Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-09
Ogłoszenie nr 594487-N-2020 z dnia 2020-10-09 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku: DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014- 2020, w ramach osi priorytetowej VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałanie 8.4.1. Infrastruktura ochrony zdrowia, Typ projektu: Projekty skierowane na rzecz walki z koronawirusem SARS-CoV-2. Nr projektu WND- RPPD.08.04.01-20-0083/20 pn. "Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirus SARS-CoV-2 na terenie województwa podlaskiego "
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
50622576000000, ul.
Poleska
89
,
15-874
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 66 37 344, 85 66 37 345, , e-mail
przetargi@wspr.bialystok.pl , , faks
85 66 37 302.
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr .wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, pocztą polską, kurierem
Adres:
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
Numer referencyjny:
EOP.332.20.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Liczba części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do walki z epidemią SARS-CoV- 2, na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość towaru na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonym wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Część 1 - Fartuch ochronny - w ilości 6500 szt. b) Część 2 - Półmaska o klasie filtra FFP 3- w ilości 1500 szt. c) Część 3 - Maska chirurgiczna trójwarstwowa- w ilości 3000 szt. d) Część 4- Rękawice jednorazowe ochronne długie - w ilości 5 000 szt. Dostawy sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 30.11.2020r. Dostawa pierwszorazowa 70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu do dnia 30.11.2020 r. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 18143000-3
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33199000-1 |
| 35113400-3 |
| 18424000-7 |
| 33141000-0 |
| 18424300-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 30.11.2020r. Dostawa pierwszorazowa 70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu do dnia 30.11.2020 r. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy kolejnej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OCERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: W części 1, 2, 3, 4: CENA OFERTOWA - waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof)- waga 20% = 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni kalendarzowe i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni kalendarzowe- 19 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni kalendarzowe- 18 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni kalendarzowe- 17 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni kalendarzowe- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 8 dni kalendarzowe- 12 pkt - zaoferowany termin dostawy 9 dni kalendarzowe- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 10 dni kalendarzowe- 8 pkt - zaoferowany termin dostawy 11 dni kalendarzowe - 6 pkt - zaoferowany termin dostawy 12 dni kalendarzowe- 4 pkt - zaoferowany termin dostawy 13 dni kalendarzowe- 2 pkt - zaoferowany termin dostawy 14 dni kalendarzowe- 1 pkt - zaoferowany termin dostawy 15 dni kalendarzowych - 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 15 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni robocze- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni robocze- 5 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni robocze- 0 pkt Termin liczony od dnia przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof + Tof
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu, określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, z każdej części od 1 do 4 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy - po 1 szt. z każdej z pozycji.
Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę.
Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ: a. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ b. Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; c. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; d. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (w przypadku działania pełnomocnika). 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| CENA OFERTOWA BRUTTO | 60,00 |
| TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ | 20,00 |
| TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Fartuch ochronny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1, 35113400-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA OFERTOWA BRUTTO | 60,00 |
| TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ | 20,00 |
| TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 30.11.2020r. Dostawa pierwszorazowa 70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu do dnia 30.11.2020 r. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy kolejnej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OCERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: W części 1: CENA OFERTOWA - waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof)- waga 20% = 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni kalendarzowe i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni kalendarzowe- 19 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni kalendarzowe- 18 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni kalendarzowe- 17 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni kalendarzowe- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 8 dni kalendarzowe- 12 pkt - zaoferowany termin dostawy 9 dni kalendarzowe- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 10 dni kalendarzowe- 8 pkt - zaoferowany termin dostawy 11 dni kalendarzowe - 6 pkt - zaoferowany termin dostawy 12 dni kalendarzowe- 4 pkt - zaoferowany termin dostawy 13 dni kalendarzowe- 2 pkt - zaoferowany termin dostawy 14 dni kalendarzowe- 1 pkt - zaoferowany termin dostawy 15 dni kalendarzowych - 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 15 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni robocze- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni robocze- 5 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni robocze- 0 pkt Termin liczony od dnia przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof + Tof
