eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali wraz z usługą dostępu do internetu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Starachowice: Świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali wraz z usługą dostępu do internetu.
Numer ogłoszenia: 59449 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki , ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali wraz z usługą dostępu do internetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. dr Władysława Borkowskiego 4 dzierżawiona jest obecnie centrala abonencka PBX/PABX wraz z systemem. Z centrali wyodrębnionych jest 52 analogowych linii wewnętrznych oraz 8 cyfrowych linii telefonicznych wewnętrznych. Aparaty telefoniczne, urządzenia wielofunkcyjne, fax-y i modemy obecnie wykorzystywane znajdujące się w obiektach stanowią własność Zamawiającego. Połączenia są realizowane poprzez 1 niezależny trakt - łącze ISDN PRA. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną abonencką z systemem bilingowym posiadającą funkcjonalność obecnie dzierżawionej centrali. Ponadto w ramach umowy należy zrealizować następujące usługi: - usługę dzierżawy, - usługę instalacji i uruchomienia centrali telefonicznej w tym pomiar związany z usługą łączności bezprzewodowej (nie dopuszcza się zmiany numeracji oraz świadczenia usługi drogą radiową), - usługę serwisu, - usługę konsultacji technicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali. 2. Centrala oraz całe towarzyszące wyposażenie pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem oraz instalacją centrali i urządzeń zapewniających właściwą realizację umowy stanowić będą koszty Wykonawcy. 4. Dzierżawa centrali telefonicznej obejmuje m.in. zainstalowanie cyfrowej centrali telefonicznej i innych wymaganych dla potrzeb realizacji zamówienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym, a także uruchomienie, administrowanie, serwisowanie i konserwowanie przez Wykonawcę cyfrowej centrali telefonicznej w całym okrasie obowiązywania umowy. 5. Uruchomienie centrali telefonicznej musi się odbyć w sposób pozwalający na ciągłą realizację połączeń telefonicznych w okresie między końcem realizacji obecnej umowy na świadczenie usług telefonicznych (planowany termin rozwiązania umowy 31.12.2016r. godz. 24:00, a terminem rozpoczęcia realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania (planowany termin to 01.01.2017r. godz.00:01). Zamawiający umożliwi przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji umowy dostęp do pomieszczenia, w którym zainstalowana będzie centrala telefoniczna. 6. Przekazana na czas realizacji umowy centrala telefoniczna musi być kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami końcowymi (aparatami telefonicznymi, urządzeniami wielofunkcyjnymi i faxami). Zamawiający posiada aparaty systemowe w ilości 8 szt. Wykonawca dostarczy na czas realizacji umowy aparaty systemowe w tej samej ilości - bezpłatnie. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telefonicznych dla połączeń wychodzących i przychodzących w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Radomskiej 70 i muszą być one świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami po sieci kablowej z wykorzystaniem istniejącej sieci telekomunikacyjnej (wewnętrznej sieci telefonicznej). 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telefonicznych dla połączeń wychodzących i przychodzących w Archiwum Zakładowym Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. Hutniczej 14. 9. Świadczone usługi muszą mieć charakter powszechny. 10. Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne rozwiązania telekomunikacyjne: - automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi dla dzwoniących z zewnątrz, - automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla dzwoniących z wewnątrz, - stworzenie wewnętrznej, centralnej książki telefonicznej (max 3000 abonentów), - funkcja centrali umożliwiająca prezentację numerów przychodzących na aparatach cyfrowych i analogowych, - doprowadzenie 1 dostępu ISDN PRA (20 kanałów komunikacyjnych wpiętych w centralę) lub łącza o równoważnej funkcjonalności - lokalizacja w Starachowicach, ul. Borkowskiego 4, - doprowadzenie łącza dzierżawionego w relacji Starachowice, ul. Borkowskiego 4 - ul. Armii Krajowej 27, - doprowadzenie łącza telefonicznego do budynku Archiwum Zakładowego ul. Hutnicza 14 w Starachowicach, - uwzględnienie CENTREX dla numerów telefonicznych: - 41 276-09-00 do 41 276-09-60, - 41 274-59-72, - 41 275-42-32 Powiatowy Zespół ds. Orzecznictwa o Niepełnosprawności przy ul. Radomskiej 70 w Starachowicach, - 41 274-55-24 Archiwum Zakładowe przy ul. Hutniczej 14 w Starachowicach. 