eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08



Ogłoszenie nr 594705-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Stargardzie, krajowy numer identyfikacyjny 00032042000000, ul. Al. Żołnierza  42 , 73-110  Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 763 160, e-mail dkw_stargard@sw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną, kurier lub osobiście w sekretariacie Zamawiającego
Adres:
Zakład Karny w Stargardzie, ul. Al. Żołnierza 42, 73-110 Stargard. W sekretariacie siedziby Zamawiającego.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie
Numer referencyjny: 2232.007.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I 1. Ziemniaki jadalne, klasa I, dostawy całoroczne- 70 000 kg Część II 1. Buraki ćwikłowe, dostawy całoroczne, klasa I - 7 000 kg 2. Marchew, dostawy całoroczne, klasa I - 25 000 kg 3. Cebula, dostawy całoroczne, klasa I - 10 000 kg 4. Pomidor, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 1 000 kg 5. Ogórek, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 1 000 kg 6. Sałata masłowa, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy - 100 kg 7. Kapusta biała, klasa I - w tym kapusta młoda od 1 maja do 31 sierpnia - 1 500 kg 8. Kalafior, klasa I, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 1 maja do końca umowy - 600 kg 9. Jabłka, klasa I, dostawy całoroczne - 4 000 kg 10. Pietruszka korzeń, klasa I, dostawy całoroczne - 7 000 kg 11. Seler korzeń, klasa I, dostawy całoroczne - 7 000 kg 12. Por, klasa I, dostawy całoroczne - 4 000 kg 13. Kapusta czerwona, klasa I, dostawy całoroczne - 500 kg 14. Kapusta pekińska, klasa I, dostawy całoroczne - 1 500 kg 15. Koper zielony, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 maja do końca umowy - 100 kg 16. Gruszki, klasa I, dostawy całoroczne - 100 kg 17. Truskawki, klasa I, dostawy od 1 czerwca do 30 lipca - 100 kg 18. Papryka, klasa I, dostawy całorocznie - 300 kg 19. Botwina, klasa I, dostawy od 1 kwietnia do końca umowy - 200 kg 20. Brzoskwinie, klasa I, dostawy od 15 sierpnia do 15 października - 100 kg 21. Fasolka szparagowa, klasa I, dostawy od początku umowy do 15 października oraz od 1 lipca do końca umowy - 100 kg 22. Brokuł, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 czerwca do końca umowy - 300 kg 23. Szczypior, dostawy od 1 marca do końca umowy, klasa I - 100 kg 24. Cukinia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy - 400 kg 25. Dynia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy - 400 kg Część III 1. Kapusta kiszona, zamawiana całorocznie - 6 000 kg 2. Ogórek kiszony, zamawiany całorocznie - w tym ogórek małosolny w okresie od 15 czerwca do 15 sierpnia - 2 000 kg

II.5) Główny kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03212100-1
03221111-7
03221112-4
03221113-1
03221240-0
03221270-9
03221310-2
03221416-3
03221420-6
03222321-9
03221110-0
03221300-9
03222322-6
03222313-0
03221230-7
03222332-9
03221212-5
03221430-9
03221250-3
03221200-8
15331461-6
15331400-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zawarte w formularzu ofertowym podpisane przez Wykonawcę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w formularzu ofertowym podpisane przez Wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie o akceptacji otrzymanej umowy i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawarte w formularzu ofertowym podpisane przez Wykonawcę.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Czas wymiany wadliwego towaru20,00
Termin płatności20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawy ziemniaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne, klasa I, dostawy całoroczne - w tym ziemniaki młode w okresie od 15 czerwca do 15 sierpnia, ziemniaki jadalne, krajowe lub importowane, czyste, suche, odpowiednio dojrzałe, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, bez obcych zapachów i smaków, jednoodmianowe, odmiany uniwersalne, prawidłowo wykształcone, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez pustych miejsc w środku, bulwy o regularnym kształcie owalnookrągłym, typowym dla danej odmiany, oczka płytkie, skórka gładka, o dobry smaku, o miąższu średnio zwartym, nierozsypującym się i niezmieniającym koloru po ugotowaniu, bez uszkodzeń mechanicznych, o średnicy min. 6 cm, ziemniaki młode - średnica min. 4 cm max. 8 cm, opakowanie jednorazowe 10 - 30 kg PN-75/R-74450, PN-75/R-74453 - 70 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212000-0, 