Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-09
Og³oszenie nr 595800-N-2020 z dnia 2020-10-09 r.
Brzeskie Centrum Medyczne: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Brzeskie Centrum Medyczne, krajowy numer identyfikacyjny
31343700000000, ul.
ul. Mossora
1
,
49-301
Brzeg, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
77 444 65 75, , e-mail
zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl, , faks
77 416 22 18.
Adres strony internetowej (URL): http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres profilu nabywcy:
http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
https://e-ProPublico.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-ProPublico.pl/
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Tak
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
https://e-ProPublico.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Numer referencyjny:
PN/19/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
tylko jednej czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu polegaj±cych na praniu i dezynfekcji: bielizny ogólnoszpitalnej, bielizny operacyjnej, bielizny noworodkowej, bielizny dzieciêcej, odzie¿y ochronnej i roboczej, ko³der i poduszek, koców, materaców, mopów. Przewidywana wielko¶æ miesiêczna us³ugi pralniczej kszta³tuje siê na poziomie ok. 8 000 kg +/- 15% Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia Za³±cznik nr 2 do SIWZ, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz z ewentualnymi zmianami tre¶ci SIWZ, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
II.5) G³ówny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
98311000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Brzeskie Centrum Medyczne w Brzegu, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg - inspektorem ochrony danych osobowych w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu jest Pan Pawe³ Maziarczyk, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, tel: 77 / 444 65 36, adres e-mail: abi@bcmbrzeg.pl* - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu" - PN /19 / 2020 - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp" - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ posiada dokument (pozytywn± opiniê sanitarn±) w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego, potwierdzaj±cy ¿e Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla jednostek s³u¿by zdrowia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 800 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie wykona³ co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pralniczych wraz z czyszczeniem i transportem o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600 000,00 z³ brutto wraz z potwierdzeniem nale¿ytego wykonania.
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje co najmniej poni¿szym sprzêtem, który bêdzie wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia;
- oddzielne pralnice tunelowe zakoñczone wirówk± do prania wodnego dla bielizny (w tym operacyjnej),
- oddzielne pralnice tunelowe zakoñczone pras± do prania wodnego dla bielizny p³askiej,
- agregat do czyszczenia chemicznego dla bielizny i odzie¿y, która ze wzglêdu na sk³ad surowcowy nie mo¿e byæ prana wodnie, przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii z zastosowaniem rozpuszczalników nie zawieraj±cych halogenów,
- minimum 1 komora ozonowa do dezynfekcji przywieszek rehabilitacyjnych, fartuchów rentgenowskich, pasów do KTG i innego asortymentu, który nie mo¿e byæ prany wodnie ani czyszczony chemicznie,
- komora do dezynfekcji materacy, wyposa¿on± w system monitoringu, rejestracji i wydruku parametrów procesu dezynfekcji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Klauzula spo³eczna.
1. W zwi±zku z obowi±zkiem wynikaj±cym z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019r., poz. 1843 ze zm.) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia: dezynfekcja, pranie, suszenie, krochmalenie, maglowanie, prasowanie, bie¿±ca reparacja, segregowanie, pakowanie, je¿eli wykonywanie w/w czynno¶ci polegaæ bêdzie na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz.1040 ze zm.) tj. pracy, w której pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych w pkt. 1) czynno¶ci.
3. Szczegó³owe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w/w osób oraz kontrolowanie tego obowi±zku przez Zamawiaj±cego i przewidziane z tego tytu³u sankcje okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SIWZ.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - O¶wiadczenie zgodne z za³. nr 6 do SIWZ
2) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - o¶wiadczenie zgodnie z Za³. nr 7 do SIWZ
3) Aktualna decyzja/zezwolenie/ pozytywna opinia sanitarna w³a¶ciwego organu sanitarno-epidemiologicznego na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych dla jednostek s³u¿by zdrowia.
UWAGA:
W sytuacji, gdy wa¿no¶æ zezwolenia wygasa przed koñcem trwania umowy, Wykonawca jest zobowi±zany do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu aktualnej decyzji.
4) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 800 000,00 PLN.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Opis procedury dotycz±cej sytuacji awaryjnych przywozu bielizny do Zamawiaj±cego w trybie pilnym, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 5 - 10 godzin. Czas wykonania zlecenia w ramach interwencji nale¿y rozumieæ, jako wykonanie us³ugi w czasie nie przekraczaj±cym 5 - 10 godzin, przy zastosowaniu wymaganej technologii oraz przestrzeganiu obowi±zuj±cych przepisów. 2) Za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e pralnia wykonawcy posiada wdro¿ony system Analizy Ryzyka i Kontroli Ska¿enia Biologicznego RABC, spe³niaj±cy normê PN-EN 14065/RABC lub normê równowa¿n±, w zakresie us³ug pralniczych, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasownia i napraw krawieckich. 3) Minimum dwa za¶wiadczenia zawieraj±ce wyniki badañ mikrobiologicznych wystawione przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± lub inn± uprawnion± w tym zakresie jednostkê, wykonanych w ci±gu ostatnich 6-ciu miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, w zakresie nastêpuj±cego asortymentu: a) wymaz z odzie¿y szpitalnej, b) wymaz z bielizny operacyjnej, c) wymaz z bielizny noworodkowej. 4) Minimum jedno badanie wykonane w oparciu o wyniki badañ wykonanych przez niezale¿ne laboratorium potwierdzaj±ce wp³yw procesu prania na stopieñ zu¿ycia tkaniny w zakresie zniszczenia w³ókien, odporno¶ci na zrywanie oraz stopnia bieli po 25, 50 cyklach prania. 5) Certyfikat wydany przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia tj. Certyfikat "Gwarant Czysto¶ci i Higieny" w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych. 6) Opis technologii prania z uwzglêdnieniem wykazu stosowanych ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych jakich Wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonania zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Za³. nr 5 do SIWZ - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, 2) Za³±cznik nr 8 do SIWZ - Zobowi±zanie do dysponowania zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, 3) Pe³nomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców 0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin rozpatrzenia reklamacji i usuniêcia wady lub nieprawid³owo¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie: 1) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania dostaw przez Wykonawcê, wynagrodzenie, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e ulec zmianie (mo¿e ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiêkszeniu) w zale¿no¶ci od skali wp³ywu powy¿szych zmian na koszty realizacji us³ug; 2) okresu trwania umowy, w przypadku niewyczerpania ¶rodków finansowych, o których mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy w trakcie trwania umowy, o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy; 3) zapisów dotycz±cych powo³anych przepisów prawnych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, przy czym od dnia ich wej¶cia w ¿ycie Strony zobowi±zuj± siê do realizowania przedmiotowej umowy zgodnie z tymi przepisami, niezale¿nie od wprowadzenia stosownych zmian w niniejszej umowie; 4) zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie Wykonawcy: a) przekszta³cenia spó³ek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spó³ek handlowych, b) ³±czenia osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spó³dzielczego), c) kumulatywne przyst±pienie do d³ugu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiêbiorstwa lub jego zorganizowanej czê¶ci , z któr± zwi±zane by³y zobowi±zania dotychczasowego w³a¶ciciela, wynikaj±ce z umowy o realizacjê zamówienia publicznego); 5) zmniejszenia ilo¶ci prania, spowodowanego zmniejszeniem ilo¶ci pacjentów lub czasowym zamkniêciem oddzia³ów, 6) zmiany dni i godzin, odbioru i zwrotu prania. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1 pkt 1 nastêpowaæ bêdzie na wniosek Wykonawcy. Do wniosku o zmianê wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku wraz z wykazaniem ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty realizacji umowy oraz okre¶leniem stopnia, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. 3. Wykonawca wyst±pi z wnioskiem o zmianê kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowi±zywania nowego wynagrodzenia. 4. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy mo¿e mieæ miejsce wy³±cznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w pkt 1 bêd± mieæ wp³yw na koszty realizacji umowy przez Wykonawcê. 5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 - bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b-d - odnosiæ siê bêdzie wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, oraz przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych. 7. Wykonawca wyst±pi z wnioskiem o zmianê umowê na podstawie o której mowa w ust. 1 pkt 2 - 3, z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowi±zywania nowych zapisów. 8. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ tak¿e Zamawiaj±cy, z co najmniej 30 dniowym uprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowi±zywania nowych zapisów. 9. Zmiana danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upe³nomocnionych w umowie do dokonywania czynno¶ci nie stanowi± zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zminy zosta³a skutecznie dorêczona drugiej Stronie na pi¶mie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> pl
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa produktów miêsnych i wêdliniarskich do Zak³adu Karnego w Brzegu
- "Odtworzenie pasa drogowego ul. Hetmana Tarnowskiego po wymianie sieci wodoci±gowej w ramach remontu ulicy"
wiêcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania
- Us³ugi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. ¦w. Jadwigi w Opolu
- Wykonywanie us³ug pralniczych wraz z u¿yczeniem po¶cieli szpitalnej
- Kompleksowe us³ugi pralnicze wraz z wynajmem po¶cieli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczawnie w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczawnie w okresie 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.