Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-08
Ogłoszenie nr 593802-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania jezdni, parkingów i placów na terenie miasta Torunia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
87052597300000, ul.
ul. Grudziądzka
159
,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
056 6398119, 6398166, , e-mail
sekretariat@mpo.torun.pl, , faks
566 398 120.
Adres strony internetowej (URL): https://mpo.torun.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.mpo.torun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.mpo.torun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania jezdni, parkingów i placów na terenie miasta Torunia
Numer referencyjny:
ZU/ZP-16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania jezdni, parkingów i placów na terenie miasta Torunia. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 17 części.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 90630000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-04-15
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.04.2021 r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek dysponowania odpowiednimi zdolnościami technicznymi Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
- jednym ciągnikiem rolniczym wyposażonym w pług odśnieżny stalowy z lemieszem gumowym o szerokości nie mniejszej niż 2,0 m oraz zaczepianą rozsypywarkę (rozsiewacz do nawozów) o ładowności nie mniejszej niż 2 000 kg, światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego (dotyczy Części 1-5);
- jedną koparko-ładowarką między innymi takiego typu jak: JCB, CATERPILLAR, CASE, MANITOU lub innym porównywalnym sprzętem np. ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM. Sprzęt winien być wyposażony w pług odśnieżający stalowy z lemieszem gumowym o szerokości min. 2 m. (dotyczy Części 6-12);
- 2 samochodami ciężarowymi dwu lub trzy osiowymi o DMC min 16 ton maksymalnie DMC 40 ton z możliwością zamocowania płyty czołowej do montażu pługu odśnieżnego typu SNK - oświetlenie pojazdu lampami ostrzegawczymi koloru pomarańczowego min 2 szt. (kabina, tył pojazdu) (dotyczy Części 13);
- jedną koparko-ładowarką i jednym pojazdem ciężarowym samowyładowczym (dotyczy Części 14);
- jednym samochodem dostawczym o ładowności min. 1 tona oraz 1 brygadą składającą się z trzech pracowników fizycznych (dotyczy Części 15-17).
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część spełnieniem postawionego warunku będzie wykazanie się dysponowaniem sprzętem i osobami stanowiącymi sumę sprzętów i osób wymaganych dla części, w których Wykonawca składa ofertę.
Wykonawca aby spełnić wymogi posiadania potencjału technicznego (odpowiednio dla części) nie może wykazywać tych samych sprzętów i osób w innych częściach. Wykaz ma w sposób jednoznaczny identyfikować daną jednostkę sprzętową i osobę.
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, z której wynika posiadanie sprzętu i osób w ilości mniejszej niż suma wymaganych sprzętów i osób dla tych części, zamawiający po zastosowaniu art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku gdy z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów nie wynika inaczej, uzna warunek za spełniony w kolejnych częściach poczynając od oznaczonej najniższym numerem (do całkowitej ilości wykazanej przez Wykonawcę).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| W każdej części: cena | 95,00 |
| W każdej części: termin płatności | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Mechaniczne odpłużanie i uszorstnianie ulic i placów przy użyciu ciągnika rolniczego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic i dróg osiedlowych przy użyciu koparko-ładowarki z pługiem lub innego porównywalnego sprzętu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Mechaniczne odśnieżanie ulic przy użyciu samochodów ciężarowych z pługiem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Załadunek i wywożenie śniegu z ulic, placów i chodników przy użyciu koparko-ładowarki i pojazdu ciężarowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni.
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Ręczne odśnieżanie i uszorstnianie chodników i placów na Przedmieściu Bydgoskim, Podgórzu, Przedmieściu Chełmińskim, Przedmieściu Jakubskim i Wrzosach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Ręczne odśnieżanie i uszorstnianie przejść podziemnych, kładek, mostków oraz miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Ręczne odśnieżanie i uszorstnianie na terenie Strefy Płatnego Parkowania |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 95,00 |
| Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega, że oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż 30 dni. W przypadku braku wskazania w ofercie terminu płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący 14 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