03212100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Czas wymiany wadliwego towaru20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawy warzyw i owoców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Buraki ćwikłowe, dostawy całoroczne, klasa I; buraki ćwikłowe świeże, krajowe lub importowane, bez liści, czyste, suche, odpowiednio dojrzałe, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, bez obcych zapachów i smaków, jednoodmianowe, prawidłowo wykształcone, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez pustych miejsc w środku, bulwy o regularnym kształcie, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o średnicy od 5 cm do 9 cm, opakowanie jednorazowe 15 - 30 kg. PN-72/R-75360 - 7 000 kg Marchew, dostawy całoroczne, klasa I; marchew świeża, krajowa lub importowana, bez naci, zdrowa, czysta, sucha, myta, odpowiednio dojrzała, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, bez obcych zapachów i smaków, bez oznak świadczących o wyrastaniu korzenia w pęd nasienny, bez rozwidleń i bocznych rozgałęzień, prawidłowo wykształcona, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez pustych miejsc w środku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o regularnym kształcie, średnicy od 3 cm do 4 cm mierzone w najszerszym miejscu, długości do 10 cm do 20 cm, opakowanie jednorazowe 10 - 30 kg. PN-84/R-75358 - 25 000 kg Cebula, dostawy całoroczne, klasa I; cebula świeża, krajowa lub importowana, bez szczypioru, zdrowa, czysta, sucha, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, bez obcych zapachów i smaków, wystarczająco sucha, pokryta suchą łuską, wystarczająco rozwinięta, zwarta i jędrna, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o średnicy od 5 cm do 8 cm, opakowanie jednorazowe 10 - 15 kg. PN-87/R-75357 - 10 000 kg Pomidor, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy, pomidor świeży, krajowy lub importowany, z gruntu lub szklarniowy, zdrowy, czysty, dobrej jakości, o średnicy min. 5 cm, o maks. wadze jednej sztuki 130g, odpowiednio dojrzałe, bez objawów zwiędnięcia i zgnicia, bez obcych zapachów i smaków, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez uszkodzeń mechanicznych, odgnieceń, pęknięć, o jednolitym zabarwieniu miąższu, dostawy w opakowaniach od 15 kg. PN-91/R-75368 - 1 000 kg Ogórek, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy, ogórek świeży, krajowy lub importowany, z gruntu lub szklarniowy, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, zdrowy, czysty, bez objawów zwiędnięcia i zgnicia, bez obcych zapachów i smaków, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o regularnym kształcie, prosty, ogórek rosnący pod osłonami o wadze od 250 g i długości od 25 cm, ogórek gruntowy o wadze od 80 g do 130 g, opakowanie jednorazowe do 15 kg. PN -85/R- 75359 - 1 000 kg Sałata masłowa, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 kwietnia do końca umowy, sałata świeża, krajowa lub importowana, z gruntu lub szklarniowa, czysta, zdrowa, bez uszkodzeń, cała, bez żadnych ubytków, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchni, bez obcych zapachów i smaków, niezwiędnięta, bez oznak wyrastania w pęd nasienny, o masie główki od 150 g do 300 g, opakowanie do 15 kg. PN-R-75522:1996 - 100 kg Kapusta biała, klasa I - w tym kapusta młoda od 1 maja do 31 sierpnia; kapusta głowiasta biała, krajowa lub importowana, zdrowa, czysta, bez śladów gnicia i chorób grzybowych, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o świeżym wyglądzie, bez uszkodzeń mrozowych, bez wyrośniętych pędów kwiatostanowych, bez nadmiernego zawilgotnienia, bez obcych zapachów i smaków, główki przycięte na poziomie najniższego liścia, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, główki o wadze od 1,2 kg do 3 kg, kapusta młoda - o wadze od 0,8 kg do 1,2 kg, opakowanie jednorazowe 10 - 20 kg. PN-72/R-75362 - 1 500 kg Kalafior, klasa I, dostawy od poczatku umowy do 30 listopada oraz od 1 maja do końca umowy; kalafior świeży, zdrowy, bez uszkodzeń i ubytków, bez objawów gnicia lub innego zepsucia, o świeżym wyglądzie , bez nadmiernego zawilgotnienia, bez obcych zapachów i smaków, o barwie białej, kremowej lub kości słoniowej, wolny od takich uszkodzeń jak plamy, przerośnięcia róży listkami, odgniecenia, bez liści, o średnicy min. 15 cm, w opakowaniu do 15 kg. PN-72/R-75361 - 600 kg Jabłka, klasa I, dostawy całoroczne; jabłka słodko