11. Usługi pozwalające na kształtowanie uprawnień dla poszczególnych stacji na zlecenie Zamawiającego w fazie uruchamiania usługi oraz w trakcie jej trwania. 12. Brak opłaty za inicjację połączeń. 13. Płatność wyłącznie na rzecz nowego operatora. 14. Zdalny nadzór, administrację i włączanie awaryjne. 15. Zasilanie podstawowe i awaryjne (przynajmniej 5 godzin). 16. Centralę abonencką cyfrową ISDN zarządzaną przez operatora sieci obsługującej min. 400 abonentów, zamawiający wymaga, aby centrala posiadała następującą ilość portów wewnętrznych: - min. 52 portów analogowych, - min. 8 portów cyfrowych z możliwością rozszerzenia. 17. Baterie do zasilania awaryjnego. 18. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: a) zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego (linie zewnętrzne i wewnętrzne) b) możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe - bezpłatnie (np. 112, 997, 998, 999, i inne) c) możliwość wykonywania połączeń informacyjnych i usługowych (np. 9226, numery telefoniczne do biur numerów różnych operatorów) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, d) możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski, e) bezpłatne dostarczanie, za okres rozliczeniowy, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych - bilingi elektroniczne, f) możliwość zablokowania wykonywania połączeń z numerami: 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów Zamawiającego, g) wykonawca zapewni preselekcję wszystkich połączeń do swojej sieci (jeżeli będzie konieczna). 19. Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić i nadać uprawnienia wyznaczonym pracownikom (lub innym osobom wskazanym przez Zamawiającego) do konfiguracji systemu na poziomie instalatora do administrowania usługami i numerami wewnętrznymi systemu oraz wykonywania taryfikacji (bilingów). 20. Wykonawca zobowiązany jest bieżąco informować o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjęcie ewentualnych działań ze strony Zamawiającego. 21. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zapewni serwis centrali telefonicznej oraz niezbędnych do jej właściwego funkcjonowania urządzeń. Serwis centrali telefonicznej obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 2 godz. od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony będzie od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy telefonicznie lub faxem, do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy urządzeń. Dostępność serwisu 24 godz. przez 7 dni w tygodniu- zgłaszanie telefoniczne lub faxem. Wykonawca musi zapewnić naprawę do centrali w max. 24 h od momentu zgłoszenia na własny koszt. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. 22. Zamawiający nie dopuszcza przerw w dostawie usług, czyli Wykonawca ma zapewnić zachowanie ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy. 23. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie numeracji obecnie posiadanej przez Zamawiającego i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy u dotychczasowego operatora. 24. Obecnie średni miesięczny czas w minutach połączeń wychodzących: - połączenia lokalne i strefowe - 8 000 minut, - połączenia międzystrefowe - 950 minut, - połączenia międzynarodowe stacjonarne - 90 minut, - połączenia międzynarodowe komórkowe - 100 minut, - połączenia ulgowa infolinia 070x, 080x - 250 minut, - połączenie bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone min:112; 999; 998; 997; 994; 992; 991; 986; 984; 985 - 150 min, - do sieci komórkowych - 4 000 minut, - biuro numerów-średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 250 minut. UWAGA! Lokalne i strefowe - połączenia realizowane w obrębie tej samej miejscowości i strefy numeracyjne. Międzystrefowe - połączenia realizowane pomiędzy rożnymi strefami numeracyjnymi za wyjątkiem połączeń telefonicznych międzystrefowych realizowanych pomiędzy abonentami znajdującymi się na obszarach powiatów podzielonych granicami stref numeracyjnych te połączenia taryfikowane są jako połączenia lokalne i strefowe. 25. Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy podany ustalony na podstawie dotychczasowych ilości. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i nie może mieć to wpływu na wzrost kosztu połączeń / cen jednostkowych usług. 