eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › świadczenie usługi dozoru obiektów DOW NFZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59427

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: świadczenie usługi dozoru obiektów DOW NFZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki, do kontaktów: Agnieszka Wacek, ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, fax (071) 7979318, e-mail: awacek@nfz-wroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nfz-wroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi dozoru obiektów DOW NFZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 93. Główne miejsce świadczenia usług: Wrocław, Jelenia Góra, Legnica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowy, codzienny dozór obiektów, ochrona mienia DOW NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6, pl. Dawida 2, w jeleniej Górze przy ul. Wolnosci 18, w Legnicy przy ul. Jana Pawła II nr 7 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A.Wykonawcy złożą ofertę opracowaną wg załącznika nr 1 i zawierającą: -Zarejestrowaną nazwę i adres wykonawcy, -Imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w toku przetargu, -Określenie przedmiotu oferty, -Podanie ceny ofertowej (netto i brutto), -Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuję ją w całości bez zastrzeżeń, -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, -Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni i zobowiązuje się podpisać umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia przetargu, -Oświadczenie , że jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT, -Oświadczenie, że personel sprawujący ochronę będzie w wieku do 50 lat i posiadać będzie doświadczenie w zakresie obsługi systemów ochrony budynku tj. systemu telewizji przemysłowej, systemu napadu i włamania, systemu p.poż, systemu kontroli dostępu, -Oświadczenie, że dysponują personelem nadzorującym i kontrolującym, który posiada licencje 2 stopnia i jest uprawniony do kontroli pracy pracowników ochrony fizycznej nie posiadających licencji, -Oświadczenie, że dysponują grupą interwencyjną wyposażoną w niezbędne środki techniczne, która dotrze do obiektu chronionego w czasie nie przekraczającym dziesięć minut od otrzymania sygnału, celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt. B.Do oferty należy dołączyć poniższe dokumenty o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, -polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia, -listy referencyjne potwierdzające wykonanie co najmniej jednego zamówienia na okresowe usługi ochrony obiektów, którego okres realizacji wynosił co najmniej 12 miesięcy. -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: postepowanie powyżej progu 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -zapewnią personel sprawujący ochronę w wieku do 50 lat, który będzie posiadał doświadczenie w zakresie obsługi systemów ochrony budynku tj. systemu telewizji przemysłowej, systemu napadu i włamania, systemu p.poż, systemu kontroli dostępu, -dysponują personelem nadzorującym i kontrolującym, który posiada licencje 2 stopnia i jest uprawniony do kontroli pracy pracowników ochrony fizycznej nie posiadających licencji. -prowadzą działalność nie krócej niż 3 lata w zakresie objętym postępowaniem. -wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie na okresowe usługi ochrony obiektów, którego okres realizacji wynosił co najmniej 12 miesięcy (wykaz wykonanych usług z podaniem wartości, dotyczących wykonania i odbioru usług). -dysponują grupą interwencyjną wyposażoną w niezbędne środki techniczne, która zobowiązana jest do dotarcia do obiektu chronionego w czasie nie przekraczającym dziesięć minut od otrzymania sygnału, celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia, -nie zalegają w opłacaniu podatków - Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowanih : na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 10:15, Dolnoslaski Oddział Wojewódzki narodowego Funduszu Zdrowia, 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 6, budynek B, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.