eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielcedostawy węgla dla klientów MOPR w 2007 roku



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59356

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawy węgla dla klientów MOPR w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach, do kontaktów: Joanna Skuza, ul. Studzienna 2, 25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3312524, fax 041 3685057, e-mail: b.lesiak@mopr.kielce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.mopr.kielce.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach, ul. Studzienna 2 Joanna Skuza, Joanna Skuza, ul. Studzienna 2, 25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 331-25-24, fax 041 368-50-57, e-mail: b.lesiak@mopr.kielce.pl, www.mopr.kielce.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy węgla dla klientów MOPR w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : miasto Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawy więgla kamiennego - orzech (28000-30000kJ/kg, zawartość popiołu 5-7%, zawartość S=0,4-0,6%),w ilości po 0,5 tony na 1 uprawnioną osobę w ciągu 2007 roku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1ZAMAWIAJĄCY CELEM POTWIERDZENIA , ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY , ŻĄDA ZAŁĄCZENIA DO OFERTY NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW : ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . OŚWIADCZENIE Z ART. 22 W ZWIĄZKU Z ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁ. 2 A W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . OŚWIADCZENIE O POWIERZENIU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM - ZAŁ. 2 W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 1.2W CELU POTWIERDZENIA , ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA , ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW : OPINIA BANKU - ZAŁĄCZNIK - 3 Informacja banku , w którym oferent ma rachunek podstawowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.12.31.00 - Transport węgla Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostarczenie węgla w ilości 0,5 tony na jedną osobę dla 1732 osób 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawdzenie dokumentów podmiotowych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1ZAMAWIAJĄCY CELEM POTWIERDZENIA , ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY , ŻĄDA ZAŁĄCZENIA DO OFERTY NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW : ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . OŚWIADCZENIE Z ART. 22 W ZWIĄZKU Z ART. 24 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - ZAŁ. 2 A W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . OŚWIADCZENIE O POWIERZENIU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM - ZAŁ. 2W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 1.2W CELU POTWIERDZENIA , ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA , ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW : OPINIA BANKU - ZAŁĄCZNIK - 3 Informacja banku , w którym oferent ma rachunek podstawowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.kielce.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 09:00, 25-544 Kielce, ul. Studzienna 2, pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.