26. Wykonawca zapewnia sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się żadnych opłat za inicjacje połączenia). Powyższe nie dotyczy połączeń z biurem numerów i z infolinią Wykonawcy (w tym przypadku dopuszczalne jest naliczenie opłaty za zdarzenie). 27. W przypadku zmiany operatora koszty i prace związane z przeniesieniem posiadanych numerów i ewentualnym przeprogramowaniem oraz uruchomieniem innej centrali niż obecnie dzierżawiona przez Zamawiającego w całości pokrywa wyłoniony w tym postępowaniu Wykonawca, a przejście między użytkowaniem obecnej centrali do użytkowania centrali dostarczonej przez nowego operatora musi być całkowicie bezkolizyjne, co oznacza, iż ani na chwilę nie może być uniemożliwione realizowanie połączeń przychodzących i wychodzących. ; 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do internetu przez 36 miesięcy w budynkach: a) przy ul. Władysława Borkowskiego 4 w Starachowicach o przepustowości 100 Mb/s download, 100 Mb/s upload - Starostwo Powiatowe w Starachowicach, - łącze ma być wykonane w technologii przewodowej FTTH, dostarczone kablem światłowodowym oraz zakończone wkładką światłowodową b) przy ul. Ul. Hutniczej 14 w Starachowicach o przepustowości 4 Mb/s download, 4 Mb/s upload - Archiwum Zakładowe Starostwa. 2. Wymagane jest aby Wykonawca na własny koszt podłączył i dostarczył przedmiot zamówienia do wskazanych budynków w miejscu wskazanym przez Użytkownika. 3. W przypadku uszkodzenia zewnętrznych urządzeń przypiętych po stronie przyłącza nie spowodowanych winą Zamawiającego koszty naprawy pokryje Wykonawca. Ponadto: - dodatkowe urządzenia, niezbędne do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca, - Wykonawca zrealizuje usługę w oparciu o własną infrastrukturę sieciową. W przypadku korzystania z sieci innych operatorów (trasa dzierżawiona) Wykonawca ustala we własnym zakresie wszelkie formalności związane z konfiguracją, włączeniem do eksploatacji oraz późniejszym utrzymaniem usługi, - Zamawiający nie poniesie żadnych opłat instalacyjnych oraz ewentualnych kosztów dzierżawy, - Wykonawca przydzieli 8 publicznych adresów IP dla Zamawiającego, - Wykonawca w trakcie realizacji umowy zapewni serwis łącza internetowego oraz niezbędnych do jego właściwego funkcjonowania urządzeń. Serwis obejmuje zabezpieczenie łącza przed awariami. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 2 godz. od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony będzie od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy telefonicznie lub faxem, do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy urządzeń. Dostępność serwisu 24 godz. przez 7 dni w tygodniu - zgłaszanie telefoniczne lub faxem. Wykonawca musi zapewnić naprawę łącza w max. 24 h od momentu zgłoszenia na własny koszt. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w okresie obowiązywania umowy,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 72.42.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonuch w art..22 ust.1 pkt 1-4 pzp, a także dołączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzedu Komunikacji Elektronicznej wydanym przez Prezesa UKE w trybie art.11 lub 12 ust.3 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. - Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz.U.z 2014 roku poz.243 z późniejszymi zmianami) .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas usunięcia awarii - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. dr Władysława Borkowskiego 4 dzierżawiona jest obecnie centrala abonencka PBX/PABX wraz z systemem. Z centrali wyodrębnionych jest 52 analogowych linii wewnętrznych oraz 8 cyfrowych linii telefonicznych wewnętrznych. Aparaty telefoniczne, urządzenia wielofunkcyjne, fax-y i modemy obecnie wykorzystywane znajdujące się w obiektach stanowią własność Zamawiającego. Połączenia są realizowane poprzez 1 niezależny trakt - łącze ISDN PRA. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną abonencką z systemem bilingowym posiadającą funkcjonalność obecnie dzierżawionej centrali. Ponadto w ramach umowy należy zrealizować następujące usługi: - usługę dzierżawy, - usługę instalacji i uruchomienia centrali telefonicznej w tym pomiar związany z usługą łączności bezprzewodowej (nie dopuszcza się zmiany numeracji oraz świadczenia usługi drogą radiową), - usługę serwisu, - usługę konsultacji technicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali. 2. Centrala oraz całe towarzyszące wyposażenie pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem oraz instalacją centrali i urządzeń zapewniających właściwą realizację umowy stanowić będą koszty Wykonawcy. 