eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Konin: Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 59468 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie , ul. Staszica 16, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2439052, faks 063 2439057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych z podziałem na dziesięć części, zwane dalej Pakietami, których ilości i opisy znajdują się w załącznikach nr 2-11 do SIWZ tj: Pakiet I - Odczynniki chemiczne, Pakiet II - Odczynniki chemiczne o specjalnej czystości, Pakiet III - Wzorce, Pakiet IV - Podłoża bakteriologiczne, Pakiet V - Preparaty diagnostyczne, Pakiet VI - Szkło laboratoryjne, Pakiet VII - Drobny sprzęt, Pakiet VIII - Materiały pomocnicze do badań, Pakiet IX - Materiały do chromatografii i ASA, Pakiet X - Części wymienne do Stacji Uzdatniania Wody MILLIPORE Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na całość lub wybraną przez siebie część zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych odczynników na koszt Wykonawcy. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w miarę bieżącego zapotrzebowania. Przewidywane ilości materiałów, o których mowa w załącznikach do SIWZ są orientacyjne i nie rodzą po stronie zamawiającego obowiązku ich wykupienia w proponowanych ilościach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.95.60.00-0, 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7, 26.15.23.30-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informację o zakresie części dostaw powierzonych podwykonawcom, jeżeli ich udział jest przewidziany w realizacji zamówienia wg załącznika nr 12 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16 62 - 500 Konin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16 62 - 500 Konin, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 75% ważności okresu przydatności określonego przez producenta, odczynniki muszą być dostarczone w opakowaniach oryginalnych, nie większych niż w opisie i z czytelnym terminem ważności, każda dostarczona partia odczynników musi posiadać kartę charakterystyki oraz certyfikat jakości zawierający nazwę odczynnika, numer serii i termin ważności oraz odniesienie do specyfikacji przetargowej, wszystkie materiały odniesienia powinny posiadać świadectwo materiału odniesienia zawierające nazwę materiału odniesienia z numerem serii i terminem ważności, z podaną wartością wielkości odtwarzanej wraz z niepewnością rozszerzoną, z określonym przeznaczeniem oraz metodą wykonania i charakterystyką materiału odniesienia, z warunkami użytkowania i przechowywania. Powinny być akceptowane przez PCA, powinny być wykonane przez laboratorium akredytowane. Roztwory buforowe są wykorzystywane do pomiaru pH w temp. 250C. Bufory 7,00; 9,21; powinny być w pojemnikach o obj. 500 ml z dozownikiem (naczynkiem) do wykonania pomiaru. Materiały w pojemnikach 500 ml-owych powinny posiadać długie terminy ważności (co najmniej 2 lata). Bufor 9,18 i 6,86 muszą być w pojemnikach po 100 ml. Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych o specjalnej czystości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz. Wymaga się aby w przypadku odczynników z pakietu II przedłożyć wraz z ofertą przykładowe certyfikaty jakości dla każdego odczynnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa wzorców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz. Wzorzec musi być zarejestrowany w bazie The BIPM Key Comparison Database ( KCDB) lub producent wzorca musi posiadać akredytację zgodnie z norą ISO/IEC 17025:2005 w zakresie wykonywania danego produktu. Świadectwo wzorcowania powinno być wydane przez akredytowane laboratorium wzorcujące i powinno zawierać: - nazwę jednostki akredytującej producenta wraz z nr akredytacji, - nr serii, - stężenie wzorca z podaną niepewnością, - nazwę materiału wraz z charakterystyką substancji, z której sporządzono dany wzorzec, - czystość w/w materiału, - opis metody sprawdzenia jakości wzorca lub jego przygotowania, - datę produkcji i datę ważności ( w momencie dostarczenia wzorca do laboratorium może minąć nie więcej niż 25% z jego okresu ważności), - datę sprawdzenia danej serii wzorca oraz imię i nazwisko wraz z podpisem osoby odpowiedzialnej za sprawdzenie, - warunki przechowywania wzorca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa podłoży bakteriologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 5 do siwz. Podłoża powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001. - Skład pożywek powinien być zgodny z przytoczonymi normami. - Do każdej dostarczanej partii suchych pożywek i suplementów należy dołączyć dokumentację zawierającą: - nazwa producenta - nazwę pożywki - skład pożywki i suplementu - numer wyprodukowanej partii - numer katalogowy - datę przydatności do użycia - kartę charakterystyki - wartość pH przed użyciem pożywki - czytelną i szczegółową instrukcję przygotowania pożywki - informację o warunkach przechowywania - świadectwo kontroli jakości - Pożywka bazowa i odpowiadający jej suplement muszą pochodzić od tego samego producenta. - Przygotowanie pożywki nie może wymagać zastosowania sterylizacji przy użyciu filtrów bakteriologicznych - Świadectwo kontroli jakości od producenta musi zawierać następujące informacje; - właściwości fizyczne pożywki - wykaz szczepów wzorcowych ATCC użytych do kontroli - wykaz szczepów wzorcowych użytych do kontroli powinien zawierać wszystkie szczepy wymienione w specyfikacji technicznej PKN -CEN ISO/TS 11133- 2 - wykaz szczepów wzorcowych ATCC wymaganych do przeprowadzenia przez użytkownika kontroli ujemnej( najmniej dwa szczepy) i dodatniej ( najmniej dwa szczepy) - kontrola jakościowa - kontrola ilościowa wyrażona liczbowo w postaci procentowego odzysku bakterii z pożywki badanej oraz liczbowo w postaci wzrostu bakterii w jtk - data wystawienia świadectwa - Każda partia pożywek gotowych musi zawierać następujące informacje: - nazwa produktu i producenta - numer serii - termin ważności - skład - ogólna charakterystyka pożywki ( kolor, pH, sterylność, opakowanie) - świadectwo kontroli jakości ( wykaz szczepów wzorcowych ATCC, ilościowe oznaczenie odzysku w postaci wzrostu bakterii w jtk, opis morfologii kolonii) - opis każdej płytki ( nazwa pożywki, nr serii , data ważności, godzina rozlania pożywki) - Terminy ważności pożywek i innych preparatów diagnostycznych: - pożywki suche i suplementy min. 1 rok - pożywki gotowe na płytkach min. 8 tygodni - surowice lateksowe min. 1 rok - do oferty należy dołączyć certyfikaty: - pożywki suche: TBX,VRBG,bulion basa do Frasera i pół Frasera - gotowa pożywka: BCYE bez cysteiny, m-CP - suplementy: Fraser o pół Fraser oprócz certyfikatu należy przedłożyć skład i sposób przygotowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa preparatów diagnostycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 6 do siwz. Wymaga się aby wszystkie lateksy pochodziły o jednego producenta, Termin ważności lateksów minimum 1 rok, Możliwość wykonania ok. 40 oznaczeń z 1 ml odczynnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 7 do siwz. Przy realizacji jednostkowego zamówienia naczynia pomiarowe wymienione w poz. 1,2,3,8,9 formularza asortymentowo-cenowego muszą posiadać ten sam numer serii. Wymaga się aby do każdego rodzaju szkła pomiarowego kl. A dołączono do oferty przykładowe certyfikaty, a na certyfikacie było podane: - znak towarowy, - dane producenta i posiadany przez niego system jakości, - numer serii, - wartość nominalna i tolerancja szkła pomiarowego wraz z odniesieniem do normy, - wartość średnia mierzona oraz wartość odchylenia standardowego, - dane dotyczące wykonania sprawdzenia np. zastosowane przyrządy pomiarowe ich zakres pracy i niepewność, - datę sprawdzenia i podpis osoby wykonującej sprawdzenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 8 do siwz. Wymagania dotyczące wzorcowania: - wzorcowanie termometrów do lodówek w punkcie - (+5°C), - wzorcowanie termometrów do cieplarek w punkcie - (+37°C), - wzorcowanie termohigrometru w punkcie - (+20°C) , - niepewność pomiaru określona zgodnie z dokumentami EA-4/02, - świadectwa wzorcowania ze znakiem akredytacji, - dowód zapewnienia spójności pomiarowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych do badań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu stanowi załącznik nr 9 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów do chromatografii i ASA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywna dostawa części wymiennych do Stacji uzdatniania wody MILLIPORE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi załącznik nr 11 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.