Ogłoszenie z dnia 2005-11-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa okulistycznych narzędzi chirurgicznych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: Bożena Juszczyk, Jolanta Pstrowska, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2517411 do 18, fax 032 2518475, 2518437, e-mail: zp@kli-okul.katowice.pl, www.kli-okul.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa okulistycznych narzędzi chirurgicznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa okulistycznych narzędzi chirurgicznych ze stali nierdzewnej lub tytanu o wytrzymałości co najmniej 2000 sterylizacji: - imadła w ilości 15 sztuk: proste, matowe, długość 10-12 cm, bez zamka; - pensety do kapsulorexis w ilości 20 sztuk: proste, matowe; - pensety do kapsulorexis w ilości 20 sztuk: zakrzywione, matowe; - haczyki manipulatory do rotacji soczewki w ilości 30 sztuk; - pensety chirurgiczne proste do cugla w ilosci 10 sztuk:matowe, 1x2 ząbki 1,4 mm, długość 10 cm (+-1cm); - pean w ilości 10 sztuk: prosty, długość 12 cm (+-1cm); - żabki Diefenbach - klipsy Wecker w ilości 20 sztuk: proste, długość 50 mm; - nożyczki typu Vannas w ilości 20 sztuk: proste, delikatne,krótkie ostrza, matowe, długość 8 cm (+-1cm) - czoper do irygacji - aspiracji w ilości 1 komplet (tj. 2 sztuki) typu haczyk. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ul. Ceglanej 35. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 10;
III.1) Wymagane wadium: wadium - 2.500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Każdy z wykonawców składajacy wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu winien do niego dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy (osoby uprawnionej/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy)o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Sposłecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają okreslonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracje zgodności CE i zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach - tj. o ile jest wymagane- określonych w ustawie z dnia 20.04.2005r o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz.896). Uwagi dot. dokumentów określonych w rozdziale III.2 1. Dokumenty określone w rozdziale III.2 2,3,4,5,6 winny być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) kserokopii. 2. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium R.P. stosuje się odpowiednio paragraf 2 rozporządzenia PRM z dn.07.04.2004r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2004r Nr 71, poz.645). Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia warunków. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w oparciu o dołączony do wniosku wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw narzędzi chirurgicznych określonych w rozdziale II.1.3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu tj. ilość i opis, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Pozycja w rankingu wniosków będzie zalezała od ilości otrzymanych punktów (pozcję nr 1 otrzyma wniosek z największą liczbą punktów). Ocena będzie dokonywana w następujący sposób: D max - największa liczba dostarczonych narzędzi wg. ww dokumentów spośród wniosków spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu. Dn - liczba dostarczonych narzędzi według ww. dokumentów określona w badanym wniosku. 10 - stały współczynnik Dn/Dmax x 10 = ilość punktów badanego wniosku."
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 65% okres gwarancji - 35% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.11.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Remont mieszkań (II)/VIII/2024
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 3 - IGŁY
- Dostawa samochodu ciężarowego dla Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-5-2024 Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej, Oddziału Klinicznego Okulistycznego i Bloku Operacyjnego
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.