4. Dzierżawa centrali telefonicznej obejmuje m.in. zainstalowanie cyfrowej centrali telefonicznej i innych wymaganych dla potrzeb realizacji zamówienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym, a także uruchomienie, administrowanie, serwisowanie i konserwowanie przez Wykonawcę cyfrowej centrali telefonicznej w całym okrasie obowiązywania umowy. 5. Uruchomienie centrali telefonicznej musi się odbyć w sposób pozwalający na ciągłą realizację połączeń telefonicznych w okresie między końcem realizacji obecnej umowy na świadczenie usług telefonicznych (planowany termin rozwiązania umowy 31.12.2016r. godz. 24:00, a terminem rozpoczęcia realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania (planowany termin to 01.01.2017r. godz.00:01). Zamawiający umożliwi przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji umowy dostęp do pomieszczenia, w którym zainstalowana będzie centrala telefoniczna. 6. Przekazana na czas realizacji umowy centrala telefoniczna musi być kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami końcowymi (aparatami telefonicznymi, urządzeniami wielofunkcyjnymi i faxami). Zamawiający posiada aparaty systemowe w ilości 8 szt. Wykonawca dostarczy na czas realizacji umowy aparaty systemowe w tej samej ilości - bezpłatnie. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telefonicznych dla połączeń wychodzących i przychodzących w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Radomskiej 70 i muszą być one świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami po sieci kablowej z wykorzystaniem istniejącej sieci telekomunikacyjnej (wewnętrznej sieci telefonicznej). 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telefonicznych dla połączeń wychodzących i przychodzących w Archiwum Zakładowym Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. Hutniczej 14. 9. Świadczone usługi muszą mieć charakter powszechny. 10. Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne rozwiązania telekomunikacyjne: - automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi dla dzwoniących z zewnątrz, - automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla dzwoniących z wewnątrz, - stworzenie wewnętrznej, centralnej książki telefonicznej (max 3000 abonentów), - funkcja centrali umożliwiająca prezentację numerów przychodzących na aparatach cyfrowych i analogowych, - doprowadzenie 1 dostępu ISDN PRA (20 kanałów komunikacyjnych wpiętych w centralę) lub łącza o równoważnej funkcjonalności - lokalizacja w Starachowicach, ul. Borkowskiego 4, - doprowadzenie łącza dzierżawionego w relacji Starachowice, ul. Borkowskiego 4 - ul. Armii Krajowej 27, - doprowadzenie łącza telefonicznego do budynku Archiwum Zakładowego ul. Hutnicza 14 w Starachowicach, - uwzględnienie CENTREX dla numerów telefonicznych: - 41 276-09-00 do 41 276-09-60, - 41 274-59-72, - 41 275-42-32 Powiatowy Zespół ds. Orzecznictwa o Niepełnosprawności przy ul. Radomskiej 70 w Starachowicach, - 41 274-55-24 Archiwum Zakładowe przy ul. Hutniczej 14 w Starachowicach. 11. Usługi pozwalające na kształtowanie uprawnień dla poszczególnych stacji na zlecenie Zamawiającego w fazie uruchamiania usługi oraz w trakcie jej trwania. 12. Brak opłaty za inicjację połączeń. 13. Płatność wyłącznie na rzecz nowego operatora. 14. Zdalny nadzór, administrację i włączanie awaryjne. 15. Zasilanie podstawowe i awaryjne (przynajmniej 5 godzin). 16. Centralę abonencką cyfrową ISDN zarządzaną przez operatora sieci obsługującej min. 400 abonentów, zamawiający wymaga, aby centrala posiadała następującą ilość portów wewnętrznych: - min. 52 portów analogowych, - min. 8 portów cyfrowych z możliwością rozszerzenia. 17. Baterie do zasilania awaryjnego. 18. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: a) zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego (linie zewnętrzne i wewnętrzne) b) możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe - bezpłatnie (np. 112, 997, 998, 999, i inne) c) możliwość wykonywania połączeń informacyjnych i usługowych (np. 9226, numery telefoniczne do biur numerów różnych operatorów) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, d) możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski, e) bezpłatne dostarczanie, za okres rozliczeniowy, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych - bilingi elektroniczne, f) możliwość zablokowania wykonywania połączeń z numerami: 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów Zamawiającego, g) wykonawca zapewni preselekcję wszystkich połączeń do swojej sieci (jeżeli będzie konieczna). 19. Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić i nadać uprawnienia wyznaczonym pracownikom (lub innym osobom wskazanym przez Zamawiającego) do konfiguracji systemu na poziomie instalatora do administrowania usługami i numerami wewnętrznymi systemu oraz wykonywania taryfikacji (bilingów). 20. Wykonawca zobowiązany jest bieżąco informować o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjęcie ewentualnych działań ze strony Zamawiającego. 21. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zapewni serwis centrali telefonicznej oraz niezbędnych do jej właściwego funkcjonowania urządzeń. Serwis centrali telefonicznej obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 2 godz. od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony będzie od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy telefonicznie lub faxem, do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy urządzeń. Dostępność serwisu 24 godz. przez 7 dni w tygodniu- zgłaszanie telefoniczne lub faxem. Wykonawca musi zapewnić naprawę do centrali w max. 24 h od momentu zgłoszenia na własny koszt. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. 22. Zamawiający nie dopuszcza przerw w dostawie usług, czyli Wykonawca ma zapewnić zachowanie ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy. 23. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie numeracji obecnie posiadanej przez Zamawiającego i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy u dotychczasowego operatora. 24. Obecnie średni miesięczny czas w minutach połączeń wychodzących: - połączenia lokalne i strefowe - 8 000 minut, - połączenia międzystrefowe - 950 minut, - połączenia międzynarodowe stacjonarne - 90 minut, - połączenia międzynarodowe komórkowe - 100 minut, - połączenia ulgowa infolinia 070x, 080x - 250 minut, - połączenie bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone min:112; 999; 998; 997; 994; 992; 991; 986; 984; 985 - 150 min, - do sieci komórkowych - 4 000 minut, - biuro numerów-średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 250 minut. UWAGA! Lokalne i strefowe - połączenia realizowane w obrębie tej samej miejscowości i strefy numeracyjne. Międzystrefowe - połączenia realizowane pomiędzy rożnymi strefami numeracyjnymi za wyjątkiem połączeń telefonicznych międzystrefowych realizowanych pomiędzy abonentami znajdującymi się na obszarach powiatów podzielonych granicami stref numeracyjnych te połączenia taryfikowane są jako połączenia lokalne i strefowe. 25. Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy podany ustalony na podstawie dotychczasowych ilości. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i nie może mieć to wpływu na wzrost kosztu połączeń / cen jednostkowych usług. 26. Wykonawca zapewnia sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się żadnych opłat za inicjacje połączenia). Powyższe nie dotyczy połączeń z biurem numerów i z infolinią Wykonawcy (w tym przypadku dopuszczalne jest naliczenie opłaty za zdarzenie). 27. W przypadku zmiany operatora koszty i prace związane z przeniesieniem posiadanych numerów i ewentualnym przeprogramowaniem oraz uruchomieniem innej centrali niż obecnie dzierżawiona przez Zamawiającego w całości pokrywa wyłoniony w tym postępowaniu Wykonawca, a przejście między użytkowaniem obecnej centrali do użytkowania centrali dostarczonej przez nowego operatora musi być całkowicie bezkolizyjne, co oznacza, iż ani na chwilę nie może być uniemożliwione realizowanie połączeń przychodzących i wychodzących. W budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. dr Władysława Borkowskiego 4 dzierżawiona jest obecnie centrala abonencka PBX/PABX wraz z systemem. Z centrali wyodrębnionych jest 52 analogowych linii wewnętrznych oraz 8 cyfrowych linii telefonicznych wewnętrznych. Aparaty telefoniczne, urządzenia wielofunkcyjne, fax-y i modemy obecnie wykorzystywane znajdujące się w obiektach stanowią własność Zamawiającego. Połączenia są realizowane poprzez 1 niezależny trakt - łącze ISDN PRA. