Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Staszów: PAPIERY HIGIENICZNE I ŚRODKI CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 59598 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643241, faks 15 8646876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PAPIERY HIGIENICZNE I ŚRODKI CZYSTOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są PAPIERY HIGIENICZNE I ŚRODKI CZYSTOŚCI wyszczególnione w załącznikach do poszczególnych pakietów. Liczba pakietów - 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach numer 1 i 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakiety od 1 do 2. 4. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety. - Pakiet 1 - PAPIERY HIGIENICZNE - załącznik nr 1 (Wymaga się aby zaoferowane ręczniki w rolach posiadały wymiary określone w Formularzu Cenowym. W przypadku zaoferowania ręczników w rolach o innych wymiarach niż wymagane, oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wyposażył swoje gabinety w dozowniki i pojemniki o określonych wymiarach i pojemności, zaoferowane ręczniki jednorazowe muszą do nich pasować). - Pakiet 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI - załącznik nr 2 (Jeżeli gramatura zaproponowanego środka jest inna niż podana przez Zamawiającego w SIWZ to ilość (roczną) szt/op. należy przeliczyć odpowiednio do ilości rocznej zaproponowanej przez Zamawiającego. Jeżeli zaoferowane środki zawierają w swoim składzie chemicznym składniki, które wymagają szczególnych środków postępowania (BHP i stosowania ochrony osobistej) np. działają drażniąco i uczuleniowo na skórę i drogi oddechowe, oferta podlega odrzuceniu. Wszystkie środki czystościowe powinny posiadać na opakowaniu etykiety z podaniem składu chemicznego, opisu działania, normę producenta, instrukcję użycia, adres i nazwę producenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dostarczany asortyment towarów posiada atest lub świadectwo dopuszczające do obrotu przez MziOS a także atest wydany przez P.Z.H. lub inną uprawniona jednostkę (w oświadczeniu, Zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia wymaganych dokumentów na każde pisemne wezwanie Zamawiającego). b) Aktualne karty charakterystyki do oferowanych wyrobów - pakiet numer 2 pozycje numer 1, 2, 3 i 4.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, b) Formularze asortymentowo-cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstaszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia SPZZOZ w Staszowie
ul. 11 Listopada 78
28-200 Staszów
tel. 15 864 32 41
fax. 15 864 68 76.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ w Staszowie ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia zajęć podnoszących podniesienie kompetencji edukacyjnych dla dzieci zagrożonych niepowodzeniami edukacyjnymi z rodzin zastępczych i RDD /27 osób w ramach projektu.
- Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu bazowo-użytkowego wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów do systemu.
- Wykonanie dokumentacji na potrzeby aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym.
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2025-2026"
- "Zintegrowanie rozwoju MOF Staszowa poprzez wykorzystanie dziedzictwa kulturowego i potencjału turystycznego - Renowacja zabytkowego parku w Wiśniowej".
- Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach", w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i chemicznych Ilość zadań: 45
- Sukcesywne dostawy do KWP w Olsztynie środków czystości, środków higienicznych i artykułów gospodarczych (3 oddzielne zadania częściowe).
- Dostawa środków czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i materiałów porządkowych.
- Dostawa pieluchomajtek, obłożeń operacyjnych i zestawów zabiegowych.
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa środków czystości (na 12 miesięcy)
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.