eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa papieru kserograficznego oraz papieru komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Biała Podlaska: Dostawa papieru kserograficznego oraz papieru komputerowego
Numer ogłoszenia: 59354 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18528 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, faks 083 3443397.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego oraz papieru komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009, transportem i na koszt Wykonawcy, łącznie z wniesieniem do magazynu Izby Celnej w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, niżej wymienionych ilości papieru. 1) Papieru kserograficznego A4, w ilości do 20 000 ryz - kod. CPV 30197644-2 2) Papieru komputerowego trójwarstwowego o rozmiarze 240x12, w ilości do 6000 składek - kod. CPV 30199330-2 3) Papieru komputerowego trójwarstwowego - koperta płacowa, o rozmiarze 240x4x3, w ilości 36 000 składek - kod. CPV 30199330-2 4) Papieru komputerowego (1+0) o rozmiarze 360x12, w ilości do 10 000 składek - kod. CPV 30199330-2 2. Podane ilości papieru są maksymalne. W przypadku zamówienia mniejszej ilości papieru (poniżej ilości wskazanych w ww zestawieniu) wszelkie ewentualne roszczenia Wykonawcy zostają wyłączone. 3. Papier kserograficzny powinien spełniać wskazane poniżej parametry i warunki techniczne; a) Papier dwustronnie maszynowo gładzony, zaklejony powierzchniowo, z wybielaczem optycznym przeznaczonym do jedno i dwustronnego zadruku na wszelkiego typu kserokopiarkach i drukarkach; b) Dopuszczalne odchyłki w wymiarach arkuszy ?0,5 mm, dopuszczalna różnica długości przekątnych nie większa jak 1 mm; c) Arkusze winny być czyste, równo i prostokątnie obcięte. Niedopuszczalne są takie wady jak plamy, zabrudzenia, uszkodzenia mechaniczne, fałdy, przegnioty, załamania, smugi itp.; d) Arkusze winny być pakowane w paczki po 500 szt. w ryzie; e) Do pakowania winna być stosowana obwoluta pokryta polietylenem lub woskowana co zabezpiecza papier przed działaniem wilgoci; f) papier kserograficzny winien spełniać wymagania dla papierów trwałych/ archiwizowanie/ określonych przez normę ISO 9706 a ponadto; (parametry powinny być umieszczone na pudełku) Parametr Jednostka Wartość Gramatura gm2 80?2 Wilgotność 3,8-5,0 Białość klasa CIE 146?3 Zaklejanie gm2 30 Przepuszczalność powietrza cm3min 1.250 Gładkość cm3/min 220?60 Grubość ?m 103?3 Nieprzezroczystość 90.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 160475.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego oraz papieru komputerowego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp.zo.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 160475.40
  • Oferta z najniższą ceną: 160475.40 oferta z najwyższą ceną: 169508.19
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.