Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Jastrzębie Zdrój: WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU LUB PORCJI SUCHEGO PROWIANTU OSOBOM ZNAJDUJĄCYM SIĘ W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ
Numer ogłoszenia: 59352 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 43 49 600, faks 32 47 40 146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsjastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU LUB PORCJI SUCHEGO PROWIANTU OSOBOM ZNAJDUJĄCYM SIĘ W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przygotowanie i wydawanie około 28 175 gorących posiłków lub porcji suchego prowiantu w okresie 8 miesięcy, dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój. 3.2. Uwaga: w trakcie realizacji zamówienia ilość gorących posiłków lub porcji suchego prowiantu może ulec zmniejszeniu w przypadku zmiany ilości osób deklarujących chęć korzystania z w/w posiłków lub porcji suchego prowiantu. 3.3. Usługa winna mieć charakter stacjonarny w lokalu, do którego wykonawca posiada tytuł prawny, przystosowanym do świadczenia usług gastronomicznych i spełniającym wymagania sanitarne określone w odrębnych przepisach, wskazanym przez Wykonawcę i położonym na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój. Wykonawca zobligowany jest do umożliwienia spożywania posiłków wewnątrz lokalu oraz wydawania gorących posiłków w naczyniach jednorazowego bądź wielokrotnego użytku. 3.4. Usługa polega na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku lub suchego prowiantu w oparciu o obowiązujące normy kaloryczności oraz normy sanitarne osobom ubogim kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju. 3.5. Zamawiający zobowiązany jest do systematycznego przekazywania Wykonawcy list osób uprawnionych do odbioru gorącego posiłku lub porcji suchego prowiantu. Listy winny być zaparafowane przez osobę sporządzającą, oraz opieczętowane pieczęcią Zamawiającego wraz z datą sporządzenia na każdej ze stron. 3.6. Personel zatrudniony w lokalu wskazanym przez wykonawcę powinien posiadać aktualne książeczki zdrowia potwierdzające dobry stan zdrowia tego personelu. 3.7. Gorące posiłki wydawane będą codziennie od poniedziałku do piątku (oprócz dni świątecznych, sobót i niedziel), natomiast na dni świąteczne, soboty i niedziele będzie wydawany suchy prowiant (konserwy, pieczywo i inne produkty spożywcze nadające się do spożycia, jako suchy prowiant). Suchy prowiant będzie wydawany w dniu poprzedzającym dzień świąteczny lub sobotę w ilości porcji odpowiadającej ilości dni świątecznych. Wydawanie gorącego posiłku oraz porcji suchego prowiantu odbywać się będzie w godzinach od 12:00 do 14:00. W przypadku gdy osoby uprawnione do odbioru gorącego posiłku lub porcji suchego prowiantu nie zgłoszą się po jego odbiór do godziny 14:00, Wykonawca na liście obecności stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dokona odpowiedniego zaznaczenia braku odbioru gorącego posiłku lub porcji suchego prowiantu poprzez wprowadzenie symbolu X w miejscu podpisu klienta. 3.8. Jakość usług Wykonawcy w wykonaniu zamówienia oceniać będzie upoważniony pracownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju, poprzez wyrywkowe kontrole, z których przedstawione będą Wykonawcy protokoły pokontrolne wraz z wiążącymi zaleceniami. Kontrole będą przeprowadzane w miarę bieżących potrzeb. Kopię protokołu pokontrolnego sporządzonego przez upoważnionego pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju otrzyma Wykonawca oraz Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się dokonywanie zmian treści niniejszej umowy w podanym niżej zakresie: a) Jeżeli w toku realizacji niniejszej umowy zaistniałaby konieczność zmiany siedziby lokalu, o którym mowa w § 1 ust. 3 i 4 niniejszej umowy, na inny lokal spełniający wymogi określone w §1 ust. 3 niniejszej umowy, Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego. Na tej podstawie zostanie wprowadzony aneks do niniejszej umowy, po przedłożeniu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dysponowanie przez Wykonawcę lokalem, w którym świadczona będzie usługa. b) W zakresie podwykonawców, wskazanych na etapie złożonej oferty, lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia. c) W przypadku zmiany wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Zamawiający będzie zobowiązany do uiszczania zgodnie z niniejszą umową ceny brutto z tytułu prawidłowego wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę uwzględniającej nowe, aktualnie obowiązujące wysokości stawek podatku VAT zgodnie z fakturami wystawionymi przez Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Opolska 9
44-335 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Opolska 9 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- Doposażenie pracowni technik pojazdów samochodowych w ramach KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)
- Zakup sprzętu oraz umundurowania dla strażaków z OSP z Jastrzębia-Zdroju w ramach projektu pn.: Razem przeciw żywiołom
- Zakup kontenerów sanitarnych w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju obejmująca sprzedaż i usługi dystrybucji."
- Zakup kontenerów sanitarnych i mieszkalnych
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla SGPR Jastrzębie-Zdrój do zabezpieczenia techimetru i stanowiska ciesielskiego
więcej: przetargi JASTRZĘBIE ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2026 roku
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





