Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sandomierz: usługa konserwacji i naprawy sprzętu medycznego, znak postępowania: PN/52/2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Edward Krukowski - Z-ca Dyrektora ds. Eksploatacyjno-Administracyjnych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575, e-mail: przetargi@zoz.sand.pl, zamowienia.publiczne@zoz.sand.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sand.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa konserwacji i naprawy sprzętu medycznego, znak postępowania: PN/52/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa sprzętu medycznego w zakresie konserwacji i naprawy przez okres 36 miesięcy: Szczegółowy wykaz sprzętu zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Stawka roboczogodziny przyjęta dla konserwacji sprzętu obowiązywać będzie dla wszystkich na-praw objętych zamówieniem. Obsługa techniczna wyspecyfikowanego asortymentu powinna nastąpić z zachowaniem należytej staranności oraz norm określonych w prawie, a w szczególności zgodnie z przepisami BHP. Zamawiający wymaga gwarancji na wymieniane w czasie trwania umowy części i podzespoły do wyspecyfikowanego asortymentu przez okres nie krótszy niż wykonawca uzyska od dostawców i producentów części oraz podzespołów licząc od przekazania sprawnego sprzętu po naprawie do eksploatacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w treści SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Oryginalny kod CPV: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.600,00 PLN na zasadach określonych w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Jak w treści SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w treści SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w treści SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena roboczogodziny 60 2. Łączny koszt robocizny za wykonanie przeglądów i konserwacji sprzętu 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
- Zakup żywności dla potrzeb Bursy Szkolnej w Sandomierzu na 2026 rok
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Serwis aparatury badawczej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w podziale na 20 zadań
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz bieżących napraw sekwenatarów MiSeq prod. Illumina na okres 24 miesięcy znajdujących się w DCOPiH.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- RZP-62/KS/2025 - Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego - II.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





