/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.12.2005, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego - kasa pokój nr 17 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 17.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.12.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego pokój nr 211.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Tak ma charakter powtarzający się; termin przybliżony publikacji kolejnych ogłoszeń: listopad 2008 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Remont wraz z modernizacją kombajnu chodnikowego typu R-130 o numerze fabrycznym 50/11 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą o ładowności min. 8 ton, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UM, osób towarzyszących i dzieci (użytkownicy programu)
- Adaptacja budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Bankowej 36a w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Stoczek w 2026 r. - etap I
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z PSZOK-ów i Instalacji Magazynującej" (2)
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów w Domaszkowicach
- Usunięcie odpadów niebezpiecznych z miejscowości Suponin - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





