Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-25
Łódź: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 3 Pakiety
Numer ogłoszenia: 59480 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, fax 042 6393096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk5.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 3 Pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 3 Pakiety. Szacunkowa wartość zamówienia -140052,00 PLN netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem . 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy, z których każda odpowiadała rodzajem i wartością, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości co najmniej 10% ceny oferty. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 - Ogólny formularz oferty oraz Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie należy sporządzić na załączonym druku lub na własnym z identyczną szatą graficzną. 4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2. należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć odpowiednio dokumenty określone w §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres obowiązywania oferowanej ceny. - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dział Zamówień Publicznych pok. 227.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dział Zamówień Publicznych pok. 227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy oparty o dichloroizocyjanuran sodu, w tabletkach, przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również obciążonych materiałem organicznym. Spektrum działania - B, F, V,Tbc, stężenie aktywnego chloru do 2.200 ppm. Czas działania - 15 minut. Opakowanie do 300 tabletek. Wymagana tabela dozowania.Szacunkowa ilość litrów roztworu roboczego przy pełnym spektrum działania / 36 miesięcy - 120000; Szacunkowa wartość pakietu-15360,00 PLN..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres obowiązywania oferowanej ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Poz. 1.Preparat tlenowy w postaci proszku do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów oparty o nadbopran sodu; Spektrum działania: B, F, V, Tbc. Czas działania: B, F, V, Tbc do 60 minut, S do 6 godzin. Możliwość zastosowania w myjkach ultradźwiękowych. Wielkość opakowania do 25 kg / -25%. Szacunkowa ilość litrów roztworu roboczego przy spektrum działania B.F.V/ 36 miesięcy-50000; Poz. 2. Aktywator do preparatu - pozycji 1. Wielkość opakowania do 2 litrów / -25%; Szacunkowa wartość pakietu-45960,00 PLN netto..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres obowiązywania oferowanej ceny. - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Środki do myjni endoskopowej wskazane przez producenta myjni - firmę Olympus Polska Sp. z o.o..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do myjni endoskopowej wskazane przez producenta myjni - firmę Olympus Polska Sp. z o.o.Poz. 1. Środek do myjni endoskopowej ETD Cleaner. Szacunkowa ilość litrów / 36 miesięcy-216; Poz. 2. Środek dezynfekujący do myjni endoskopowej ETD Disinfectant. Szacunkowa ilość litrów / 36 miesięcy-288; Poz. 3.EndoDis płyn dezynfekujący. Szacunkowa ilość litrów / 36 miesięcy-216; Poz. 4.EndoAct płyn aktywujący.Szacunkowa ilość litrów / 36 miesięcy-216; Poz. 5. EndoDet płyn myjący.Szacunkowa ilość litrów / 36 miesięcy-108. Szacunkowa wartość pakietu-78732,00 PLN netto..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres obowiązywania oferowanej ceny - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa leków i produktów leczniczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- Dostawa produktów do receptury
- Sukcesywne dostawy leków na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- Dostawy leków
- Dostawa środków czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2024 roku.
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.