winne, miękkie, suche, soczyste, zdrowe, czyste, dojrzałe, bez objawów zepsucia lub innych zmian, wolne od szkodników lub uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o regularnym kształcie, o wadze jednej sztuki od 130 g do 170 g, opakowanie - skrzynka 10 - 20 kg. PN-84/R -75024 - 4 000 kg Pietruszka korzeń, klasa I, dostawy całoroczne; pietruszka, zdrowa, czysta, sucha, myta i wysuszona, bez naci, odpowiednio dojrzała, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, bez ordzawień skórki, bez obcych zapachów i smaków, bez oznak świadczących o wyrastaniu pędów kwiatostanowych, bez rozwidleń i bocznych rozgałęzień, prawidłowo wykształcona, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez pustych miejsc w środku,bez śladów uszkodzeń mechanicznych, korzeń prawidłowo wykształcony, gładki, na przekroju: biała lub biało kremowa, o regularnym kształcie, średnicy od 2 cm do 4 cm mierzone w najszerszym miejscu, długości do 10 cm do 20 cm, opakowanie jednorazowe 10 - 30 kg. PN-R-75370 - 7 000 kg Seler korzeń, klasa I, dostawy całoroczne; seler czysty, zdrowy, suchy, myty i wysuszony, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, bez ordzawień skórki, bez obcych zapachów i smaków, bez oznak świadczących o wyrastaniu pędów kwiatostanowych, prawidłowo wykształcony, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez pustych miejsc w środku,bez śladów uszkodzeń mechanicznych, korzeń prawidłowo wykształcony, na przekroju: biały lub biało kremowy, o regularnym kształcie, średnicy od 10 cm do 15 cm, w okresie od 1 lipca do 15 sierpnia dopuszczalny seler z nacią o średnicy korzenia od 7 cm, opakowanie jednorazowe od 10 - 30 kg. PN-72/9137-24 - 7 000 kg Por, klasa I, dostawy całoroczne; por czysty, zdrowy, suchy, bez objawów zwiędnięcia, zaparzeń, zmarznięcia i zgnicia, o świeżym wyglądzie, bez obcych zapachów i smaków, bez oznak świadczących o wyrastaniu w pęd nasienny, prawidłowo wykształcony, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o dobrej jakości część biała pora powinna stanowić co najmniej połowę długości całkowitej pora, średnicy od 4 cm, opakowanie jednorazowe 10 - 30 kg. PN-91/R-75368 - 4 000 kg Kapusta czerwona, klasa I, dostawy całoroczne; kapusta głowiasta czerwona, zdrowa, czysta, bez śladów gnicia i chorób grzybowych, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o świeżym wyglądzie, bez uszkodzeń mrozowych, bez wyrośniętych pędów kwiatostanowych, bez nadmiernego zawilgotnienia, bez obcych zapachów i smaków, główki przycięte na poziomie najniższego liścia, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, główki o wadze od 0,8 kg do 1,2 kg, opakowanie jednorazowe 10 - 20 kg. PN-72/R-75362 - 500 kg Kapusta pekińska, klasa I, dostawy całoroczne; zdrowa, czysta, bez śladów gnicia i chorób grzybowych, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o świeżym wyglądzie, bez uszkodzeń mrozowych, bez wyrośniętych pędów kwiatostanowych, bez nadmiernego zawilgotnienia, bez obcych zapachów i smaków, prawidłowo wykształcona, główki przycięte na poziomie najniższego liścia, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, główki o wadze od 0,8 kg do 1,2 kg, opakowanie jednorazowe 10 - 20 kg. PN-72/R-75362 - 1 500 kg Koper zielony, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 maja do końca umowy, świeży, czysty, z korzeniem, nie wyrośnięty, bez objawów gnicia lub innego zepsucia, o świeżym wyglądzie, bez plam, pożółkłych i zeschniętych części, bez obcych zapachów i smaków, niezwiędnięty. - 100 kg Gruszki, klasa I, dostawy całoroczne; gruszki słodkie, dojrzałe, soczyste, suche, zdrowe, czyste, bez objawów zepsucia lub innych zmian, wolne od szkodników lub uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, o wadze jednej sztuki od 130 g do 170 g, opakowanie - skrzynka od 10 - 20 kg. PN-73/R-75025 - 100 kg Truskawki, klasa I, dostawy od 1 czerwca do 30 lipca; truskawki świeże, zdrowe, czyste, dojrzałe, nieodgniecione, bez oznak pleśni lub zgnicia, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez plam i ziemi, o świeżym wyglądzie, nie myte, owoc suchy, bez innych zapachów i smaków, kształt typowy dla danej odmiany, z szypułkami, bez uszkodzeń, o średnicy min 2 cm, opakowanie skrzynka do 10 kg. PN-R-75535 - 100 kg Papryka, klasa I, dostawy całorocznie; papryka świeża, zdrowa, bez uszkodzeń, czysta, bez śladów gnicia i chorób grzybowych, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o świeżym wyglądzie, kolorowa