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną abonencką z systemem bilingowym posiadającą funkcjonalność obecnie dzierżawionej centrali. Ponadto w ramach umowy należy zrealizować następujące usługi: - usługę dzierżawy, - usługę instalacji i uruchomienia centrali telefonicznej w tym pomiar związany z usługą łączności bezprzewodowej (nie dopuszcza się zmiany numeracji oraz świadczenia usługi drogą radiową), - usługę serwisu, - usługę konsultacji technicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telefonicznych z dzierżawą nowej centrali telefonicznej oraz innych urządzeń zapewniających właściwą realizację usług na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy bez opcji wykupu centrali. 2. Centrala oraz całe towarzyszące wyposażenie pozostaną własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wszystkie prace i nakłady związane z dostarczeniem, montażem oraz instalacją centrali i urządzeń zapewniających właściwą realizację umowy stanowić będą koszty Wykonawcy. 4. Dzierżawa centrali telefonicznej obejmuje m.in. zainstalowanie cyfrowej centrali telefonicznej i innych wymaganych dla potrzeb realizacji zamówienia urządzeń w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym, a także uruchomienie, administrowanie, serwisowanie i konserwowanie przez Wykonawcę cyfrowej centrali telefonicznej w całym okrasie obowiązywania umowy. 5. Uruchomienie centrali telefonicznej musi się odbyć w sposób pozwalający na ciągłą realizację połączeń telefonicznych w okresie między końcem realizacji obecnej umowy na świadczenie usług telefonicznych (planowany termin rozwiązania umowy 31.12.2016r. godz. 24:00, a terminem rozpoczęcia realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania (planowany termin to 01.01.2017r. godz.00:01). Zamawiający umożliwi przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji umowy dostęp do pomieszczenia, w którym zainstalowana będzie centrala telefoniczna. 6. Przekazana na czas realizacji umowy centrala telefoniczna musi być kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami końcowymi (aparatami telefonicznymi, urządzeniami wielofunkcyjnymi i faxami). Zamawiający posiada aparaty systemowe w ilości 8 szt. Wykonawca dostarczy na czas realizacji umowy aparaty systemowe w tej samej ilości - bezpłatnie. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telefonicznych dla połączeń wychodzących i przychodzących w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Radomskiej 70 i muszą być one świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami po sieci kablowej z wykorzystaniem istniejącej sieci telekomunikacyjnej (wewnętrznej sieci telefonicznej). 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp do usług telefonicznych dla połączeń wychodzących i przychodzących w Archiwum Zakładowym Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. Hutniczej 14. 9. Świadczone usługi muszą mieć charakter powszechny. 10. Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne rozwiązania telekomunikacyjne: - automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi dla dzwoniących z zewnątrz, - automatyczne uzyskiwanie połączeń z numerami wewnętrznymi i zewnętrznymi dla dzwoniących z wewnątrz, - stworzenie wewnętrznej, centralnej książki telefonicznej (max 3000 abonentów), - funkcja centrali umożliwiająca prezentację numerów przychodzących na aparatach cyfrowych i analogowych, - doprowadzenie 1 dostępu ISDN PRA (20 kanałów komunikacyjnych wpiętych w centralę) lub łącza o równoważnej funkcjonalności - lokalizacja w Starachowicach, ul. Borkowskiego 4, - doprowadzenie łącza dzierżawionego w relacji Starachowice, ul. Borkowskiego 4 - ul. Armii Krajowej 27, - doprowadzenie łącza telefonicznego do budynku Archiwum Zakładowego ul. Hutnicza 14 w Starachowicach, - uwzględnienie CENTREX dla numerów telefonicznych: - 41 276-09-00 do 41 276-09-60, - 41 274-59-72, - 41 275-42-32 Powiatowy Zespół ds. Orzecznictwa o Niepełnosprawności przy ul. Radomskiej 70 w Starachowicach, - 41 274-55-24 Archiwum Zakładowe przy ul. Hutniczej 14 w Starachowicach. 11. Usługi pozwalające na kształtowanie uprawnień dla poszczególnych stacji na zlecenie Zamawiającego w fazie uruchamiania usługi oraz w trakcie jej trwania. 12. Brak opłaty za inicjację połączeń. 13. Płatność wyłącznie na rzecz nowego operatora. 14. Zdalny nadzór, administrację i włączanie awaryjne. 15. Zasilanie podstawowe i awaryjne (przynajmniej 5 godzin). 16. Centralę abonencką cyfrową ISDN zarządzaną przez operatora sieci obsługującej min. 400 abonentów, zamawiający wymaga, aby centrala posiadała następującą ilość portów wewnętrznych: - min. 52 portów analogowych, - min. 8 portów cyfrowych z możliwością rozszerzenia. 