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Półmaska o klasie filtra FFP 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA OFERTOWA BRUTTO | 60,00 |
| TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ | 20,00 |
| TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 30.11.2020r. Dostawa pierwszorazowa 70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu do dnia 30.11.2020 r. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy kolejnej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ . KRYTERIA OCENY OCERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: W części 2: CENA OFERTOWA - waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof)- waga 20% = 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni kalendarzowe i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni kalendarzowe- 19 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni kalendarzowe- 18 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni kalendarzowe- 17 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni kalendarzowe- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 8 dni kalendarzowe- 12 pkt - zaoferowany termin dostawy 9 dni kalendarzowe- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 10 dni kalendarzowe- 8 pkt - zaoferowany termin dostawy 11 dni kalendarzowe - 6 pkt - zaoferowany termin dostawy 12 dni kalendarzowe- 4 pkt - zaoferowany termin dostawy 13 dni kalendarzowe- 2 pkt - zaoferowany termin dostawy 14 dni kalendarzowe- 1 pkt - zaoferowany termin dostawy 15 dni kalendarzowych - 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 15 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni robocze- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni robocze- 5 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni robocze- 0 pkt Termin liczony od dnia przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof + Tof
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Maska chirurgiczna trójwarstwowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA OFERTOWA BRUTTO | 60,00 |
| TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ | 20,00 |
| TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 30.11.2020r. Dostawa pierwszorazowa 70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu do dnia 30.11.2020 r. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy kolejnej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OCERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: W części 3: CENA OFERTOWA - waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof)- waga 20% = 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni kalendarzowe i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni kalendarzowe- 19 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni kalendarzowe- 18 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni kalendarzowe- 17 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni kalendarzowe- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 8 dni kalendarzowe- 12 pkt - zaoferowany termin dostawy 9 dni kalendarzowe- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 10 dni kalendarzowe- 8 pkt - zaoferowany termin dostawy 11 dni kalendarzowe - 6 pkt - zaoferowany termin dostawy 12 dni kalendarzowe- 4 pkt - zaoferowany termin dostawy 13 dni kalendarzowe- 2 pkt - zaoferowany termin dostawy 14 dni kalendarzowe- 1 pkt - zaoferowany termin dostawy 15 dni kalendarzowych - 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 15 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni robocze- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni robocze- 5 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni robocze- 0 pkt Termin liczony od dnia przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof + Tof
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Rękawice jednorazowe ochronne długie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424000-7, 18424300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| CENA OFERTOWA BRUTTO | 60,00 |
| TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ | 20,00 |
| TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 30.11.2020r. Dostawa pierwszorazowa 70% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu do dnia 30.11.2020 r. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy kolejnej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OCERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: W części 4: CENA OFERTOWA - waga 60% liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60 gdzie: Cof bad - cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof)- waga 20% = 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni kalendarzowe i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni kalendarzowe- 19 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni kalendarzowe- 18 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni kalendarzowe- 17 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni kalendarzowe- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 8 dni kalendarzowe- 12 pkt - zaoferowany termin dostawy 9 dni kalendarzowe- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 10 dni kalendarzowe- 8 pkt - zaoferowany termin dostawy 11 dni kalendarzowe - 6 pkt - zaoferowany termin dostawy 12 dni kalendarzowe- 4 pkt - zaoferowany termin dostawy 13 dni kalendarzowe- 2 pkt - zaoferowany termin dostawy 14 dni kalendarzowe- 1 pkt - zaoferowany termin dostawy 15 dni kalendarzowych - 0 pkt Termin liczony od daty zawarcia umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 15 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pkt Wykonawca w tym kryterium może uzyskać: - zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze i krócej- 20 pkt - zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze- 15 pkt - zaoferowany termin dostawy 5 dni robocze- 10 pkt - zaoferowany termin dostawy 6 dni robocze- 5 pkt - zaoferowany termin dostawy 7 dni robocze- 0 pkt Termin liczony od dnia przesłania zamówienia. W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof + Tof
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