w proporcjach 1/3 zielona, 1/3 czerwona, 1/3 żółta, opakowanie jednorazowe do 10 kg. PN-R-75528:1996 - 300 kg Botwina, klasa I, dostawy od 1 kwietnia do końca umowy,; cała, zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, bez śladów gnicia i chorób grzybowych, bez szkodników i śladów po szkodnikach, bez nadmiernego zawilgotnienia, bez obcych zapachów i smaków, wystarczająco rozwinięta i odpowiednio dojrzała, bez żółtawych, zdrewniałych liści, jednolita pod względem pochodzenia i odmiany, średnica korzenia od 3 cm do 5 cm. PN-72/R-75360 - 200 kg Brzoskwinie, klasa I, dostawy od 15 sierpnia do 15 października; całe, zdrowe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od szkodników, wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, bez obcych zapachów i/lub smaków, dobrej jakości, posiadające cechy charakterystyczne dla danej odmiany, miąższ całkowicie zdrowy, soczysty, słodki, średnica brzoskwini od 7 cm do 8 cm, opakowanie - skrzynka do 15 kg. PN-R-75526:1996 - 100 kg Fasolka szparagowa, klasa I, dostawy od poczatku umowy do 15 października oraz od 1 lipca do końca umowy; świeża, jędrna, czysta - bez objawów gnicia i śladów pleśni, młoda i delikatna, wolna od szkodników, wolna od szkodników i szkód przez nich wyrządzonych, sucha - pozbawiona wilgoci zewnętrznej, bezwłóknista, bez przezroczystej skórki, jeżeli występują nasiona to powinny być małe i miękkie, bez obcych zapachów, w opakowaniu jednolita pod względem pochodzenia, odmiany, jakości i wielkości, grubość strąków do 1 cm, dostarczana w opakowaniach do 15 kg. PN-77/R-75762 - 100 kg Brokuł, klasa I, dostawy realizowane od początku umowy do 31 grudnia oraz od 1 czerwca do końca umowy; całe, zdrowe, bez objawów zepsucia lub innych zmian, czyste, o świeżym wyglądzie, wolne od szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, wolne od obcych zapachów i smaków, posiadające cechy charakterystyczne dla danej odmiany, jędrne i zwarte, wolne od wad takich jak plamy lub ślady zmarznięcia, pąki róży muszą być zupełnie zamknięte, łodyga musi być wystarczająco miękka i niezdrewniała, bez liści wyrastających ponad różę, o wadze 1 szt. - od 400 g do 600 g. - 300 kg Szczypior, dostawy od 1 marca do końca umowy, klasa I; świeży, czysty, z cebulą charakterystyczną dla odmian z przeznaczeniem na szczypior, bez objawów gnicia lub innego zepsucia, o świeżym wyglądzie, bez plam, pożółkłych i zeschniętych części, bez obcych zapachów i smaków, niezwiędnięty, nie wyrośnięty. - 100 kg Cukinia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy; klasa I; świeża, czysta, bez objawów gnicia lub innego zepsucia, o świeżym wyglądzie, bez plam i zeschniętych części, bez obcych zapachów i smaków, niezwiędnięta, nie wyrośnięty, skórka miękka, łatwa do obrania, w opakowaniu do 10 kg. PN-R-75541 - 400 kg Dynia, dostawy od początku umowy do 30 listopada oraz od 15 czerwca do końca umowy; klasa I; świeża, czysta, bez objawów gnicia lub innego zepsucia, o świeżym wyglądzie, bez plam i zeschniętych części, bez obcych zapachów i smaków, niezwiędnięty, nie wyrośnięta, skórka miękka, łatwa do obrania, w opakowaniu do 10 kg. - 400 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221310-2, 03221410-3, 03221420-6, 03222321-9, 03221110-0, 03221300-9, 03222322-6, 03222313-0, 03221230-7, 03222332-9, 03221212-5, 03221430-9, 03221250-3, 03221200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Czas wymiany wadliwego towaru20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawy warzyw kiszonych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta kiszona, zamawiana całorocznie; kapusta kwaszona o dobrym smaku, zapachu, bez objawów gnicia i innego zepsucia, bez pleśni, wolna od obcych zapachów i smaków, drobno szatkowana, opakowanie do 120 kg, waga liczona po osączeniu. PN-72/A-77700 - 6 000 kg Ogórek kiszony, zamawiany całorocznie - w tym ogórek małosolny w okresie od 15 czerwca do 15 sierpnia, ogórek kiszony o dobrym smaku i zapachu, twardy, bez objawów gnicia i innego zepsucia, bez pleśni, wolny od obcych zapachów i smaków, ogórek kiszony o gramaturze do 120 g, ogórek małosolny o gramaturze do 80 g, opakowanie do 80 kg, waga liczona po odsączeniu. PN-72/A-77701 - 2 000 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 15331461-6, 15331400-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Czas wymiany wadliwego towaru20,00
Termin płatności20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.