17. Baterie do zasilania awaryjnego. 18. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: a) zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego (linie zewnętrzne i wewnętrzne) b) możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe - bezpłatnie (np. 112, 997, 998, 999, i inne) c) możliwość wykonywania połączeń informacyjnych i usługowych (np. 9226, numery telefoniczne do biur numerów różnych operatorów) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, d) możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski, e) bezpłatne dostarczanie, za okres rozliczeniowy, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych - bilingi elektroniczne, f) możliwość zablokowania wykonywania połączeń z numerami: 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów Zamawiającego, g) wykonawca zapewni preselekcję wszystkich połączeń do swojej sieci (jeżeli będzie konieczna). 19. Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie przeszkolić i nadać uprawnienia wyznaczonym pracownikom (lub innym osobom wskazanym przez Zamawiającego) do konfiguracji systemu na poziomie instalatora do administrowania usługami i numerami wewnętrznymi systemu oraz wykonywania taryfikacji (bilingów). 20. Wykonawca zobowiązany jest bieżąco informować o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjęcie ewentualnych działań ze strony Zamawiającego. 21. Wykonawca w trakcie realizacji umowy zapewni serwis centrali telefonicznej oraz niezbędnych do jej właściwego funkcjonowania urządzeń. Serwis centrali telefonicznej obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 2 godz. od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony będzie od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy telefonicznie lub faxem, do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy urządzeń. Dostępność serwisu 24 godz. przez 7 dni w tygodniu- zgłaszanie telefoniczne lub faxem. Wykonawca musi zapewnić naprawę do centrali w max. 24 h od momentu zgłoszenia na własny koszt. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. 22. Zamawiający nie dopuszcza przerw w dostawie usług, czyli Wykonawca ma zapewnić zachowanie ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy. 23. Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie numeracji obecnie posiadanej przez Zamawiającego i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy u dotychczasowego operatora. 24. Obecnie średni miesięczny czas w minutach połączeń wychodzących: - połączenia lokalne i strefowe - 8 000 minut, - połączenia międzystrefowe - 950 minut, - połączenia międzynarodowe stacjonarne - 90 minut, - połączenia międzynarodowe komórkowe - 100 minut, - połączenia ulgowa infolinia 070x, 080x - 250 minut, - połączenie bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone min:112; 999; 998; 997; 994; 992; 991; 986; 984; 985 - 150 min, - do sieci komórkowych - 4 000 minut, - biuro numerów-średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 250 minut. UWAGA! Lokalne i strefowe - połączenia realizowane w obrębie tej samej miejscowości i strefy numeracyjne. Międzystrefowe - połączenia realizowane pomiędzy rożnymi strefami numeracyjnymi za wyjątkiem połączeń telefonicznych międzystrefowych realizowanych pomiędzy abonentami znajdującymi się na obszarach powiatów podzielonych granicami stref numeracyjnych te połączenia taryfikowane są jako połączenia lokalne i strefowe. 25. Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy podany ustalony na podstawie dotychczasowych ilości. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i nie może mieć to wpływu na wzrost kosztu połączeń / cen jednostkowych usług. 26. Wykonawca zapewnia sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (nie dopuszcza się żadnych opłat za inicjacje połączenia). Powyższe nie dotyczy połączeń z biurem numerów i z infolinią Wykonawcy (w tym przypadku dopuszczalne jest naliczenie opłaty za zdarzenie). 27. W przypadku zmiany operatora koszty i prace związane z przeniesieniem posiadanych numerów i ewentualnym przeprogramowaniem oraz uruchomieniem innej centrali niż obecnie dzierżawiona przez Zamawiającego w całości pokrywa wyłoniony w tym postępowaniu Wykonawca, a przejście między użytkowaniem obecnej centrali do użytkowania centrali dostarczonej przez nowego operatora musi być całkowicie bezkolizyjne, co oznacza, iż ani na chwilę nie może być uniemożliwione realizowanie połączeń przychodzących i wychodzących..