To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-21
Lublin: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2011 r. - II części
Numer ogłoszenia: 59477 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359567 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2011 r. - II części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: część I - sukcesywne dostarczanie do Zamawiającego zamawianych partii materiałów biurowych część II - dostarczenie niszczarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sukcesywne dostarczanie do Zamawiającego zamawianych partii materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Sp. J., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105030,70
Oferta z najniższą ceną: 105030,70 / Oferta z najwyższą ceną: 111236,12
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostarczenie niszczarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOM-PAP OFFICE PARTNERS MARIAN STĘPIEŃ
jakie przetargi wygrała firma
KOM-PAP OFFICE PARTNERS MARIAN STĘPIEŃ
- KOM-PAP Office Partners Marian Stępień, ul. Ogrodowa 72/74, 91-071 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28950,60
Oferta z najniższą ceną: 16994,60 / Oferta z najwyższą ceną: 31171,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby UMWL w Lublinie.
- Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi przy budynku będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Sądowej 5
- Komenda Powiatowa Policji w Kraśniku - modernizacja obiektu wraz z terenem przyległym
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomicznej, budownictwa, informatycznej i gastronomicznej w ZST-Z im. M. Rataja w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu "Najlepsi na rynku pracy"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach - postępowanie nr 2.
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu1.2.9
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, przełącznika sieciowego oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.