eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zebranie danych dotyczących sieci cieków, obszarów wód i innych obiektów związanych z nimi dla województwa śląskiego i zorganizowanie ich w odpowiednie struktury bazy danych obiektów topograficznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Katowice: Zebranie danych dotyczących sieci cieków, obszarów wód i innych obiektów związanych z nimi dla województwa śląskiego i zorganizowanie ich w odpowiednie struktury bazy danych obiektów topograficznych.
Numer ogłoszenia: 59600 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zebranie danych dotyczących sieci cieków, obszarów wód i innych obiektów związanych z nimi dla województwa śląskiego i zorganizowanie ich w odpowiednie struktury bazy danych obiektów topograficznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zebranie danych dotyczących sieci cieków, obszarów wód i innych obiektów związanych z nimi dla województwa śląskiego i zorganizowanie ich w odpowiednie struktury bazy danych obiektów topograficznych. Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: Etap I - pozyskanie materiałów, opracowanie kameralne, budowa struktury bazy danych, przetwarzanie istniejących danych do struktur wymaganych przez Warunki Techniczne, Etap II - wywiad terenowy, przetwarzanie danych, uzgodnienia, kompletowanie materiałów. Szczegółowy opis i zakres tematyczny przedmiotu zamówienia określają Warunki Techniczne będące Załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Oryginalny kod CPV: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 200.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, z uwzględnieniem poniższych postanowień. Wykonawcy przysługuje prawo wyboru wniesienia wadium w następujących formach: a)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w Getin Banku S.A. II Oddział w Katowicach, ul Powstańców 25a, 40-039 Katowice, nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309 b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w formie oryginału do Sekretariatu Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Marszałkowskiego - Katowice ul. Ligonia 46, pok. 180. 4.Wadium należy wnieść skutecznie do upływu terminu składania ofert. 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia rozumie się prace przyjęte do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego obejmujące opracowanie (jednego z wymienionych): - mapy topograficznej w skali 1:50 000 w technologii VMap Level 2, - Topograficznej Bazy Danych (TBD) w zakresie komponentu TOPO, - innych baz danych systemu informacji o terenie. Pod pojęciem innych baz danych rozumie się opracowania cyfrowe wykonane ze szczegółowością odpowiadającą skali mapy 1: 50 000 lub większej, dla których głównym materiałem źródłowym jest cyfrowa ortofotomapa i pomiar terenowy. Opracowania takie muszą spełniać wymogi bazy danych składającej się z części graficznej, reprezentowanej przez proste obiekty takie jak punkt, linia, poligon, powiązanej z bazą danych opisowych (atrybuty charakteryzujące poszczególne obiekty). Wykonawcy występujący wspólnie ww. warunek spełniają łącznie. 4.Wykonawca wykaże się, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie niniejszego zamówienia, a w szczególności minimum 2 (dwoma) stacjami redakcyjnymi GIS/CAD. Pod pojęciem stacja redakcyjna rozumie się komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: wizualizację opracowań rastrowych, wektoryzację, kontrolę poprawności topologicznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. 5.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie redakcja map, b)minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie fotogrametria i teledetekcja, c)minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy - Prawo geodezyjne i kartograficzne, w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi oświadczeniami i dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym), 6.stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt XIV ppkt 1 siwz. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 7.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, spełniających warunki określone w pkt XIII ppkt 3 siwz, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym), 8.dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o których mowa w pkt XIV ppkt 7 siwz zostały wykonane należycie, 9.wykaz sprzętu, o którym mowa w pkt XIII ppkt 4 siwz (zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym), 10.wykaz osób spełniających warunki, o których mowa w pkt XIII ppkt 5 siwz (zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym), 11.kopie uprawnień zawodowych w rozumieniu ustawy z dn. 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z póź. zm.) w zakresie redakcja map dla osoby określonej w pkt XIII ppkt 5a siwz, w zakresie fotogrametria i teledetekcja dla osoby określonej w pkt XIII ppkt 5b siwz oraz w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne dla osoby określonej w pkt XIII ppkt 5c siwz. 12.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XIV ppkt 1, 2, 4 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIV ppkt 3 siwz, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XIV ppkt 12 i 13 siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Pełnomocnik przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów, wymienionych w pkt XIV siwz. Każdy podmiot oferty wspólnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt XIV ppkt 1,2,3,4,5,6 siwz. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem dla innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dołączone dokumenty winny być aktualne, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Katowice ul. Ligonia 46, pok. 180 (Sekretariat Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Urzędu Marszałkowskiego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Katowice ul. Ligonia 46, pok. 180 (Sekretariat Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami - Urzędu Marszałkowskiego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Określenie terminu wykonania umowy: Etap I - do 90 dni od dnia zawarcia umowy. Etap II - do 200 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.