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas usunięcia awarii - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług dostępu do internetu na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do internetu przez 36 miesięcy w budynkach: a) przy ul. Władysława Borkowskiego 4 w Starachowicach o przepustowości 100 Mb/s download, 100 Mb/s upload - Starostwo Powiatowe w Starachowicach, - łącze ma być wykonane w technologii przewodowej FTTH, dostarczone kablem światłowodowym oraz zakończone wkładką światłowodową b) przy ul. Ul. Hutniczej 14 w Starachowicach o przepustowości 4 Mb/s download, 4 Mb/s upload - Archiwum Zakładowe Starostwa. 2. Wymagane jest aby Wykonawca na własny koszt podłączył i dostarczył przedmiot zamówienia do wskazanych budynków w miejscu wskazanym przez Użytkownika. 3. W przypadku uszkodzenia zewnętrznych urządzeń przypiętych po stronie przyłącza nie spowodowanych winą Zamawiającego koszty naprawy pokryje Wykonawca. Ponadto: - dodatkowe urządzenia, niezbędne do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca, - Wykonawca zrealizuje usługę w oparciu o własną infrastrukturę sieciową. W przypadku korzystania z sieci innych operatorów (trasa dzierżawiona) Wykonawca ustala we własnym zakresie wszelkie formalności związane z konfiguracją, włączeniem do eksploatacji oraz późniejszym utrzymaniem usługi, - Zamawiający nie poniesie żadnych opłat instalacyjnych oraz ewentualnych kosztów dzierżawy, - Wykonawca przydzieli 8 publicznych adresów IP dla Zamawiającego, - Wykonawca w trakcie realizacji umowy zapewni serwis łącza internetowego oraz niezbędnych do jego właściwego funkcjonowania urządzeń. Serwis obejmuje zabezpieczenie łącza przed awariami. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 2 godz. od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony będzie od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy telefonicznie lub faxem, do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy urządzeń. Dostępność serwisu 24 godz. przez 7 dni w tygodniu - zgłaszanie telefoniczne lub faxem. Wykonawca musi zapewnić naprawę łącza w max. 24 h od momentu zgłoszenia na własny koszt. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w okresie obowiązywania umowy, 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do internetu przez 36 miesięcy w budynkach: a) przy ul. Władysława Borkowskiego 4 w Starachowicach o przepustowości 100 Mb/s download, 100 Mb/s upload - Starostwo Powiatowe w Starachowicach, - łącze ma być wykonane w technologii przewodowej FTTH, dostarczone kablem światłowodowym oraz zakończone wkładką światłowodową b) przy ul. Ul. Hutniczej 14 w Starachowicach o przepustowości 4 Mb/s download, 4 Mb/s upload - Archiwum Zakładowe Starostwa. 2. Wymagane jest aby Wykonawca na własny koszt podłączył i dostarczył przedmiot zamówienia do wskazanych budynków w miejscu wskazanym przez Użytkownika. 3. W przypadku uszkodzenia zewnętrznych urządzeń przypiętych po stronie przyłącza nie spowodowanych winą Zamawiającego koszty naprawy pokryje Wykonawca. Ponadto: - dodatkowe urządzenia, niezbędne do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca, - Wykonawca zrealizuje usługę w oparciu o własną infrastrukturę sieciową. W przypadku korzystania z sieci innych operatorów (trasa dzierżawiona) Wykonawca ustala we własnym zakresie wszelkie formalności związane z konfiguracją, włączeniem do eksploatacji oraz późniejszym utrzymaniem usługi, - Zamawiający nie poniesie żadnych opłat instalacyjnych oraz ewentualnych kosztów dzierżawy, - Wykonawca przydzieli 8 publicznych adresów IP dla Zamawiającego, - Wykonawca w trakcie realizacji umowy zapewni serwis łącza internetowego oraz niezbędnych do jego właściwego funkcjonowania urządzeń. Serwis obejmuje zabezpieczenie łącza przed awariami. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może przekroczyć 2 godz. od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony będzie od chwili zgłoszenia tego faktu Wykonawcy telefonicznie lub faxem, do czasu potwierdzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy urządzeń. Dostępność serwisu 24 godz. przez 7 dni w tygodniu - zgłaszanie telefoniczne lub faxem. Wykonawca musi zapewnić naprawę łącza w max. 24 h od momentu zgłoszenia na własny koszt. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. - Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w okresie obowiązywania umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas usunięcia awarii - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.